ШЕВЧЕНКІВСЬКІ ДНІ

вкл. .

88103f4 shevchenko

Живе Кобзар у пам'яті народу,
Живуть його слова, і мрії, і думки.
Хоч зазнавав великі перешкоди,
Та спадщина його сягла в віки...
Є імена, що увібрали в себе душу народу, стали часткою його життя. Саме таким для українців є ім'я Тараса Григоровича Шевченка, славетного і величного митця, людини планетарного масштабу. Учні ЗЗШ №65 провели ряд тематичний літературних віталень  з нагоди  відзначення пам'яті про митця.

ФОТО

СВЯТО ВЕСНИ

вкл. .

Screenshot 20190308 0927125

Чудовий день! Стільки приємних моментів. Вже на порозі нас зустрічали квіткові леді, прекрасні фотозони, зроблені дітьми експозиції! А наші маленькі панянки - це просто диво!!! Окреме спасибі хлопцям, що організували сьогодні День самоврядування.

ФОТО

VID 20190307 190732 308 Moment

Родзинка вітального калейдоскопу - boy band "65". Оце драйв!Чим гірше за оригінал?:)

ВІДЕО

ВИДАТНІ ІМЕНА УКРАЇНИ 2019

вкл. .

Картинки по запросу ВИДАТНІ УКРАЇНЦІ

 

28 лютого 2019 року учні ЗЗШ №65 провели вже традиційну гру-репортаж "Видатні імена  України". Школярі отримали змогу відчути себе у ролі журналістів, режисерів та операторів. Героями їхніх репортажів стали як корифеї українського культурного небосхилу, так і видатні імена сьогодення. Учні презентували невідомі широкій аудиторії факти з життя Леоніда Каденюка, розкрили секрети успіху Євгенії Гапчинської, Влада Ями, гурту "Казка", згадати культового для України співака, лідера групи "Скрябін" Андрія Кузьменка, дали привід повесилитися аудиторії, описуючи пригоди Сергія Притули.

ФОТО

ДЕНЬ РІДНОЇ МОВИ 2019

вкл. .

IMG 0433

21 лютого світова спільнота відзначила Міжнародний день рідної мови. Учні початкової ланки взяли участь у флешмобі «О слово рідне, хто без тебе я?» разом з ювенальною превенцією ГУНП України в Запорізькій області, здобувачі освіти середньої ланки спробували себе у ролі мовознавців під час наукового квесту «Шляхами лінгвістичної стежини», старші учні створили репортажі «Видатні мовознавці України». Порадував проект «Цікавинки зі світу української мови».

ФОТОЗВІТ

ЄДИНИЙ УРОК ДО ДНЯ ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ

вкл. .

nebesna sotnia 589

 

20 лютого 2019 року у ЗЗШ №65 пройшов Єдиний урок до Дня Героїв Небесної Сотні. Учні ознайомилися з історичною справкою трагічних подій в історії української державності, переглянули відеоролик "Герої не помирають...", взяли участь ярмарку думок з теми.

ФОТО

 

 

Методичний турнір «Індивідуальна траєкторія професійного розвитку молодого педагога: теорія і практика»

вкл. .

22 грудня 2018 року в перший день зимових канікул згідно плану роботи ЗЗШ № 65 на 2018 – 2019 навчальний рік пройшов методичний захід «Методичний турнір«Індивідуальна траєкторія професійного розвитку молодого педагога: теорія і практика»».

Для запрошених молодих та малодосвідчених вчителів його провела заступник директора з навчально-виховної роботи Массалова О.О. Під час проведення заходу молоді вчителі змогли показати рівень своїх знань загальної методики, методів та прийомів навчання, висловити свої проблеми в організації освітнього процесу.   Заступник директора надала молодим колегам конкретні рекомендації для використання в роботі. Учасники методичного турніру визначили, що планова самоосвітня діяльність є одним із приорітетних напрямків підвищення своєї професійної компетенції і отримали завдання скласти власну тижневу та місячну циклограму роботи, а також розробити власний план самоосвіти для подальшого руху за індивідуальною траєкторією педагогічного зростання.

IMG 20181222 100537

Як допомогти підлітку у виборі професії ? Поради батькам.

вкл. .

 

 

Вибір майбутньої професії часто викликає палкі суперечки батьків і дітей, адже батьки впевнені, що краще знають життя, а діти хочуть обирати самостійно, оскільки це їхнє майбутнє.Одвічне питання батьків «як допомогти дітям у виборі професії?» завжди на часі, воно не втрачає своєї гостроти і сьогодні.

То жварто прислухатися до порад фахівців.

      Прислухайтеся до своєї дитини.

