Моніторинг безпечності освітнього середовища
Шановні учасники освітнього процесу!
Впродовж вересня-січня поточного навчального року було виконано 85% запланованих заходів щодо профілактики булінгу та проявам агресії: проведено інфотайм з питання: «Профілактика злочинності, подолання агресії, наркоманії, булінгу, кібербулінгу, грумінгу» за участю інспекторів ювенальної превенції; розміщено практичні поради для учнів та батьків; взято участь у Мандрiвному міжнародному фестивалі документального кіно про права людини "Docudays" (дистанційно); впроваджено акцію проти насильства; перевірено знання законодавчої бази з питання; проведено тренінги у рамках Тижня подолання агресії; відбулося засідання педагогічної ради «Антибулінг: застосування медіації в ході розв’язання конфліктів у шкільному середовищі». Не у повній мірі виконано завдання ознайомлення учнівської спільноти з проектом «Stopbullying». У лютому-березні 2020-2021 н.р. ви брали участь у комплексному опитуванні для укладання планів роботи на наступний рік. Доводимо до вашого відома результати моніторингу освітнього середовища, вільного від проявів булінгу та агресії. 73% батьків не мали приводу для звернень з означеного питання; 10,7 % стверджують, що конфлікти вирішені конструктивно і проблема вирішена назавжди; 9,7% зазначили, що питання розв’язано конструктивно, проте конфліктні ситуації мають місце; 5,1% зазначили, що реакція на звернення була формальною. Це цікаво, оскільки письмових, усних чи анонімних звернень щодо випадків булінгу до адміністрації ЗЗСО №65 взагалі не надходило. Учні прохолодніше оцінили безпечне освітнє середовище. Повністю комфортно у закладі 69,5% респондентів. 67,8% здобувачів освіти стверджують, що не відчувають у школі булінгу/цькування. А ось 27,1 % відчували на собі поодинокі випадки агресії. Вище перерахована статистика свідчить про те, що зупинятися ми не можемо. Резерви у роботі є. Ставимо перед собою наступні задачі:
- продовжити просвітницьку діяльність з питання, оскільки респонденти не у повній мірі володіють понятійним апаратом з питання, плутають підвищення голосу через погану поведінку з фактом булінгу;
- розробити систему заходів для обізнаності батьків у питанні протидії булінгу в умовах карантину;
- впроваджувати у закладі проект «Безпечна і дружня до дитини школа»;
- розвивати нашу шкільну службу медіації.