Інформаційна картка Корольової Л.О - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові Корольова Лариса Олексіївна
Місце роботи

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 65

Запорізької міської ради Запорізької області

Посада Вчитель початкових класів
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) Вища, Бердянський педагогічний інститут ім. П.Д. Осипенко, 1981 р.
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Дистанційна форма:

Онлайн-курс для вчителів початкових класів, червень 2018 р.

Очна форма:

Курси підвищення кваліфікації ЗОІППО, лютий 2018 р.

Курс підготовки з упровадження нового змісту початкової освіти «Нова українська початкова школа», листопад 2018 р.

Педагогічний стаж 37 років
Кваліфікаційна категорія Вища
Звання Учитель-методист
Педагогічне кредо «Вчити – означає вести до успіху»

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

  • розвивальне навчання;
  • інтерактивні технології;
  • проектне навчання;
  • гуманно-особистісну технологію;
  • ТРВЗ (теорія розв’язування винахідницьких задач) 
  • фразеологічні хвилинки;
  • рольові ігри;
  • дослідницька діяльність;
  • пізнавальні ігри;
  • словесне малювання;
  • вільне письмо;
  • життєві ситуації .
  • робота в парах;
  • робота в малих групах;
  • мозковий штурм тощо.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Я народилася в учительській сім’ї, і можна сказати, що виросла в школі. Саме тут з'явились мої перші мрії в майбутньому стати вчителем. А бажання когось навчати почало втілюватись в життя, коли мені було майже п’ять років.

Першими моїми учнями були іграшкові друзі.

Пройшли роки. Здійснилася моя заповітна мрія: «Я – вчитель і пишаюся цим»!

Викладання – це щоденна підготовка вчителя до уроків, підбір цікавого матеріалу, зацікавленість своїм предметом, додаткові знання та головне вміння  легко та якісно донести їх до дітей.           

Випадкові люди дуже рідко затримуються в цій професії. Я вважаю, що не кожна людина може бути вчителем, так як ця професія вимагає колосальної та кропіткої праці, саможертовності, величезного терпіння, любові до дітей та непідкупного інтересу до своєї професії. Тому важко переоцінити заслуги талановитого педагога, який відкриває перед дитиною двері у світ знань, впливає на формування його життєвої позиції та пріоритетів, закладає ґрунтовні основи його майбутнього.

Щоранку, дорогою до школи, я проходжу «дорогою вітань», коли всі діти, з якими я зустрічаюсь, вітаються і посміхаються мені у відповідь. Я знаю, що в школі біля мого кабінету мене вже чекають Вони: допитлива Софійка, завжди весела Марійка, сором'язливий Дмитрик, всезнаючий Артем. Вони поспішають щось розповісти, поділитися чимось своїм, що їх спантеличило або тривожить.

А що стосується особистості вчителя, я переконана, сутність справжнього Сучасного вчителя криється в самому слові «УЧИТЕЛЬ»:

У – успішний

Ч – чуйний

И – ініціативний

Т – творчий

Е – емоційний

Л – люблячий дітей

Ь -  і дуже м'який як м'який знак і саме слово!

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)  
Посилання на презентацію  

 

Інформаційна картка Авєркіної Л.В. - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові Авєркіна Людмила Василівна
Місце роботи ЗЗШ № 65
Посада вихователь ГПД
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Кам’янець-Подільський педагогічний інститут, 1979 р.

вища

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Курси ЗОІППО 2013р.листопад.

Педагогічний стаж 37 років.
Кваліфікаційна категорія друга
Звання  
Педагогічне кредо «Знай дитину, розумій дитину, будь частиною життя дитини.»