В будь-якому разі треба покладатися на її вподобання. Якщо уявити вектор часу, то дитина знаходиться ближче до майбутнього, ніж ви, а отже краще відчуває напрям розвитку світу. Ваша дитина не буде щасливою, якщо сліпо слідуватиме вашому плану. І рано чи пізно, вона все одно повернеться до справи, яка їй подобається, але із втраченим часом, або залишиться нещасною.

      Не забувайте, що Ваша дитина - це особистість.

Ви знаєте її улюблений фільм, колір, тварину? Спілкування на такі теми приводить не лише до зближення, а й до самопізнання, що полегшить майбутній вибір. Поспостерігайте, які завдання дитина виконує із задоволенням. Що в неї найкраще виходить: організація днів народжень, дресура собаки, кулінарія. Ці факти необхідно нанизувати, як намисто, доки не отримаєте цілісну картину.

      Розповідайте та інформуйте.

При виборі професії, можна виділити декілька площин. Перша – розуміння дитиною себе. Друга – навколишнє середовище з усіма його вимогами: знання професій, ринок праці тощо. Ідеальна професія знаходиться на їх перетині.

Уявіть, у світі за загальними підрахунками існує близько 50-70 тисяч професій. А школяр знає лише 30-40 професій, 15 з яких він бачив у школі і підручниках. Тобто, ці площини у дітей мізерні через відсутність інформації. Допомагайте дитині якомога більше дізнатися про зміст професій: журналіст бере інтерв’ю, урбаніст розробляє план міста, маркетолог опановує мистецтво продавати, реабілітолог допомагає людині стати на ноги після травм і хвороб.Ознайомтеся з ринком праці, разом проаналізуйте, які професії користуються сталим попитом.

      Ставте дитині правильні запитання

Згадайте, як давно ви засипали свою дитину запитаннями, на які не отримали виразних відповідей? Якщо дитина не хоче ділитися, значить - вона боїться.Потрібно враховувати психотип дітей, адже запитання можуть бути для них, як допит.

Не ставте закритих питань, наприклад: «Ти вже визначився з професією?». Ви не отримаєте у відповідь нової інформації, лише нерозбірливе «угу» або «нєа», а після трьох запитань дитині набридне, і вона думатиме куди б скоріше сховатися.

Відкриті запитання, якщо їх правильно поставити, допомагають дізнатися нові подробиці. «Як?», «Де?», «Що?» – питання про майбутнє, а не з минулого. Пам’ятайте: не інструкції, а самопізнання.

Намагайтесь уникати питань, які починаються з «Чому?», бо вони асоціюються зі звинуваченням. Єдине виключення: «Чому це для тебе важливо?» Основна мета таких питань – можливість дитині самостійно оцінити свої результати, прогрес, здібності.

Ніколи не запитуйте: «Ким ти будеш, коли виростеш?» Так ви лише заганяєте дитину у ступор. Вона вже є, і ким їй ще бути, як не собою? Правильне питання звучить: "Що тобі подобається робити?"

      Дозвольте дитині розкритися самотужки.

Ми не маємо права вирішувати за них, тільки допомагати і підтримувати. Направляти дитину кудись своімавторитетом - ведмежа послуга. Вчинивши таке раз, ви змушені будете постійно стояти над душею і направляти далі по життю. На своє виправдання батьки кажуть, що діти нічого не хочуть. Буває, що дитина дійсно нічого не хоче. Тут не можна нав’язувати, лише цікавитися.

      Моніторте ринок праці.

Періодично продивляйтеся актуальні вакансії за обраним напрямом, слідкуйте за тенденціями, ознайомлюйтесь з вимогами. Тоді не стане сюрпризом спілкування з роботодавцем і не виникне питання безробіття і після університету.

      Створіть середовище.

Дитина найкраще проявляється через соціальні ситуації, взаємодію з природою, живими організмами, творчість, музику. Це можна зробити через гру або введення у середовище.

Ефективним буде спілкування з людьми, які мають досвід роботи в обраній вашою дитиною професії. Вони можуть розповісти про переваги і недоліки професії з власного досвіду. Зробіть можливим, щоб ваша дитина провела з цією людиною увесь її робочий день, “подивилась кухню зсередини”. Корисним буде створення умов, в яких можна спробувати.

      Не тисніть. На все свій час.

Пошук улюбленої справи свого життя – справа нелегка. Не квапте дитину, якщо вона не знає, ким хоче бути. Просто до­поможіть їй виявити, до чого в неї найбільше лежить душа.

Не вимагайте чіткості і визначеності у професії. Фокус повинен бути не на назві, а на діяльності. Світ більше не ділиться на гуманітаріїв і технарів.Освічена людина сьогодення повинна володіти знаннями широкого профілю.

Отже, батьки, ваше головне завдання  – розгледіти здібності своєї дитини, розкрити  природні задатки і допомогти знайти таку сферу діяльності, де ці здібності змогли б реалізуватися повною мірою.

Нехай ваші діти найдуть справу свого життя і будуть успішними!