Інформаційна картка учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2017-2018 навчальному році Фесенко Надії Анатоліївни

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові Фесенко Надія Анатоліївна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школаI-ІІІ ступенів № 65              Запорізької міської ради Запорізької області
Посада Вчитель біології та хімії
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) НДПІ ім. М.В.Гоголя, 1982
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

2012 ЗОІППОЗОР «Вчителі хімії-біології(сумісники) зі   спецкурсами «Екологія», «Природознавство»

2014 ЗОІППОЗОР «Вчителі біології зі спецкурсами «Дидактичне проектування», «Екологія», «Природознавство»

2016 Природничо-науковий тренінг № 1.«Хмарні технології як засіб формування предметної компетентності на уроках хімії та біології»

2017 ЗОІППОЗОР «Вчителі хімії зі спецкурсом «Дидактичне проектування електронних програмно-педагогічних засобів навчання»

2017 Проект «Міські методичні навчання»Природничий модуль.Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної хіміко-біологічної освіти.

Тренінг 2 «Інформаційно-комунікаційні технології як засоби ефективної підготовки до ЗНО з хімії та біології.

Педагогічний стаж 35 років
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст вищої категорії
Звання Вчитель-методист, Заслужений вчитель України
Педагогічне кредо

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Школа – це перше випробування у житті, і тільки вчитель може допомогти гідно пройти через нього. Вчитель пам’ятає, що він теж був дитиною і розуміє всі жахи і сум, всю радість і захоплення дітей в класі. Вчитель ніколи не штовхає всліпу підійматись по незвіданим скелям, будь то географія, біологія, хімія, інформатика, література, або алгебра; він навчить за що вхопитись, як протриматись, як досягти вершини знань. Хороший вчитель навіть у важкій ситуації допоможе вибрати правильний шлях.

Вчитель має разом з дітьми мріяти і фантазувати, шукати і знаходити, радіти життю і дивуватись. Хороший вчитель може переконати своїх учнів в тому, що навчання – це не нав’язаний їм обов’язок, не втручання в їх особисте життя, не обмеження свободи, а радість, ключ до ще більшої свободи.

Життя може бути таким же пласким і безликим, як чистий аркуш паперу, або глибоким, як океан, і високим, як небо. Яке воно буде – залежить тільки від нас.

В кар’єрі великих людей часто прослідковується вплив хорошого вчителя.

Професія педагога, на мою думку, - це найскладніша професія з усіх існуючих. Учитель-це і актор, і лікар, і строгий керівник, і друг, і мама, і порадник. Бути вчителем відповідально, бо тобі довіряють найголовніше - дитину – майбутнє людства.

Урок уже давно не є засобом простої передачі знань. На уроці ми готуємо дитину до майбутнього, самостійного, дорослого життя, формуємо життєві компетентності. І робимо це, багато в чому, власним прикладом.

Хто ж такий педагог? Перш за все - це людина, це особистість!

Спілкуючись з колегами, учнями та батьками, я зрозуміла одну істину, яку й зробила своїм педагогічним кредо: «Якщо вчитель має лише любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває лише любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи й до учнів, він — досконалий учитель». Це слова відомого російського письменника й мислителя Л. М. Толстого. Дійсно, мати знання потрібно, для цього й самовдосконалюєшся, щоб подати своїм учням навчальну інформацію, потрібну за програмою. Любити чужих дітей, як рідних, вдається одиницям, і це, мабуть, найскладніше. Любити їх за те, що вони такі, які є, тим паче якщо їх багато, складно. Не завжди отримуєш у відповідь те, що віддаєш, часто твоєї щирості не розуміють, але коли відчуваєш, як до тебе линуть дитячі серця, усвідомлюєш, що старання варті того.

Тож будьмо щирими зі своїми учнями - і тоді робота буде приносити нам задоволення.