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Комунікативні, ігрові,трудові форми виховної роботи.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

«Вчитель- це професія від Бога, всі інші від Учителя». Робота вчителя і вихователя завжди
  вважалася дуже складною. Дуже точно про цю професію писав відомий поет К. Л. Соловейчик:,, Він актор, але йому слухачі не аплодують. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі,тільки в свідомості величі своєї справи.’’ Заходячи щодня до своєї групи, я усвідомлюю, що іду до дітей, яким повинна допомагати розвиватись і вдосконалюватись. Моя мета - розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в ній творчий потенціал,прагнення до самостійної пізнавальної діяльності, виховувати такі риси характеру, які будуть необхідні в демократичному суспільстві. Виховувати гордість, що ми українці,що ми належимо до європейської освіченої нації.
Посилання на презентацію  

 

Інформаційна картка учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році Маковської Вікторії Валеріївни

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові Маковська Вікторія Валеріївна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65 Запорізької міської ради Запорізької області
Посада Заступник директора з навчально-виховної роботи
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) Запорізький національний університет, філологічний факультет, 2013 рік
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

2014-2015: Міжнародна науково-практична конференція «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи».

2014-2015: «Асоціація молодих освітян м. Запоріжжя».

15.09.15 -13.10.15: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, КПК: «Вчителі російської мови, літератури та зарубіжної літератури», дистанційна форма навчання.

2015-2016: вебінар «Створення динамічних презентацій».

2015-2016: вебінар «Інфографіка у школі».

2016-2017: вебінар «Роль митця в суспільстві».

2017-2018: освітній проект «Управлінська сотня кадрового резерву м. Запоріжжя», очна форма.

2017-2018: онлайн-курс «Критичне мислення для освітян» від проекту «Прометеус».

11.06.18-21.09.18: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, КПК: «Заступники директорів закладів освіти усіх типів», очна форма навчання.

24.09.18-28.09.18: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, КПК: «Вчителі української мови та літератури», очна форма навчання.

2018-2019: онлайн-курс «Осмислені та переосмислені (видатні діячі української літератури ХІХ-ХХ ст.)» від проекту «Прометеус».

2018-2019: онлайн-курс «Медіаграмотність для освітян» від проекту «Прометеус».

Педагогічний стаж 5 років
Кваліфікаційна категорія ІІ
Звання -
Педагогічне кредо Учень – це не чаша, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Технологія розвивального навчання.

Технологія формування творчої особистості.

Методи навчання:

-          Словесні,

-          Наочні,

-          Практичні.

Використовую індивідуальні, групові, фронтальні форми навчання.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Що для мене бути педагогом? Заради чого я працюю в школі? Мабуть, перш ніж розповісти про це, кожен вчитель повинен визначити для себе, а що ж таке "школа": будівля, куди ти приходиш на роботу, чи життя, з його помилками і успіхами, злетами і падіннями?

Мені здається, що школа в житті будь-якого вчителя і учня повинна бути місцем, куди ти готовий повертатися знову і знову, радісним, добрим, ніжним і злим, ледве живим ...

Я прийшла в школу відразу після університету, тому що мені було цікаво: "А що це означає - працювати в школі?" Спочатку було трохи лячно, особливо коли вперше зустрілася з класом. Хто вони, ці "інопланетяни", які дивляться "інші" мультфільми, слухають "іншу" музику, знаходять собі "інших" кумирів, адже десять років різниці - це і мало, і в той же час неймовірно багато. Мені пощастило. Я стала класним керівником галасливого, енергійного, творчого 5-Б класу. І понеслося… Я вчила їх, вони вчили мене. Потрібно відмітити, що багато в чому мій успіх залежить від оточення колег, з якими я працювала і працюю до тепер. З перших днів у школі довелося, як ведеться, забувати все, чому нас вчили в університеті, і опановувати складну науку роботи у справжній українській школі. От тут вже тричі вклоняюся моїм рідним кафедрам української та російської філології, які не дали потонути аматору від освіти у бурхливому морі шкільного життя. Впродовж цих років загартувався мій характер, сформувалися правильні принципи, що допомагають мені тепер вже в адміністративній роботі.

Озираючись назад, впевнено можу сказати, що поріг 65 школи 5 (з невеликим хвостиком) років тому був переступлений мною не дарма. Звичайно, я вже багато чого вмію, але сподіваюся, що найвищі вершини мною ще не скорені, і багато звершень очікують на нас з рідною 65-ою у майбутньому!

