РУХ, ІГРИ, СПОРТ, КРЕАТИВНІСТЬ

вкл. .

Педагоги дошкільного підрозділу Запорізької гімназії №65 взяли участь в тренінгу «РУХ, ІГРИ, СПОРТ, КРЕАТИВНІСТЬ. Психологічні навички з дітьми через фізичну діяльність», який провели представники ХОМГО ОСВІЧЕНА ІНІЦІАТИВА 

467699867 2004900896630506 5659962843330138217 n

Науково-методичний семінар «Академічна доброчесність: реалії якості освіти України»

вкл. .

Відповідно до річного плану роботи 23 січня 2024 року педагоги гімназії зібрались на науково практичний семінар «Академічна доброчесність: реалії якості освіти України». Під час семінару докладно ще раз опрацювали Положення про академічну доброчесність гімназії, запропонували заходи щодо проведення подальшої роз’яснювальної роботи та забезпечення академічної доброчесності в закладі всіма учасниками освітнього процесу.

Під час семінару працювали з використанням інтерактивних засобів цифрового ресурсу «Mentimeter».

Педагоги отримали інформацію про Інтернет ресурси, які допоможуть їм  додатково  ознайомитися із матеріалами про академічну доброчесність та як формувати її в учнів 

МАТЕРІАЛИ СЕМІНАРУ

Флеш-семінар «Навички 4К : критичне мислення, креативність, комунікація, командна робота»

вкл. .

26 грудня у другий день зимових канікул педагоги закладу не гаяли часу, а в інтерактивною формі креативно та плідно провели Флеш-семінар

«Навички 4К : критичне мислення, креативність, комунікація, командна робота». На практиці випробували вміння працювати в команді, застосовувати різні технології та методи розвитку критичного мислення, працювати на цифровій дошці Jamboard.

МАТЕРІАЛИ СЕМІНАРУ

Коучинг " Індивідуальна траєкторія професійного розвитку педагога"

вкл. .

23 жовтня в Запорізькій гімназії № 65 було проведено Коучинг " Індивідуальна траєкторія професійного розвитку педагога". Під час якого педагоги змогли докладно ознайомитися із професійним стандартом «Вчителя початкових класів закладу загальної середньої освіти» та «Вчителя закладу загальної середньої освіти». Вирішили покласти в основу своїх траєкторій професійного розвитку саме вимоги професійних стандартів.

Під час групової роботи педагоги розробили форму побудови власних індивідуальних траєкторій професійного розвитку, обговорили їх та розробили загальну модель. За підсумками коучингу всі педагоги закладу створили власні траєкторії професійного розвитку.

МАТЕРІАЛИ КОУЧИНГУ

ПРОФЕСІЙНИІ СТАНДАРТИ ВЧИТЕЛІВ (презентація)