Консиліум «Адаптація першокласників до умов шкільного життя в Новій українській школі»

вкл. .

Психолого-педагогічний консиліум пройшов в кінці листопада 2018 року. В дружньому діловому колі вчителі перших класів Салапонова Марина Василівна, Орел Яна Сергіївна, Котік Тетяна Валеріївна, Гальченко Вікторія Володимирівна , заступник директора з навчально-виховної роботи Массалова Олена Олегівна, практичний психолог Безклепченко Інна Анатоліївна обговорили ті успіхи та наробітки,які є в роботі щодо організації освітнього процесу перших класів Нової української школи в нашому навчальному закладі. Педагоги та психолог змогли виокремити ті питання,які потребують доопрацювання щодо покращення умов для успішної шкільної адаптації для деяких учнів та намітили шляхи виконання цієї роботи. Загалом вирішили, що в нашому навчальному закладі реформа освіти робить свої перші, але впевнені кроки.

88

99

АДАПТАЦІЯ УЧНІВ 5-Х КЛАСІВ ДО НОВИХ УМОВ НАВЧАННЯ

вкл. .

IMG 9701

30 листопада 2018 року вчителі ЗЗШ №65 взяли участь у педагогічному консиліумі "Адаптація учнів 5 класів до нових умов навчання". Цього навчального року у школі функціонують три 5-х класів із загальною кількістю дітей 95 осіб. Під час проведення заходу було обговорено психолого-педагогічні особливості кожного учня, коло інтересів школярів. За результатами анкетування батьків визначено, що 86% респондентів відчувають спокій, коли дитина знаходиться у школі. Учні у своїй анкеті зазначили, що загалом адаптувалися до нових умов навчання, проте є предмети, які даються їм важче, ніж у початковій школі. Серед улюблених предметів визначили фізичну культуру та інформатику.

IMG 9704

 

 

 

 

Методичний семінар – практикум «Початкова освіта Нової української школи: практика змін»

вкл. .

В рамках методичних навчань 26 жовтня 2018 року педагогічний колектив початкових класів зібрався на методичний семінар – практикум «Початкова освіта Нової української школи: практика змін».

Початок семінару – практикуму пройшов у формі "Ранкового кола". Цю форму роботи на прикладі своїх колег показала вчитель 1- Б класу Орел Яна Сергіївна.

ЗД з НВР Массалова О.О. зупинила увагу педагогічних працівників, які приймали участь в семінарі, на тому, що питання реформування початкової школи є особливо актуальним на сьогодні, адже в Україні вже іде процес оновлення шкільної освіти. Олена Олегівна ще раз визначила для вчителів ті основні положення в Концепції "Нова українська школа", які стосуються шкільної освіти, і саме 1- 4 класів.

Вчитель 1-А класу Салапонова Марина Василівна поділилася своїми першими враженнями, успіхами і проблемами, які спіткали вчителя на початку нового навчального року в рамках реалізації Концепції НУШ. А молоді колеги вчитель 1-Д класу Котік Тетяна Валеріївна, вчитель 1-В класу Гальченко Вікторія Володимирівна провели практичні заняття з вчителями початкових класів, під час яких познайомили з декілька ми методиками та технологіями, які впроваджуються в Новій Українській школі і, які вони активно використовують практиці свої роботи.

8

9

viber image10

Психолого-педагогічний брейнстормінг “Компетентнісний підхід – переорієнтація з процесу на результат”

вкл. .

30 січня 2018 року пройшов психолого-педагогічний брейнстормінг (в перекладі з англ. мови - "мозковий штурм")

Психолого-педагогічний брейнстормінг— це нестандартна форма методичної роботи, яка дає можливість виявити загальну ерудицію вчителів, являє собою різновид дискусії, це змагання різних методичних ідей реалізації однієї і тієї самої проблеми.

Психолого-педагогічний брейнстормінг сприяє максимальному долученню членів колективу до спільної групової творчої роботи з підвищення теоретичного та практичного рівнів фахової майстерності. Він дає можливість поєднувати індивідуальні та групові форми роботи з учителями, стимулює їх до творчості.

Методичний ринг «Формування готовності педагога до інноваційної діяльності»

вкл. .

Згідно розділу річного плану роботи "Науково – методичне забезпечення навчально-виховного процесу" в грудні 2017 року в закладі пройшов методичний захід – методичний ринг "Формування готовності педагога до інноваційної діяльності".

Для проведення заходу була обрана групова форма роботи, педагоги об'єдналися в 7 груп за складом предметних ШМО. Кожна група учасників прийняла участь у ІІІ раундах методичного рингу : "Мозковий штурм", "Естафета", "Захист технологій", також вчителі познайомилися з тими внутрішніми та зовнішніми бар'єрами,які заважають інноваційній діяльності, з тими причинами, які заважають особистісному виявленню творчої діяльності.

Особливу увагу всіх учасників привернули міні-захисти сучасних технологій навчання, які використовують учителі у викладанні своїх предметів.Кожна предметна кафедра представила не більше двох сучасних та найрезультативніших технологій, таким чином всі учасники змогли познайомитися із загальною картиною використання інноваційних методів та прийомів в навчальному закладі.

WP 20171226 09 16 01 Pro 500x373

WP 20171226 09 18 45 Pro 500x373