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності) -
Посилання на презентацію

План презентації досвіду роботи вчителів, які атестуються в 2018 - 2019 навчальному році

вкл. .

Найменування заходу Вчитель Термін виконання  

Форма презентації

примітка
Розміщення друкованих матеріалів (у розділі «форма презентації» вказати, форму матеріалу (розробка уроку/заходу, стаття або інше) та де будуть розміщені матеріали) Авєркіна Людмила Василівна Січень – лютий 2019

Розробка заходу на сайті "Методичний портал"

 
  Бабич Г.І. Протягом року

АРИФМЕТИЧНА І ГЕОМЕТРИЧНА   ПРОГРЕСІЇ

УРОК АЛГЕБРИ В 9 КЛАСІ

УРОК-ПОДОРОЖ У «КРАЇНУ   ЗНАНЬ», 8 КЛАС

 
  Безклепченко Інна Анатоліївна Січень – лютий 2019 Розробки занять на сайті "Методичний портал"  
  Калмикова Валентина Максимівна Листопад 2018

Розробка заходу на сайті "Методичний портал"

http://metodportal.com/node/73131

 
  Кияшко Юлія Василівна Січень 2019

Розробка уроку з математики

Інтернет портали «Всеосвіта», «На урок».

 
  Корольова Лариса Олексіївна Грудень 2018 Розробка уроку на сайті Методпортал  
  Кузьменко Ольга Михайлівна

06.06.18

12.06.18

Розробка уроку: “Сонце.Сонячна система.Рух планет навколо сонця.Сонце-джерело світла і тепла на Землі.”(Всеосвіта)

Методична розробка: “Здоровя дитини,формування здорового способу життя.”(Всеосвіта)

 
  Куц Вікторія Володимирівна Грудень – березень   2018 – 2019 н.р.

Розробки уроків, статті.

Публікація на ресурсах «Методпортал», «На урок»

 
  Легуцька Ганна Олександрівна Листопад - березень Розробки уроків, позаурочний заходів, статті. Публікація на ресурсах «Методпортал», «На урок»  
  Легуцька Марина Арсентіївна Листопад - березень Розробки уроків, позаурочний заходів, статті. Публікація на ресурсах «Методпортал», «На урок»  
  Маковська Вікторія Валеріївна Січень 2019

Розробка заходу

Тестування та вікторини за художніми творами

«На урок» https://naurok.com.ua/journal/school

 
  Репешко Ірина Володимирівна Липень 2018 року

Розробка уроку математики у 2 класі «Решение примеров и задач на усвоение таблицы умножения числа 6»

Методичний портал 06.07.18.

 
  Сидір Катерина Олександрівна

05.11.2018

Грудень – лютий

Розробка позакласного заходу «День Матері» («Всеосвіта», Друкований збірник)

Публікація у Видавничої групи "Основа"

 

Презентація досвіду роботи у формі відкритого уроку/ практичного заходу: у розділі «форма презентації» вказати урок наживо або відеоурок, або майстер-клас, термін –місяць та тиждень

Авєркіна Людмила Василівна Січень 2019 Майстер-клас "Гра як засіб всебічного розвитку особистості молодших вихованців в групі продовженого дня"
  1. Особливості організації ігрової діяльності для першокласників в ГПД
  2. Проведення самопідготовки у вигляді сюжетно-рольової гри в ГПД
 
  Бабич Г.І. Січень Відкритий урок  
  Безклепченко Інна Анатоліївна Лютий -березень 2019

Майстер-клас(семінар) для психологів   району

«Формування   готовності учасників   освітнього   процесу до впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах України»

 
  Калмикова Валентина Максимівна

Березень

2019 – 2 тиждень

Захід наживо  
  Кияшко Юлія Василівна

Січень,

третій тиждень

Відеоурок.  
  Корольова Лариса Олексіївна Січень 2019, 4 тиждень Урок наживо  
  Кузьменко Ольга Михайлівна Грудень 2018 Відкритий урок у 5 класі. “Сонце. Сонячна система. Рух планет навколо сонця. Сонце - джерело світла і тепла на Землі.”  
  Куц Вікторія Володимирівна Січень 4 тиждень Відкритий урок наживо  
  Легуцька Ганна Олександрівна

