Інформаційна картка Легуцької М.А. - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові Легуцька Марина Арсентіївна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 65 Запорізької міської ради Запорізької області
Посада Вчитель фізики
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Харківський Державний педагогічний інститут

ім. Г.С.Сковороди, 1989 рік

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо) Курси підвищення кваліфікації ЗОІППО, квітень 2018
Педагогічний стаж 27 років
Кваліфікаційна категорія Вища
Звання Старший вчитель
Педагогічне кредо Навчаючи інших – навчаєшся сам!

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Технології: модульного навчання, інформаційні, ігрові.

Методи: пошуково-дослідницький, проблемний.

Форми: загальнокласні, групові, індивідуальні

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Дуже НЕ хочу щоб мої учні на питання однолітків: «Хто викладає у вас фізику?» відповіли: «ТА, старенька, товстенька тітка…»   Дуже ХОЧУ щоб вони, учні , відчували нашу турботу про них і цінували наше прагнення бути сучасними вчителями… Намагаюся бути для них і вчителем, і товаришем. І не соромлюся навчатися у них. Дуже радію тим моментам, коли і я, і вони можуть виявити різні якості своєї особистості. Найцінніше – це коли ми робимо це разом у загальній справі. Я – маленька частина їх життя. А вони, учні, більша частина мого…
Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності) БлогFIANIT65.blogspot.com
Посилання на презентацію https://legutskaya.wixsite.com/maportfolio

Інформаційна картка Кузьменко О.М. - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові Кузьменко Ольга Михайлівна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа № 65
Посада Вчитель англійської мови та біології
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Мелітопольський державний педагогічний університет, 2005р. (спеціаліст)

Мелітопольський державний педагогічний університет, 2006р. (магістратура)

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Онлайн курси “Протидія шкільному насильству”

Педагогічний стаж 13
Кваліфікаційна категорія 2
Звання -
Педагогічне кредо Учитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Метод проектів

інтерактивні форми навчання

бінарні уроки

уроки-конкурси.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

« Якщо у васє професія,  яка ніколи  не засмучує  Вас, то  у вас немає  професії,» - казав Малколм Форбс. Я з  ним цілком  погоджуюсь.

На  світі є  безліч професій, але робота вчителя дуже відповідальна і важка. Особистість не може не бути педагогом та навпаки. Потрібно, щоб особистість виховувала особистість (моральне, патріотичне, трудове виховання). Я вважаю, що  вчителем можуть  бути  лише особливі люди, адже людина, яка обрала для себе професію  вчителя,  повинна бути  готова стати  і психологом, який вислухає  і підтримає дитину, і суддею, який розсудить  спірні питання, і священиком, якому відкривають душу.

Учитель – це та людина,  яка повинна знати  багато  чого: і історію,  і географію, і мову, орієнтуватися в музиці і в мистецтві, бути  небайдужою  до  проблем молоді.

Коли  я обирала професію, я знала, що вчителем  бути  нелегко, розуміла, що  потрібно  буде складати  іспити перед  учнями  щодня, але я не боюся труднощів,  я впевнено їх долаю, бо  я – особистість. А кожна особистість має  власну думку, яку повинна відстоювати ,  має  почуття власної  гідності і прагне до  самовдосконалення. Тому я щодня підвищую свій професійний рівень: читаю  нові книги, знайомлюся з  педагогічним  досвідом колег,  слідкую  за інноваціями, випробовую нові сучасні методи  на своїх  уроках. Все це мені потрібно,щоб бути мобільної,адже я викладаю різні,не схожі між собою предмети: біологію та англійську мову.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності) -
Посилання на презентацію  https://drive.google.com/file/d/1g_mEse1EshdI3fDu62xVkH8YkMPFKjFE/view?usp=sharing

Інформаційна картка Сидір К.О. - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові Сидір Катерина Олександрівна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65 Запорізької міської ради Запорізької області
Посада Вчитель англійської мови
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) Мелітопольський Державний Педагогічний Університет, 2002 рік
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

2016 Формування мовних навичок вебінар

2016 Діагностика результатів освіти як засіб підготовки до ДПА вебінар

2016 Підготовка до ЗНО семінар

2016 Ігрові прийоми активізації словникового запасу у дітей з ЗПР вебінар

2016 Особливості навчальних завдань, спрямованих на формування здатності до самостійного поповненню і інтеграції знань вебінар

2016 Підготовка до написання есе вебінар

2016 Національно-географічне навчання вебінар

2016 КЗ «ЗОІППО» ЗОР, КПК: «Вчителі англійської мови», очна форма навчання.

