ІНФОРМАЦІЯ ПРО ФОРМИ ОДЕРЖАННЯ ОСВІТИ в ЗЗШ № 65

вкл. .

ДО УВАГИ БАТЬКІВ!

Пояснення щодо форм отримання освіти! 

Пояснення  далі, в матеріалі...

 

Отримання освіти в ЗЗШ № 65 відбувається за інституційною формою

( в очному режимі або з використанням технологій дистанційного навчання)

Якщо дитина за будь-яких причин не може здобувати освіту в закладі, вона здобуває освіту за індивідуальною формою.

Відповідно до:

-         статті 9 "Форми здобуття освіти" , Закону України “Про освіту” ;

-         Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки від 12 січня 2016 року № 8( у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 липня 2019 року № 955), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 серпня 2019 року за № 852/33823

Є 3 індивідуальні форми навчання:

  1. I.Екстернатна форма здобуття освіти (екстернат)
  2. II.Сімейна (домашня) форма здобуття освіти
  3. III. Педагогічний патронаж

Для зарахування на будь-яку із індивідуальних форм навчання, НЕОБХІДНО:

  1. Попередньо звернутися до закладу освіти та записатися на прийом до керівника ( в зв'язку з продовженням дії карантинних обмежень).
  2. Подати заяву встановленого зразка про переведення на індивідуальну форму навчання.
  3. При переведенні на індивідуальну форму (педагогічний патронаж) до заяви додається Довідка ЛКК (медичної установи, де проходить лікування дитина).

Деякі умови переведення на індивідуальні форми навчання:

Екстернатна форма здобуття освіти (екстернат)

Серед поважних причин для цієї форми – неможливість відвідувати заняття у школі чи скласти річне оцінювання. Екстернат, зокрема, орієнтований на учнів, які опанували або можуть опанувати один чи кілька предметів, класів чи навіть рівнів освіти швидше своїх однолітків. Учень повинен мати документ, що підтверджує поважність причин.

При переведенні на екстернат засвоєння освітньої програми відбувається самостійно.

1. Екстернат організовується для осіб, які:

1) із поважних причин (стан здоров’я, проживання (перебування) за кордоном (для громадян України), не можуть відвідувати навчальні заняття в закладі освіти або не можуть пройти річне оцінювання;

5) прискорено опанували зміст навчальних предметів одного або декількох класів (рівнів повної загальної середньої освіти);

6) самостійно опанували зміст окремих навчальних предметів;

7) бажають самостійно опанувати зміст окремих навчальних предметів;

У заяві про зарахування (переведення) на екстернат зазначається підстава. До заяви додається(ються) відповідний(і) документ(и), що підтверджує(ють) наявність такої підстави .

Сімейна (домашня) форма здобуття освіти

Діє для учнів, чиї батьки хочуть і готові самостійно організувати навчання вдома.

Відповідальність за здобуття освіти дітьми на рівні не нижче стандартів освіти несуть батьки.

Зарахування на сімейну (домашню) форму навчання здійснюється в закладі освіти, який обслуговує територію на якій проживає учень.

Знання учня мають відповідати Державному стандарту, підсумковий контроль робитимуть 4 рази на рік.

У разі незадовільних результатів педагогічна рада може:

  • рекомендувати батькам перевести дитину на інституційну форму (для учнів 1–4 класів);
  • перевести учня на інституційну форму (для учнів 5–11 (12) класів).

Водночас, батьки зможуть отримати консультації та допомогу вчителів, аби скласти індивідуальний навчальний план дитини, підручники та рекомендації щодо подальшого навчання.

IV. Педагогічний патронаж

1. Педагогічний патронаж може бути організовано для:

3) осіб, які за станом здоров’я не можуть здобувати освіту за денною формою (відповідно до висновку лікарсько-консультаційної комісії закладу охорони здоров’я або медичного висновку про стан здоров’я дитини за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України);

Навчання за індивідуальною формою (Педагогічний патронаж) для дітей, які за станом здоров’я не можуть відвідувати заклад освіти і перебувають удома,( згідно медичної довідки ЛКК) здійснюється закладом освіти.

Оцінювання Для екстернів і здобувачів освіти за сімейною (домашньою) формою відводиться:

на проведення підсумкового, формувального оцінювання - 1 академічна година з кожного навчального предмета, завершального (підсумкового) оцінювання - 1-2 академічні години;

на перевірку підсумкових письмових робіт - 20 хвилин на кожну роботу з державної мови або мов національних меншин, 30 хвилин на кожну роботу з усіх інших навчальних предметів;

на проведення консультацій - 15 хвилин на одного здобувача освіти з кожного навчального предмета згідно з графіком, який буде складений та затверджений в закладі освіти (але не більше ніж 3 години на навчальний предмет відповідного класу на рік).