Грудень, 3й тиждень

Лютий 1й тиждень

Урок наживо

Відеоурок

 
  Легуцька Ганна Олександрівна

Грудень, 3й тиждень

Лютий 1й тиждень

Урок наживо

Відеоурок

 
  Легуцька Марина Арсентіївна

Грудень, 2й тиждень

Лютий 2й тиждень

Урок наживо

Відеоурок

 
  Маковська Вікторія Валеріївна Березень 2019, І тиждень Відеоурок  
  Репешко Ірина Володимирівна Лютий 2018 Урок математики (наживо)  
  Сидір Катерина Олександрівна

Січень,

3 тиждень (28.01-01.02)

Урок наживо  

Презентація досвіду роботи у вигляді виступів під час проведення методичних заходів: у розділі «Форма презентації» вказати назву методичного заходу, форму презентації

Авєркіна Людмила Василівна Лютий 2019 – 3 тиждень Виступ на засіданні ШМО  
  Бабич Г.І.

серпень

жовтень

грудень

червень

Лютий

засіданнях ШМО « Календарно- тематичне планування   математики в старшій школі в 2018-2019 році»

засіданнях ШМО «Підготовка учнів до ІІ туру в Всеукраїнських учнівських олімпіадах з математики»

засіданнях ШМО « Проведення ДПА та ЗНО з математики в 2018-2019 навчальному році».

засідання ШМО « Підведення підсумків 2018-2019 навчальному році»

Педагогічна рада: «Роль учителя в підвищенні рівня якості сучасного уроку засобами нових освітніх технологій»

 
  Безклепченко Інна Анатоліївна

Листопад

Січень

Квітень

Виступ на   педраді

«Особливості   організації освітнього середовища, орієнтованого на дитину, в контексті Концепції «Нова Українська Школа».

Виступ на   педраді «Роль педагогів, учнів та

шкільного середовища в розвитку та формуванні

особистості   дитини з особливими   освітніми

потребами».

Виступ на педраді

«Робота з учнями девіантної поведінки»

 
  Калмикова Валентина Максимівна Лютий 2019 – 3 тиждень

Виступ на засіданні ШМО

"Ігрова діяльність у групі продовженого дня"

 
  Кияшко Юлія Василівна

Лютий 2019

Березень 2019

Про хід атестації педагогічних працівників . Творчий звіт.

Ділова гра «Конструктор уроку. Сучасний урок в умовах реалізації компетентнісного та діяльнісного підходів»

 
  Корольова Лариса Олексіївна

Січень 2019

Педагогічна рада: " Роль педагогів, учнів та шкільного середовища в розвитку та формуванні особистості дитини з особливими освітніми потребами "  
  Кузьменко Ольга Михайлівна

Грудень 2018

Лютий 2019

Виступ на ШМО- доповідь

Виступ на педраді:”Роль вчителя в підвищенні рівня якості сучасного уроку засобами нових освітніх технологій”-доповідь

 
  Куц Вікторія Володимирівна

Серпень 2018

Листопад 2018

Грудень 2018

Січень 2018

Лютий 2018

Березень 2018

Травень 2018

Педагогічна рада

Тема "Алгоритм дій у разі випадків травматизму під час навчально – виховного процесу, неухильне виконання обов’язків черговими педагогічними працівниками під час перерв, належний рівень контролю за дотриманням правил поведінки учнями"

Психолого-педагогічний консиліумАдаптація учнів 10-го класу до нових умов навчання”.

Педагогічна рада:   " Стан роботи колективу з питання охорони праці та безпеки життєдіяльності".

Методичний турнір«Індивідуальна траєкторія професійного розвитку молодого педагога: теорія і практика»

Педагогічна рада: «Стан здоров’я учнів закладу. Результати поглиблених медичних оглядів. Профілактика захворюваності школярів, забезпечення санітарно – гігієнічних умов навчання, рівня ефективності здійснюваних профілактичних заходів».