2017 Прийоми ознайомлення батьків із застосуванням інтерактивних ігор вебінар

2017 Складнощі вживання різних лексичних засобів вираження в англійській мові та шляхи їх подолання вебінар

2017 Прийоми постановки і автоматизації «важких» звуків у дітей з ЗПР вебінар

2017 Базові прийоми розвитку фонематичного слуху із застосуванням інтерактивного контенту вебінар

2017 Роль інтерактивної гри в розвитку фонематічекого сприйняття вебінар

2017 Розвиток зв'язного мовлення за допомогою інноваційних технологій вебінар

2017 Формування позитивної мотивації до навчання у дітей з ЗПР за допомогою інтерактивних і настільних ігор вебінар

2017 Формування навичок публічного виступу вебінар

2017 Цікаве і ефективне навчання вебінар

2017 Британія: традиції і сучасність вебінар

2017 Використання інтерактивних ігор в закріпленні і розвитку навичок читання вебінар

2017 Профілактика порушення писемного мовлення за допомогою інтерактивних технологій вебінар

2017 Національно-географічне навчання вебінар

2017 Інтерактивна школа творчого вчителя вебінар

2017 Розвиток навичок аудіювання вебінар

2017 Комп'ютерна графіка та дизайн в освітньому процесі вебінар

2017 Міські методичні навчання семінар

2018 MON-EDERA-OSVITORIA ST101 Онлайн-курс для вчителів початкової школи

2018 Підготовка до ЗНО з англійської мови семінар

2018-2019: освітній проект «Управлінська сотня кадрового резерву м. Запоріжжя», очна форма.

Педагогічний стаж 19 років
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст 1 категорії
Звання -
Педагогічне кредо «Щоб вести дітей за собою, необхідно самому рухатися не зупиняючись»    

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Технологія проблемного навчання. Ігрові технології навчання. Технологія розвитку критичного мислення. Проектна технологія.

Методи: словесні, пояснювально-ілюстративний, частково-пошуковий.

Форми: індивідуальні, групові, фронтальні.

Інтерактивні прийоми (вправа «мікрофон», робота в групах, парна робота), рольові ігри,  метод проектів, метод портфоліо, використання ІКТ.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

«Серце віддаю дітям».

В.Сухомлинський

Я знаю, вчителями не стають, ними народжуються. Хоча, звичайно, учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця і серце, віддане дітям. У слово «Учитель» у всі віки вкладали глибокий зміст. Учитель не робить кар’єри … Він – актор, скульптор, лікар.

На мою думку, складових успіху вчителя небагато: потрібно мати власний стиль викладання, добре володіти навчальним матеріалом, застосовувати різноманітні методи, форми, прийоми й засоби навчання, постійно поповнювати знання, бути сучасною людиною, уміти розповідати так, щоб зацікавити учнів своїм предметом. Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію на те, що і я буду чимось корисна для України. Я виховую дітей, прагну навчити їх головного – любити свою Батьківщину, бути достойними її громадянами.

Я відчула, що моє покликання – учити дітей, жити, любити свою землю, плекати в душі добро й людяність. Велика зацiкавленiсть у своїй роботi, небайдужiсть, наполегливість та щира любов до дiтей, високий професiоналiзм дозволяють завжди досягти поставленої мети. Увесь час пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому.

Котрий рік навчаю дітей та щоразу навчаюся від них сама. Тому успіх своєї педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні з дітьми, у взаємній любові вчителя і учня, у вмінні "запалити" дітей до роботи.

Постійно пам’ятаю - «Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться»! Змінюється світ, змінюються підходи до викладання, та незмінним залишається головне призначення вчителя – навчити людину бути Людиною.Закінчити свій опис досвіду  хочу словами Досягти успіху не означає, що ви повинні зробити що-небудь визначальне. Це значить, що ви повинні робити те саме, що і всі, тільки виключно добре.

Колін Тернер

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)

https://ekateinasydir.blogspot.com/p/blog-page_31.html

Посилання на презентацію

https://ekateinasydir.blogspot.com/p/blog-page_31.html

Інформаційна картка Корольової Л.О - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові Корольова Лариса Олексіївна
Місце роботи

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 65

Запорізької міської ради Запорізької області

Посада Вчитель початкових класів
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) Вища, Бердянський педагогічний інститут ім. П.Д. Осипенко, 1981 р.
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Дистанційна форма:

Онлайн-курс для вчителів початкових класів, червень 2018 р.

