• Головна
    • Про гімназію
    • Контакти
  • Оголошення
  • Очна форма навчання
  • Робота з батьками
    • Поради батькам
    • Співпраця з батьками
  • Учням і вихованцям
    • Поради психолога
    • Запрошуємо у гуртки
    • Запрошуємо у гуртки ДП
  • Випускникам
    • Рівняймося на найкращих
    • Професійне орієнтування
    • Поради
    • Державна підсумкова атестація
  • Робота зі зверненнями громадян
    • Графік особистого прийому громадян
    • Закон України "Про звернення громадян"
    • Положення про опрацювання звернень громадян
  • Гостьова книга
  • Педагогічний колектив
    • Педагогічні працівники
    • Дошкільний підрозділ
    • Навчаємось самі - навчаємо інших
    • Участь у конкурсах фахової майстерності
    • Участь у міських, обласних, міжрегіональних методичних заходах
    • Я атестуюсь
    • Вітаємо педагогів
    • Планування та організація роботи з атестації, підвищення кваліфікації
  • Розклади
    • Розклади
  • Вступ до гімназії та ДП
  • Виховна робота
    • Виховні заходи
    • Національно-патріотичне виховання
    • Пам'ятні дати та свята
  • Соціальний захист
  • Громадський контроль
  • Безпека життя
  • СТОП. БУЛІНГ
    • "Гаряча лінія" та "лінія довіри"
    • План заходів
    • Порядок подання та розгляду заяв
    • Порядок реагування на випадки булінгу
    • Нормативні документи
    • Просвітницькі заходи та методична робота
    • Фахові сертифікати педагогів
    • Положення
  • Вчимося здоров'ю
  • Наявність вільних місць
  • Дошкільний підрозділ
    • Блог дошкільного підрозділу
  • Система ВСЗЯО
  • Критерії оцінювання
  • Харчування в закладі
    • Нормативні документи
    • Поради щодо харчування
    • Органiзацiя харчування
    • Меню
  • Інклюзивна освіта
    • Нормативна база
    • Інклюзія в закладі
    • Медіатека "Рівності & Партнерства"
  • Українське - це круто
  • Прозорість та відкритість діяльності закладу
    • Нормативно-правове забезпечення діяльності закладу
      • Статут закладу
      • Інші нормативні документи, що регламентують роботу закладу
      • Мова освітнього процесу
      • Територія обслуговування закладу, закріплена за закладом освіти його засновником
      • Структура та органи управління закладу
        • Учнівське самоврядування
        • Батьківська рада
        • Загальні збори
        • Діяльність педагогічної ради
      • Ліцензія на провадження освітньої діяльності
      • Мережа закладу
      • Правила прийому до закладу освіти
      • Вступ до дошкільного підрозділу
    • Створення умов для функціонування та розвитку закладу
      • Кадровий склад
      • Вакансії
      • Перелік додаткових освітніх послуг
      • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
      • Освітні програми, що реалізуються в закладі
        • Перелік освітніх компонентів
      • Умови доступності для навчання дітей з особливими потребами
    • Результативни моніторингу якості освіти
    • Річний звіт
    • Фінансування
      • Кошторис
      • Фінансовий звіт про надходження і використання всіх отриманих коштів у звітному році
      • Інформація про кошти, отримані з різних джерел
      • Бюджетні запити
    • Правила поведінки
    • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються в закладі освіти

Оцінювання в 5‒9 класах НУШ

вкл. 19 Январь 2025.

Рекомендації МОН

Основні вимоги до оцінювання учнів 5-9 класів

Групи результатів навчання з предметів НУШ

Свідоцтво досягнень (бланк)

Критерії оцінювання за освітніми галузями

 

photo 2025 01 19 14 14 23

photo 2025 01 19 14 14 24

 

 

ВСЕ, що потрібно знати про ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ

вкл. 18 Сентябрь 2024.

Згідно з листом ЗОІППО надаємо посилання на платформу Pearltrees на якій систематизовано різноплановий матеріал з теми "Формувальне оцінювання"

ПОСИЛАННЯ НА PEARLTREES

Критерії оцінювання для учнів 1-4-х класів

вкл. 04 Сентябрь 2023.

Переглянути

Критерії оцінювання для учнів 7-9 класів

вкл. 04 Сентябрь 2023.

Переглянути

Критерії оцінювання для учнів 5-6х класів

вкл. 04 Сентябрь 2023.

Переглянути

Еще статьи...

  • Вимоги до обов'язкових результатів навчання та компетентнісний потенціал всіх галузей базової освіти
  • Критерії оцінювання різних освітніх галузей та окремих предметів (6-9 класів)
12»В конец

 Copyright © 2013