Педагогічна рада: «Профілактика з попередження та недопущення дитячого травматизму під час НВП».

Педагогічна рада: «Роль учителя в підвищенні рівня якості сучасного уроку засобами нових освітніх технологій»

Про хід атестації педагогічних працівників . Творчий звіт вчителів, які атестуються. ( прийматимуть участь всі педагоги, які атестуються)

Засідання ШМО « Проведення ДПА та ЗНО в 2018-2019 навчальному році».

Педагогічна рада: "Про особливості закінчення навчального року та проведення ДПА та ЗНО в 2018-2019 н.р.".

Педагогічна рада:"Попередження дитячого травматизму та збереження здоров'я учнів у літній період".

 
  Легуцька Ганна Олександрівна

Листопад 2018

Лютий 2019

Виставка «Я атестуюсь»

Педагогічна рада: «Роль учителя в підвищенні рівня якості сучасного уроку засобами нових освітніх технологій». Виступ

 
  Легуцька Марина Арсентіївна

Листопад 2018

Лютий 2019

Виставка «Я атестуюсь»

Педагогічна рада: «Роль учителя в підвищенні рівня якості сучасного уроку засобами нових освітніх технологій». Виступ

 
  Маковська Вікторія Валеріївна Березень 2019 Ділова гра «Конструктор уроку. Сучасний урок в умовах реалізації компетентнісного та діяльнісного підходів»  
  Репешко Ірина Володимирівна

Лютий 2019

Педагогічна рада «Роль учителя в підвищенні рівня якості сучасного уроку засобами освітніх технологій»  
  Сидір Катерина Олександрівна

Протягом 2018 – 2019 н.р.

Лютий 2018 – 2019 н.р.

Виступи як керівника районних методичних обєднання класних керівників

Педагогічна рада

Тема «Особливості організації освітнього середовища, орієнтованого на дитину, в контексті Концепції «Нова українська школа»»

 
Презентація досвіду роботи у вигляді участі у конкурсах фахової майстерності: у розділі «Форма презентації» вказати назву конкурсу та рівень участі Авєркіна Людмила Василівна -- -  
  Бабич Галина Іванівна - -  
  Безклепченко Інна Анатоліївна

Листопад-травень

2018 – 2019 н.р.

Участь у Всеукраїнському конкурсі психологів

 
  Калмикова Валентина Максимівна - -  
  Кияшко Юлія Василівна

Вересень-квітень

2018 – 2019 н.р.

Участь у міському проекті «Управлінська сотня кадрового резерву»

Розробка проекту.(конкурс). Представлення на весняній сесії.

 
  Корольова Лариса Олексіївна - -  
  Кузьменко Ольга Михайлівна - -  
  Куц Вікторія Володимирівна - -  
  Легуцька Ганна Олександрівна Згідно плану Участь у виставках педагогічної майстерності (Обласній виставці "Освіта Запорізького краю" в разі проведення, наказу немає)  
  Легуцька Марина Арсентіївна Згідно плану Участь у виставках педагогічної майстерності (Обласній виставці "Освіта Запорізького краю" в разі проведення, наказу немає)  
  Маковська Вікторія Валеріївна Квітень 2018 «Управлінська сотня кадрового резерву», сертифікат учасника  
  Репешко Ірина Володимирівна   -  
  Сидір Катерина Олександрівна 2018 – 2019 н.р.

Участь у міському проекті «Управлінська сотня кадрового резерву»

Розробка проекту.(конкурс). Представлення на весняній сесії.