Очна форма:

Курси підвищення кваліфікації ЗОІППО, лютий 2018 р.

Курс підготовки з упровадження нового змісту початкової освіти «Нова українська початкова школа», листопад 2018 р.

Педагогічний стаж 37 років
Кваліфікаційна категорія Вища
Звання Учитель-методист
Педагогічне кредо «Вчити – означає вести до успіху»

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

  • розвивальне навчання;
  • інтерактивні технології;
  • проектне навчання;
  • гуманно-особистісну технологію;
  • ТРВЗ (теорія розв’язування винахідницьких задач) 
  • фразеологічні хвилинки;
  • рольові ігри;
  • дослідницька діяльність;
  • пізнавальні ігри;
  • словесне малювання;
  • вільне письмо;
  • життєві ситуації .
  • робота в парах;
  • робота в малих групах;
  • мозковий штурм тощо.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Я народилася в учительській сім’ї, і можна сказати, що виросла в школі. Саме тут з'явились мої перші мрії в майбутньому стати вчителем. А бажання когось навчати почало втілюватись в життя, коли мені було майже п’ять років.

Першими моїми учнями були іграшкові друзі.

Пройшли роки. Здійснилася моя заповітна мрія: «Я – вчитель і пишаюся цим»!

Викладання – це щоденна підготовка вчителя до уроків, підбір цікавого матеріалу, зацікавленість своїм предметом, додаткові знання та головне вміння  легко та якісно донести їх до дітей.           

Випадкові люди дуже рідко затримуються в цій професії. Я вважаю, що не кожна людина може бути вчителем, так як ця професія вимагає колосальної та кропіткої праці, саможертовності, величезного терпіння, любові до дітей та непідкупного інтересу до своєї професії. Тому важко переоцінити заслуги талановитого педагога, який відкриває перед дитиною двері у світ знань, впливає на формування його життєвої позиції та пріоритетів, закладає ґрунтовні основи його майбутнього.

Щоранку, дорогою до школи, я проходжу «дорогою вітань», коли всі діти, з якими я зустрічаюсь, вітаються і посміхаються мені у відповідь. Я знаю, що в школі біля мого кабінету мене вже чекають Вони: допитлива Софійка, завжди весела Марійка, сором'язливий Дмитрик, всезнаючий Артем. Вони поспішають щось розповісти, поділитися чимось своїм, що їх спантеличило або тривожить.

А що стосується особистості вчителя, я переконана, сутність справжнього Сучасного вчителя криється в самому слові «УЧИТЕЛЬ»:

У – успішний

Ч – чуйний

И – ініціативний

Т – творчий

Е – емоційний

Л – люблячий дітей

Ь -  і дуже м'який як м'який знак і саме слово!

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)  
Посилання на презентацію  https://drive.google.com/file/d/1cNRc5gsLEWz2UgC6LP5qxDvEv9_TL_vk/view?usp=sharing

Інформаційна картка Авєркіної Л.В. - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові Авєркіна Людмила Василівна
Місце роботи ЗЗШ № 65
Посада вихователь ГПД
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Кам’янець-Подільський педагогічний інститут, 1979 р.

вища

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Курси ЗОІППО 2013р.листопад.

Педагогічний стаж 37 років.
Кваліфікаційна категорія друга
Звання  
Педагогічне кредо «Знай дитину, розумій дитину, будь частиною життя дитини.»

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Комунікативні, ігрові,трудові форми виховної роботи.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

«Вчитель- це професія від Бога, всі інші від Учителя». Робота вчителя і вихователя завжди
  вважалася дуже складною. Дуже точно про цю професію писав відомий поет К. Л. Соловейчик:,, Він актор, але йому слухачі не аплодують. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі,тільки в свідомості величі своєї справи.’’ Заходячи щодня до своєї групи, я усвідомлюю, що іду до дітей, яким повинна допомагати розвиватись і вдосконалюватись. Моя мета - розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в ній творчий потенціал,прагнення до самостійної пізнавальної діяльності, виховувати такі риси характеру, які будуть необхідні в демократичному суспільстві. Виховувати гордість, що ми українці,що ми належимо до європейської освіченої нації.
Посилання на презентацію  https://drive.google.com/file/d/1WH2Cl9BvEiRigdXsp7Q6sofUfsGhCWIf/view?usp=sharing