ПЛАН РОБОТИ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

вкл. .

ВЕРЕСЕНЬ

Зміст діяльності Термін Підсумок
Вибори органів УС в класних колективах До 13.09.2021 Списки УС
Установче засідання УС. Планування роботи на 2021-2022 н.р. До 17.09.2021 План
Участь у заходах щодо відзначення Дня знань, Дня вчителя Протягом місяця Фотозвіти

ЖОВТЕНЬ

Зміст діяльності Термін Підсумок
Презентації програм кандидатів на пост голови УС 1-2 тиждень Звіт
Вибори Президента УС школи 3 тиждень Звіт
Координація акції з облаштування шкільної території Протягом місяця Фотозвіт

ЛИСТОПАД

Зміст діяльності Термін Підсумок
Засідання ради УС 1 тиждень Протокол
Проведення благодійної акції допомоги безпритульним тваринам Протягом місяця Звіт

ГРУДЕНЬ

Зміст діяльності Термін Підсумок
Засідання ради УС 1 тиждень Протокол
Участь в організації та проведенні святкового марафону до Нового року Протягом місяця Фотозвіт
Проведення благодійного ярмарку на зимову тематику для життєзабезпечення шкільного акваріуму з програми «В пошуках Немо» 3 тиждень Фотозвіт

СІЧЕНЬ

Зміст діяльності Термін Підсумок
Засідання ради УС 3 тиждень Протокол
Координація благодійної акції «Годівничка» Протягом місяця Фотозвіт

ЛЮТИЙ

Зміст діяльності Термін Підсумок
Засідання ради УС 1 тиждень Протокол
Координація благодійної акції «Годівничка» Протягом місяця Фотозвіт
Підготовка проєктів у рамках програми «Видатні імена України» До 20.02.2022 Фотозвіт

БЕРЕЗЕНЬ

Зміст діяльності Термін Підсумок
Засідання ради УС 1 тиждень Протокол
Розробка вітальної концепції до свята «Весна на порозі» До 05.03.2022 Матеріали та ескізи
Координація акції «Серце до серця» Протягом місяця Фотозвіт

КВІТЕНЬ

Зміст діяльності Термін Підсумок
Засідання ради УС 1 тиждень Протокол
Підготовка масштабної стратегії відзначення лауреатів заходу «Фестиваль досягнень – 2022» До 17.04.2022 Фотозвіт заходу
Проведення акції «Чисте місто» Протягом місяця Фотозвіт

ТРАВЕНЬ

Зміст діяльності Термін Підсумок
Засідання ради УС 1 тиждень Протокол
Укладання програми святкування та здійснення технічного супроводу відзначення Останнього дзвоника 3 тиждень Фотозвіт

ЧЕРВЕНЬ

Зміст діяльності Термін Підсумок
Участь в організації святкової програми на честь завершення школи учнями 9, 11 класів Протягом тижня Фотозвіт

РОЗПОЧИНАЄТЬСЯ ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ ДО 1-Х КЛАСІВ НА 2021 - 2022 Н.Р.

вкл. .

РОЗПОЧАТИ прийом заяв для зарахування дітей до перших класів ЗЗШ № 65 -

30 квітня 2021 року.

 

Встановити термін приймання заяв для зарахування дітей до перших класів ЗЗШ № 65   та оформлення всіх необхідних документів до 31.05.2021, після 15 червня (для зарахування на вільні місця).

Для подання документів необхідно попередньо записатися на прийом, зателефонувавши за номером (0612)86-24-51.

Визначити наступний графік прийому документів:

Понеділок – четвер – 10.00 – 17.00 (перерва з 12.00 до 14.00)

П'ятниця – 10.00 – 15.30 (перерва з 12.00 до 14.00)

Зарахування дітей до перших класів буде здійснюватися відповідно згідно з наказами департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 30.03.2021 № 71р «Про закріплення територій обслуговування за закладами освіти м. Запоріжжя у 2021 році» та № 72р. «Про зарахування дітей до першого класу закладів загальної середньої освіти м. Запоріжжя у 2021 році», наказом територіального відділу освіти Шевченківського району від 02.04.2021 р. № 43  " Про зарахування дітей до першого класу закладів загальної середньої освіти району у 2021 році "

НАКАЗ ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ І НАУКИ ЗМР

НАКАЗ ТВО ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ

 

ЧОРНОБИЛЬ 2021

вкл. .

2304chorn

Пам'ять про страшні події 26.04.1986 не полише нас ніколи. Забувати про таке не можна. Вже традиційно у ЗЗСО №65 проходять інфотайми з теми. Цього року зустрічі з класними колективами відбулися в режимі онлайн.

ПЕРЕГЛЯНУТИ

Пілотне впровадження Міжнародного проєкту «SELFIE»

вкл. .

      aHR0cHM6Ly96b29tLnVzL3dfcC85NTA0MTc5MTI4My85NmE1YzI0My02MjYxLTQ1ODMtOTdjMC05MGM2NTc4OWJjMDguanBn

  Починаючи з 20 квітня 2021 року стартує участь нашого освітнього закладу у пілотному впровадженні проєкту SELFIE. Наш заклад був запрошений до участі за результатами конкурсного відбору заявок ЗЗСО України. Впровадження проєкту SELFIE покликано сприяти визначенню рівня цифровізації нашого закладу освіти, а це є дуже актуальним в сучасних умовах організації освітнього процесу.

