КАРАНТИН 12.03.2020

вкл. .

Терміново!

УВАГА!

З 12.03.2020 року освітній процес у закладі призупинено. Слідкуйте за повідомленнями!!!!

Адміністрація

Зустрічайте проєкт "У пошуках Немо"

вкл. .

Поспішаємо Вам повідомити гарну новину!

Проєкт "У пошуках Немо" реалізовано! Запрошуємо всіх учнів, батьків та вчителів познайомитися з новими яскравими мешканцями акваріума!

PicsArt 03 02 03.12.28

P.S. До речі, звітуємо про використані кошти:

Було зібрано під час зимового ярмарку 5 900 грн

300 грн було витрачено на благодійну акцію "Чудо добра"

4 900 - вартість акваріумного комплексу та його доставки

500 грн роботи щодо запуску акваріуму

300 грн вартість рибок та корму

 

ВИДАТНІ ІМЕНА УКРАЇНИ 2020

вкл. .

IMG a0a68a81432d41f346486003ff773af3 V

ФОТО

26 лютого 2020 року учні ЗЗСО №65 традиційно взяли участь у грі-репортажі "Видатні імена України". Цього року школярі продемонстрували громадськості свої сюжети про таких відомих українців: 

Олександр Зінченко (футболіст)
брати Кличко (боксери)
Остап Ступка (актор)
Сергій Жадан (письменник)
Ольга Куриленко (акторка)
Марина Скамарохова (каратистка)
Альона Альона (співачка)
Іван Марчук (художник )

ДЕНЬ РІДНОЇ МОВИ

вкл. .

4851

ФОТО

21 лютого ми традиційно відзначали День рідної мови. Мова є душею нації, її генетичним кодом, у її глибинах народилося багато скарбів, якими пишається народ, тому до відзначення Міжнародного дня рідної мови долучилася вся шкільна наша родина.

СПОСТЕРЕЖЛИВИЙ ВИХОВАТЕЛЬ

вкл. .

20200220 144217

20200220 144244

20.02.2020 у дошкільному підрозділі ЗЗШ №65 відбувся семінар-тренінг для педагогічного колективу «Спостережливий вихователь — який він». Метою якого було сприяти усвідомленню важливої ролі спостережливості в педагогічній діяльності; спонукати до самостійного розвитку спостережливості педагогів; шляхом створення творчого колективного проекту з'ясувати, яким має бути спостережливий вихователь; визначити якими є означальні частини іміджу вихователя-професіонала; що може нашкодити доброму іміджу педагога.
Під час семінару-тренінгу педагоги обговорили сутність професійної спостережливості та взяли участь у створенні проекту, яким же має бути спостережливий вихователь та його імідж; проаналізували елементи майстерності педагога; визначили головні риси сучасного педагога; усвідомили роль особистості вихователя у формуванні естетичних смаків дітей.
Висновком семінару-тренінгу є те, що спостережливість вихователя — це його особистісна якість, сутність якої полягає у фіксації та адекватній інтерпретації істотних, характерних і навіть ледь помітних зовнішніх проявів індивідуальних особливостей кожної дитини. На рівень розвитку професійної спостережливості впливають не зовнішні чинники, умови або обставини, а бажання, інтерес і прагнення самого педагога пізнавати та розуміти індивідуальну неповторність і своєрідність кожної дитини.