Як особистість, я також виступаю за щирість. Відвертим треба бути із собою та зі своїм оточенням: відчувати щиро, говорити щиро. Тоді моє життя стає простішим, дозволяє мені не заплутатись у всіх категоріях буття.

На мою думку, я – педагог та я – особистість - це один і той же персонаж, який сприймає життя, як море позитиву та океан можливостей.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)
Посилання на презентацію

http://plyseckaya.blogspot.com/p/blog-page_72.html

https://drive.google.com/file/d/1d9i4IGuIxD9Ubz7yuBZ8VDqzTdIg01if/view?usp=sharing

Інформаційна картка учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2017-2018 навчальному році Безклепченко Інни Анатоліївни

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові Безклепченко Інна   Анатоліївна
Місце роботи ЗЗШ№65
Посада Вчитель російської мови та інтегрованого курсу «Література»
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) Запорізький державний педагогічний інститут, 1984 рік
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Курси підвищення   кваліфікації вчителів російської   мови та зарубіжної   літератури   МОН КЗ»ЗОІППО»ЗОР

25.09.-10.10.2018р.;

Онлайн-курс "Критичне мислення для освітян" (30 годин), сертифікат видан 15.01.2018р. платформою масових відкритих онлайн-курсів Prometheus; мастер-класи «Відеотайми як сучасний метод розвитку життєвої   компетентності», "Використання ігрових технологій у профілактиці профвигорання" в рамках Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародної участю «Науково-методичні засади професійного розвитку фахівця у системі непереривної освіти» ;навчальний тренінг(8годин)»Гра як система, підхід та інструмент,який працює сьогодні»06.11.2017р.;участь у очному заході: ІІІ Міжнародної   науково-практичної конференції «Безперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи 15-22 травня 2017р, участь у обласному науково-практичному семінарі "Організація системи інклюзивного навчання та супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку: зарубіжний досвід" 18 травня 2017 року.

Дослідження проблеми "Формування   комунікативно-мовленнєвої, соціокультурної   і мовної компетенцій учнів на уроках російської мови засобами проектних технологій".

Семінар Малахової О.М. "Сучасні форми інформаційно-комунікаційної взаємодії в медіатизованому виховному просторі" 5.10.2017р. ЗБЛ№99.

Навчаюсь на курсах студії онлайн-освіти EducationalEra

Педагогічний стаж 27 років
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст вищої   категорії
Звання -
Педагогічне кредо

Кожна дитина талановита! Все починається з вчителя!

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Методи навчання, які я використовую у роботі:

-пояснювально-ілюстративний(інформаційно-рецептивний);

-репродуктивний;

-проблемний виклад;

-частинно-пошуковий,або евристичний;

-дослідницький;

-метод проектів.

Методи,що дають певні результати у роботі, формують учбові та життєві   компетентності-проблемно-пошуковий,частинно-пошуковий, метод евристичної бесіди, дослідницький та метод проектів.

Використовую   у своїй роботі такі форми уроку: «урок-гра», «урок-вистава», «урок-конкурс», «урок –майстерня», «урок-конкурс», «урок-семінар», «урок-дослідження», «урок-діалог», «урок-полілог».

Використовую методи   адаптивної технології для формування орфографічної та мовленнєвої компетентностей.

Використовую інформаційні технології   на уроках російської мови та інтегрованого курсу

«Література»

Я –прихильниця дитиноцентризму   та компетентнісного підходу у навчанні.

Принципи навчання, яких я дотримуюсь у роботі:

-принцип   свідомості;

-принцип наочності;

-принцип міцності знань;

-принцип доступності викладання;

-принцип науковості;

-принцип зв’язку навчання з життям.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Когда   родился     будущий   учитель русского языка   и литературы,   к нему к колыбели спустились три феи. «Ты будешь всегда молод , потому что с тобой всегда будут дети!»-сказала первая фея. «Ты будешь красив душой, потому что ты будешь учить ребят прекрасному!»- заверила вторая фея. «Ты будешь счастлив-твои ученики превзойдут тебя!»- обрадовала третья фея…

