ДИСТАНЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

вкл. .

УВАГА!

У зв'язку із запровадженням карантину відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», листа МОН України від 11.03.2020 №1/9-154 освітній процес у закладі здійснюється за дистанційною формою. Відповідно до методичних рекомендацій та користуючись правом на академічну свободу кожен вчитель ЗЗШ №65 розробив власну систему здійснення освітнього процесу дистанційно. Основним джерелом передачі інформації, який є доступним для всіх учасників освітнього процесу, є messeger Viber, на базі якого ще до початку карантину працювали класні спільноти «Вчитель-Учні-Батьки». Рекомендуємо всім учням та їхнім батькам підтримувати постійний зв'язок з класними керівниками, які отримують інформацію від вчителів-предметників. Вибір дистанційної платформи навчання вчителі обирають індивідуально і надають посилання на ресурс безпосередньо учням.

Перелік доступних платформ: 

Prometheus https://prometheus.org.ua/
EdEra https://www.ed-era.com/
edX https://www.edx.org/
Coursera https://www.coursera.org/
Matific https://www.matific.com/ua/uk/home/
KhanAcademy https://www.khanacademy.org/
Доступнаосвіта https://dostupnaosvita.com.ua/
iLearn https://ilearn.org.ua/
BeSmart https://besmart.study/
ЗНО-онлайн https://zno.osvita.ua/
Відкритий Університет Майдану https://vum.org.ua/
Codecademy https://www.codecademy.com/
Duolingo https://uk.duolingo.com/
Lingva.Skills https://lingva.ua/
Hogwarts is here http://www.hogwartsishere.com/
На урок https://naurok.ua/
Educationhttps://www.youtube.com/education

КАРАНТИН 12.03.2020

вкл. .

Терміново!

УВАГА!

З 12.03.2020 року освітній процес у закладі призупинено. Слідкуйте за повідомленнями!!!!

Адміністрація

Зустрічайте проєкт "У пошуках Немо"

вкл. .

Поспішаємо Вам повідомити гарну новину!

Проєкт "У пошуках Немо" реалізовано! Запрошуємо всіх учнів, батьків та вчителів познайомитися з новими яскравими мешканцями акваріума!

PicsArt 03 02 03.12.28

P.S. До речі, звітуємо про використані кошти:

Було зібрано під час зимового ярмарку 5 900 грн

300 грн було витрачено на благодійну акцію "Чудо добра"

4 900 - вартість акваріумного комплексу та його доставки

500 грн роботи щодо запуску акваріуму

300 грн вартість рибок та корму

 

ВИДАТНІ ІМЕНА УКРАЇНИ 2020

вкл. .

IMG a0a68a81432d41f346486003ff773af3 V

ФОТО

26 лютого 2020 року учні ЗЗСО №65 традиційно взяли участь у грі-репортажі "Видатні імена України". Цього року школярі продемонстрували громадськості свої сюжети про таких відомих українців: 

Олександр Зінченко (футболіст)
брати Кличко (боксери)
Остап Ступка (актор)
Сергій Жадан (письменник)
Ольга Куриленко (акторка)
Марина Скамарохова (каратистка)
Альона Альона (співачка)
Іван Марчук (художник )

ДЕНЬ РІДНОЇ МОВИ

вкл. .

4851

ФОТО

21 лютого ми традиційно відзначали День рідної мови. Мова є душею нації, її генетичним кодом, у її глибинах народилося багато скарбів, якими пишається народ, тому до відзначення Міжнародного дня рідної мови долучилася вся шкільна наша родина.

СПОСТЕРЕЖЛИВИЙ ВИХОВАТЕЛЬ

вкл. .

20200220 144217

20200220 144244

20.02.2020 у дошкільному підрозділі ЗЗШ №65 відбувся семінар-тренінг для педагогічного колективу «Спостережливий вихователь — який він». Метою якого було сприяти усвідомленню важливої ролі спостережливості в педагогічній діяльності; спонукати до самостійного розвитку спостережливості педагогів; шляхом створення творчого колективного проекту з'ясувати, яким має бути спостережливий вихователь; визначити якими є означальні частини іміджу вихователя-професіонала; що може нашкодити доброму іміджу педагога.
Під час семінару-тренінгу педагоги обговорили сутність професійної спостережливості та взяли участь у створенні проекту, яким же має бути спостережливий вихователь та його імідж; проаналізували елементи майстерності педагога; визначили головні риси сучасного педагога; усвідомили роль особистості вихователя у формуванні естетичних смаків дітей.
Висновком семінару-тренінгу є те, що спостережливість вихователя — це його особистісна якість, сутність якої полягає у фіксації та адекватній інтерпретації істотних, характерних і навіть ледь помітних зовнішніх проявів індивідуальних особливостей кожної дитини. На рівень розвитку професійної спостережливості впливають не зовнішні чинники, умови або обставини, а бажання, інтерес і прагнення самого педагога пізнавати та розуміти індивідуальну неповторність і своєрідність кожної дитини.