SELFIE - це безкоштовний, само-настроюваний інструмент, який допомагає закладам освіти задуматися над тим, як вони використовують цифрові технології для підтримки процесу навчання. SELFIE дозволяє закладам скласти уявлення про те, де вони перебувають, та допомагає розробити стратегічний план дій для підвищення ефективності їх цифрових можливостей. Дізнайтеся більше про SELFIE на порталі SELFIE.

Інструмент був розроблений експертами Європейської Комісії і вже використовується у 74 країнах світу. Підтримку у використанні інструменту надав Європейський фонд освіти та Міністерство цифрової трансформації України. https://thedigital.gov.ua/news/selfie-vpershe-v-ukraini-60-shkil-i-30-zakladiv-profosviti-v-ramkakh-pilotu-proydut-otsinku-vprovadzhennya-tsifrovikh-tekhnologiy

Детальніше з інформацією можна ознайомитися за посиланнями: Міністерство освіти і науки України https://mon.gov.ua/ua/news/upershe-v-ukrayini-60-shkil-ta-30-zakladiv-profosviti-projdut-ocinku-vprovadzhennya-cifrovih-tehnologij-za-dopomogoyu-selfie-pilot-trivatime-u-kvitni-travni

Чекайте на подальшу докладну інформацію щодо кроків пілотування проекту SELFIE в нашій школі.

ВЕСЕЛІ СТАРТИ 2021

вкл. .

ВЕСЕЛІ СТАРТИ-2021. МОЛОДША ЛІГА

87065.001

Традиційно до 8 квітня у ЗЗСО №65 проходять спортивно-оздоровчі змагання "Веселі старти". Цього року у заході не можуть взяти участь учні 5-11 класів через карантинні обмеження, проте малеча показала себе у всій красі!

ПЕРЕГЛЯНУТИ

Рекомендації для проведення додаткових профілактичних заходів серед дітей щодо компетентностей безпечної поведінки в цифровому середовищі

вкл. .

 

Рекомендації для проведення додаткових профілактичних заходів закладами освіти серед дітей та інформування батьків щодо компетентностей безпечної поведінки в цифровому середовищі

Цифрове середовище, зокрема мережа Інтернет, сьогодні є не лише важливим джерелом інформації, але і способом комунікації, який нівелює перепони для спілкування. Через глобальний вплив COVID-19 діти проводять все більше часу в Інтернеті.

Зауважуємо, що право дитини на безпеку та захист є базовим та поширюється на її життєдіяльність як онлайн, так і офлайн. Разом з тим, не кожна дитина в Україні володіє достатнім рівнем знань щодо існуючих ризиків в цифровому середовищі та навичками безпечної поведінки в цифровому просторі. Діти мають право отримувати знання та підтримку у використанні цифрового середовища. Надавати таку підтримку є спільною відповідальністю батьків, педагогічних працівників, громади загалом. Залучення батьків до освітнього процесу, налагодження ефективних партнерських відносин сприятиме не лише ефективному досягненню результатів навчання, а й формуванню безпечного освітнього та родинного середовища для дитини.

Комунікація у віртуальному просторі має свої особливості. Так, інформаційно-комунікаційні технології є важливим інструментом у житті дітей під час здобуття освіти, соціалізації, самореалізації. Водночас, бесконтрольне та безвідповідальне їх використання містить ризики для здоров’я, розвитку та благополуччям дітей, зокрема:

контактні ризики (сексуальнї експлуатації та зловживання, домагання для сексуальних цілей («грумінг», розбещення), онлайн-вербування дітей для вчинення злочинів, участь у екстремістських політичних чи релігійних рухах або для цілей торгівлі людьми);

ризики контенту (принизливе та стереотипне зображення та надмірна сексуалізація жінок та дітей; зображення та популяризація насильства та нанесення собі ушкоджень, зокрема, самогубств; принизливі, дискримінаційні або расистські вирази або заклик до такої поведінки; реклама, контент для дорослих);

ризики поведінки (залякування, переслідування та інші форми утисків, розповсюдження без отримання згоди сексуальних зображень, шантаж, висловлювання ненависті, хакерство, азартні ігри, незаконне завантаження або інші порушення прав інтелектуальної власності, комерційна експлуатація);

ризики для здоров’я (надмірне використання призводить до позбавлення сну та фізичної шкода).

Всі перераховані вище ризики не є вичерпними, постійно оновлюються та здатні негативно вплинути на фізичне, емоційне та психологічне благополуччя дитини.

Так, одними з розваг серед підлітків в соціальних мережах, що, зокрема за умови відсутності компетентностей безпечної поведінки в цифровому просторі, можуть призвести до непоправної шкоди здоров’ю та життю дитини, стали Інтернет-челенджі та «групи смерті».

Челендж (англ. Challenge) – жанр інтернет-роликів, в яких блогер виконує завдання на відеокамеру і розміщує його в мережі, а потім пропонує повторити завдання своєму знайомому або необмеженому колу користувачів. Саме слово челендж зазвичай перекладається як «виклик» у контексті словосполучення «кинути виклик».