СПОСТЕРЕЖЛИВИЙ ВИХОВАТЕЛЬ

20200220 144217

20200220 144244

20.02.2020 у дошкільному підрозділі ЗЗШ №65 відбувся семінар-тренінг для педагогічного колективу «Спостережливий вихователь — який він». Метою якого було сприяти усвідомленню важливої ролі спостережливості в педагогічній діяльності; спонукати до самостійного розвитку спостережливості педагогів; шляхом створення творчого колективного проекту з'ясувати, яким має бути спостережливий вихователь; визначити якими є означальні частини іміджу вихователя-професіонала; що може нашкодити доброму іміджу педагога.
Під час семінару-тренінгу педагоги обговорили сутність професійної спостережливості та взяли участь у створенні проекту, яким же має бути спостережливий вихователь та його імідж; проаналізували елементи майстерності педагога; визначили головні риси сучасного педагога; усвідомили роль особистості вихователя у формуванні естетичних смаків дітей.
Висновком семінару-тренінгу є те, що спостережливість вихователя — це його особистісна якість, сутність якої полягає у фіксації та адекватній інтерпретації істотних, характерних і навіть ледь помітних зовнішніх проявів індивідуальних особливостей кожної дитини. На рівень розвитку професійної спостережливості впливають не зовнішні чинники, умови або обставини, а бажання, інтерес і прагнення самого педагога пізнавати та розуміти індивідуальну неповторність і своєрідність кожної дитини.