         Но     тут пришла четвертая,злая , ужасная,   и прошипіла: «Но всю жизнь ты будешь проверять чужие тетради!»…

         Я- учитель русского языка и интегрированного курса «Литература»   в лучшей школе -ЗЗШ№65!   Эта притча обо мне. Но мне   нравится проверять тетради моих учеников-это отражение учительского труда, моих успехов, неудач. Мне нравится учить детей грамотно писать, размышлять, анализировать, спорить, искать красивые решения сложных жизненных ситуаций, мечтать. Каждый урок-это целый мир. А уроки литературы   стали уроками жизни, нравственности и доброты… Я учусь вместе с моими шестиклассниками и одиннадцатиклассниками. И   с удовольствием выполняю домашние задания- готовлюсь к занятиям. И очень огорчаюсь, когда мои ученики не всегда готовы к сотрудничеству на уроке

         Шустрые пятиклассники превратились в критично настроенных юношей и девушек-каждый урок в 11-А классе для меня, как сложный экзамен.   Спасибо, мои дорогие   экзаменаторы, за науку. Очень здорово быть учителем русского языка и литературы! У меня есть секрет: я   называю своих учеников только по именам и читаю ребятам наизусть стихи и отрывки из художественных произведений! Мои любимые вопросы: «Почему так, а не иначе?», «Как ты думаешь?» , «Можешь доказати?», «Как вы считаете?».»Как бы ты поступил на месте героя произведения?»- так формируются критичность мышления и жизненные компетентности. Жизнь проверит мои уроки на прочность и продуктивность.

           «Нам не дано предугадать, как наше слово отзовется»,- писал великий Ф.И.Тютчев…

             Я верю, что мои уроки , мои слова , находят отклик в сердцах и умах учеников. Я вижу их образованными, читающими, думающими , порядочными и добрыми людьми.

…Вчера   ученица одиннадцатого класса   поделилась, что она прочла «Три товарища» Э.М.Ремарка и начала читать «Триумфальную арку»- я почувствовала себя   счастливой…

 

Посилання на презентацію 

https://drive.google.com/open?id=10Q2dRGeDrVPVfLbrD5lzDhLxSAQBr5AB

        

 

 

 

Інформаційна картка учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2017-2018 навчальному році Іванюк Галини Анатоліївни

вкл. .

Прізвище, ім’я, по батькові Іванюк Галина Анатоліївна
Місце роботи

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65 Запорізької міської ради Запорізької області

тел.. (061) 278-35-91, email:Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Посада Вчитель математики
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Запорізький державний університет,

спеціальність за дипломом «математика»,

рік закінчення 2001

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо) КЗ »ЗОІППО» курси підвищення кваліфікації за програмою Вчителі математики основної та старшої школи10.01-27.01 2012.Учасник міської педагогічної виставки перспективного досвіду 2014р.КЗ »ЗОІППО» курси підвищення кваліфікації за програмою Вчителі інформатики зі спецкурсом «Методика викладання інформатики в початковій школі»02.06-20-06 2014р.КЗ ЗОІППО курси підвищення кваліфікації за програмою. Вчителі математики зі спецкурсом ІКТ.10.05-27.052016р.КЗ ЗОІППО тренінг «Розвиток функціональної математичної грамотності учнів в рамках проведення міжнародного дослідження РІSA»12.01-29.01.2017р.
Загальний стаж 32 років 4місяца 23дня
Педагогічний стаж 23 року
Кваліфікаційна категорія вища
Звання -
Педагогічне кредо Щоб бути хорошим викладачем, потрібно любити те, що викладаєш, і любити тих, кому викладаєш.
 Технології, методи та форми, що використовуються    у навчально-виховному процесі

Технологія проблемного навчання. Ігрові технології навчання. Технологія розвитку критичного мислення. Проектна технологія.

Методи: словесні, пояснювально-ілюстративний, частково-пошуковий,досліджений.

