Наказ про організацію здобуття освіти за індивідуальною формою
Наказ про організацію роботи інклюзивних класів
Умови доступності для навчання дітей з особливими освітніми потребами в дошкільному підрозділі ЗГ№ 65
З метою забезпечення рівного доступу до освітніх послуг всіх учасників освітнього процесу в Дошкільному підрозділі Запорізької гімназії Запорізької міської ради Запорізької області створюються відповідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами з урахуванням особливостей їхнього розвитку:
- забезпечення педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребамиз порушенням опорно – рухового апарату (практичний психолог, лікар, інструктор з ЛФК, сестра медична з масажу, сестра медична з фізіотерапії);
- створення сучасного, безпечного та комфортного освітнього середовища;
- здійснення психолого-педагогічного супроводу;
- надання корекційно-розвиткових послуг;
- створення умов для розвитку – обладнано залу для проведення занять з ЛФК;
- налагодження співпраці з батьками.
В Дошкільному підрозділі Запорізької гімназії № 65 Запорізької міської ради Запорізької області забезпечено безперешкодний доступ до будівель, групових приміщень, в яких заплановано провадження освітньої діяльності для дітей з інвалідністю, а саме робота спеціальних груп для дітей із порушенням опорно – рухового апарату за такими ознаками:
- безпроблемне пересування по території закладу.
Діти спеціальних груп мають можливість отримувати комплекс оздоровчих заходів в дитячому лікувальному-оздоровчому комплексі.
Відповідно до п.п.2.4-2.7 «Статуту Запорізької гімназії № 65 Запорізької міської ради Запорізької області» затвердженого наказом департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 30серпня 2022р. № 272р.:
- Комплектування спеціальних групдля дітей з вадами ОРА (з особливими освітніми потребами) – від трьох до семи (восьми) років;
- спеціальні групи для дітей з порушенням ОРА (8-10 дітей) формуються в межах граничної чисельності вихованців, що встановлена відповідно до визначених законодавством нормативів наповнюваності груп дітьми у закладі дошкільної освіти, санітарно-гігієнічних норм і правил утримання дітей у закладах дошкільної освіти;
- за потреби в дошкільному підрозділі Запорізької гімназії №65 можуть утворюваться інклюзивні групи, для навчання осіб з особливими освітніми потребами;
- для зарахування дитини до спеціальної групи (для дітей з порушенням опорно-рухового апарату) до заяви про зарахування додається висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини щодо виявлених особливостей розвитку.
Однак в Дошкільному підрозділі Запорізької гімназії №65 відсутні умови доступності для навчання дітейз особливими потребами (опорно – руховий апарат):
- Відсутні пандуси, поручні для пересування між поверхами,туалетні кімнати не пристосовані для дітей, які пересуваються на візочках.
Звернень від батьків (або осіб, які їх замінюють) дітей з особливими потребами не зареєстровано.
Умови доступності для навчання дітей з особливими освітніми потребами в ЗГ№ 65
З метою забезпечення рівного доступу до освітніх послуг всіх учасників освітнього процесу в Запорізькій гімназії №65 Запорізької міської ради Запорізької області створюються відповідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами з урахуванням особливостей їхнього розвитку:
- забезпечення педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами(практичний психолог, логопед, корекційні педагоги);
- створення сучасного, безпечного та комфортного освітнього середовища;
- здійснення психолого-педагогічного супроводу;
- надання корекційно-розвиткових послуг;
- створення умов для розвитку – обладнано сенсорний куточок та ресурсну кімнату;
- налагодження співпраці з батьками.
Однак в Запорізькій гімназії №65 відсутні умови доступності для навчання дітей з особливими потребами (опорно – руховий апарат):
- Відсутні пандуси, поручні для пересування між поверхами,туалетні кімнати не пристосовані для дітей, які пересуваються на кріслах колісних.
Скарг від батьків (або осіб, які їх замінюють) дітей з особливими потребами не зареєстровано.