 

Інформаційна картка учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2017-2018 навчальному році Фесенко Надії Анатоліївни

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові Фесенко Надія Анатоліївна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школаI-ІІІ ступенів № 65              Запорізької міської ради Запорізької області
Посада Вчитель біології та хімії
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) НДПІ ім. М.В.Гоголя, 1982
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

2012 ЗОІППОЗОР «Вчителі хімії-біології(сумісники) зі   спецкурсами «Екологія», «Природознавство»

2014 ЗОІППОЗОР «Вчителі біології зі спецкурсами «Дидактичне проектування», «Екологія», «Природознавство»

2016 Природничо-науковий тренінг № 1.«Хмарні технології як засіб формування предметної компетентності на уроках хімії та біології»

2017 ЗОІППОЗОР «Вчителі хімії зі спецкурсом «Дидактичне проектування електронних програмно-педагогічних засобів навчання»

2017 Проект «Міські методичні навчання»Природничий модуль.Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної хіміко-біологічної освіти.

Тренінг 2 «Інформаційно-комунікаційні технології як засоби ефективної підготовки до ЗНО з хімії та біології.

Педагогічний стаж 35 років
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст вищої категорії
Звання Вчитель-методист, Заслужений вчитель України
Педагогічне кредо

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Школа – це перше випробування у житті, і тільки вчитель може допомогти гідно пройти через нього. Вчитель пам’ятає, що він теж був дитиною і розуміє всі жахи і сум, всю радість і захоплення дітей в класі. Вчитель ніколи не штовхає всліпу підійматись по незвіданим скелям, будь то географія, біологія, хімія, інформатика, література, або алгебра; він навчить за що вхопитись, як протриматись, як досягти вершини знань. Хороший вчитель навіть у важкій ситуації допоможе вибрати правильний шлях.

Вчитель має разом з дітьми мріяти і фантазувати, шукати і знаходити, радіти життю і дивуватись. Хороший вчитель може переконати своїх учнів в тому, що навчання – це не нав’язаний їм обов’язок, не втручання в їх особисте життя, не обмеження свободи, а радість, ключ до ще більшої свободи.

Життя може бути таким же пласким і безликим, як чистий аркуш паперу, або глибоким, як океан, і високим, як небо. Яке воно буде – залежить тільки від нас.

В кар’єрі великих людей часто прослідковується вплив хорошого вчителя.

Професія педагога, на мою думку, - це найскладніша професія з усіх існуючих. Учитель-це і актор, і лікар, і строгий керівник, і друг, і мама, і порадник. Бути вчителем відповідально, бо тобі довіряють найголовніше - дитину – майбутнє людства.

Урок уже давно не є засобом простої передачі знань. На уроці ми готуємо дитину до майбутнього, самостійного, дорослого життя, формуємо життєві компетентності. І робимо це, багато в чому, власним прикладом.

Хто ж такий педагог? Перш за все - це людина, це особистість!

Спілкуючись з колегами, учнями та батьками, я зрозуміла одну істину, яку й зробила своїм педагогічним кредо: «Якщо вчитель має лише любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває лише любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи й до учнів, він — досконалий учитель». Це слова відомого російського письменника й мислителя Л. М. Толстого. Дійсно, мати знання потрібно, для цього й самовдосконалюєшся, щоб подати своїм учням навчальну інформацію, потрібну за програмою. Любити чужих дітей, як рідних, вдається одиницям, і це, мабуть, найскладніше. Любити їх за те, що вони такі, які є, тим паче якщо їх багато, складно. Не завжди отримуєш у відповідь те, що віддаєш, часто твоєї щирості не розуміють, але коли відчуваєш, як до тебе линуть дитячі серця, усвідомлюєш, що старання варті того.

Тож будьмо щирими зі своїми учнями - і тоді робота буде приносити нам задоволення.

Як особистість, я також виступаю за щирість. Відвертим треба бути із собою та зі своїм оточенням: відчувати щиро, говорити щиро. Тоді моє життя стає простішим, дозволяє мені не заплутатись у всіх категоріях буття.

На мою думку, я – педагог та я – особистість - це один і той же персонаж, який сприймає життя, як море позитиву та океан можливостей.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)
Посилання на презентацію

http://plyseckaya.blogspot.com/p/blog-page_72.html

https://drive.google.com/file/d/1d9i4IGuIxD9Ubz7yuBZ8VDqzTdIg01if/view?usp=sharing