Форми: індивідуальні, групові, фронтальні.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Учитель - не просто професія, це покликання.

«Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – досконалий учитель.   

                                                    (Л.Н.Толстой)

Робота, що пов’язана з викладанням,  завжди вважалася дуже складною, але в той же час поважною діяльністю. Дуже точно про вчителя писав відомий поет С.Л. Соловейчик:

 «Він актор, але його глядачі і слухачі не аплодують йому. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі, тільки у свідомості величі своєї справи ».

На мою думку, викладання вимагає повної самовіддачі, цілковитої витрати розумових, фізичних та духовних сил, вчитель зобов’язаний бути дуже тонким психологом, щоб уміти розпізнати найкращі якості та схильності у свого учня та допомогти їх розкрити. Я завжди намагаюсь знайти індивідуальний підхід до учня, бо кожен дитина має свій неперевершений та дивовижний талант від природи, а головна моя задача  - допомогти розкритись його здібностям.На мою думку, відносини між учнем та вчителем ніколи не бувають повністю рівними - на це впливає і різниця у віці, і неоднаковість життєвого досвіду, і різниця поколінь.  Але, я в впевнена на 100%, що рівність повинна проявлятись у взаємоповазі, взаєморозумінні, відкритості та щирості. Кожна дитина шукає у вчителі кращого друга та наставника, звернувшись до якого, вона може розраховувати на те,  що її вислухають, зрозуміють, сприймуть всі її проблеми та дадуть цінну пораду.  Бо педагог – це не просто тітонька, яка вчить рахувати та писати, це  дещо значно більше.Викладання – це щоденна підготовка вчителя до уроків, підбір цікавого матеріалу, зацікавленість своїм предметом, додаткові знання та головне вміння  легко та якісно донести їх до дітей.

  Моя робота будується на основі таких педагогічних принципів:

- дбайливе ставлення до кожної дитини, повагу до її особистості, гідності, довіру до неї, прийняття її особистісних цілей, запитів, інтересів;

- визнання і захист прав дитини;

- співпраця, співтворчість з учнями, співпереживання, співчуття дітям;

- готовність та вміння створити кожному учневі ситуацію успіху, впевненості у собі;

- уміння поставити себе на місце учня, його очима перевірити (оцінити) свої дії та вчинки;

- розуміння необхідності включення кожного учня до активної позиції у навчальний і виховний процес;

- створення атмосфери доброзичливості, радості за успіх – свій, товариша, колективу.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)  
Посилання на презентацію

https://drive.google.com/drive/folders/1t7irs6N15rOjj8C75h3ltp2R8zTwrysE?usp=sharing

Інформаційна картка учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2017-2018 навчальному році Саакян Світлани Володимирівни

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові Саакян Світлана Володимирівна
Місце роботи

Запорізька загальноосвітня школа № 65

Запорізької міської ради Запорізької області

Посада Вчитель англійської мови
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) ЗДУ, 2004
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо) 2013 р. - курси підвищення кваліфікації «Вчитель англійської мови в початкових класах»
Педагогічний стаж 15
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст II категорії
Звання -
Педагогічне кредо Кожен учень – особливий, кожен учень – талановитий.

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Інтерактивні прийоми (вправа «мікрофон», робота в групах, парна робота), рольові ігри,  метод проектів, метод портфоліо, використання ІКТ.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

       Я, Саакян Світлана Володимирівна, працюю вчителем англійської мови в ЗЗШ № 65 з 2004 року. Відчула пристрасть до педагогічної справи ще у віці учениці старшої школи, часто допомогала вчителям англійської мови з проведенням уроків в початкових класах. Професійну діяльність почала студенткою 3-го курсу, побачивши обяву в деканаті.

        Свій досвід роботи у школі я почала з учнями початкових класів. Робота з маленькими дітьми дуже надихає. Інколи я порівнюю їх з губкою, що вбирає знання.  Коли я бачу очі учнів, в яких горить бажання вчитися, робити будь-що, використовуючи англійську мову, співати, танцювати, відчуваю задоволення від роботи. Протягом своєї педагогічної діяльності постійно працюю над собою, прагну до досконалості.

         Я працюю класним керівником 10 років. В цьому році -   класний керівник 10-А класу. Виховання особистості, що покладена на класного керівника, дуже відповідальна справа. Реалії нашого життя такі, що батьки часто не мають часу (а іноді і бажання) спілкуватись з дитиною вдома, втомлені після роботи. Такі діти шукають спілкування, розуміння в школі. Учні, з якими  я працюю, можуть  завжди розраховувати на мою підтримку та допомогу.

         Весь свій вільний час проводжу у колі родини, займаюсь вихованням сина.  У мене є дуже цікаве  захоплення з дитинства – плетіння.

        Для мене, як і для всіх вчителів, школа це не просто місце роботи, а спосіб життя.


Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності) -
Посилання на презентацію https://drive.google.com/file/d/0Bx7KcdaBtSv-WU9qd1ZtYkprRlg4YklHNHRGaWwxbElQN18w/view

Інформаційна картка учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2017-2018 навчальному році Плясецької Яни Сергіївни

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові

Плясецька Яна Сергіївна

Місце роботи

Запорізька загальноосвітня школа № 65

Посада

Вчитель біології та хімії

Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Назва навчального закладу, який закінчив: Запорізький національний університет (ЗНУ)

Факультет: Біологічний факультет: 1999 рік, диплом з відзнакою

Спеціальність за дипломом: вчитель біології та хімії

Кваліфікація за дипломом: вчитель біології та хімії

Назва навчального закладу, який закінчив: Запорізький національний університет (ЗНУ)

Факультет: Біологічний факультет: 2000 рік

Спеціальність за дипломом: Магістр   біології

Кваліфікація за дипломом: Магістр   біології

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

11 03 - 29 03 2013 ЗОІППО   ЗОР

«Вчитель хімії («Екологія», «Природознавство») зі спецкурсом ІКТ»

Денна

Посвідчення № 1007 від 29.03.2013

25 04—06 05 2016

ЗОІППО ЗОР

«Учителі біології зі спецкурсами

«Природознавство», «Екологія».

Денна

Свідоцтво про підвищення кваліфікації

СПК № 02136146/2381-16

Реєстраційний № 1358 від 06.05.2016

10 01 – 13 01 2017

ЗОІППО ЗОР

40-годинний тренінг

«Дидактичне проектування електронних

програмно-педагогічних засобів навчання»

Денна

Сертифікат № ДПЕ-2017/0014

Педагогічний стаж 17
Кваліфікаційна категорія

15.10.2013 Спеціаліст I   категорії

Наказ № 148 від 29.11.2013

Встановити кваліфікаційнукатегорію

«Спеціаліст I категорії»

Звання -----
Педагогічне кредо

Навчаємось не заради школи, а заради життя

Навчаючи інших, ми навчаємося самі.

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Методи навчання:

словесні методи - розповідь-пояснення, бесіду, лекцію

наочні методи - ілюстрація, демонстрація

практичні методи: досліди, вправи, навчальна праця.

Лабораторні та практичні роботи, твори, реферати учнів

Ці методи не несуть нової навчально-пізнавальної інформації, а служать лише для закріплення, формування практичних умінь при застосуванні раніше набутих знань. Більшість дітей активніше сприймають практичні методи, ніж словесні.

Проблемно-пошукова методика, на відміну від репродуктивної, пояснювально-ілюстративної, має спиратися на самостійну, творчу пізнавальну діяльність учнів. Як відомо, поняття «творчість» - це створення нового, оригінального, суспільно-цінного матеріального або духовного продукту. Творчість учнів має репродуктивний характер, тому поняття творчості по відношенню до школярів застосовується лише частково.

Я як вчитель зацікавилась використанням методу проектів.

Робота над проектом – це практика особисто орієнтованого навчання в процесі конкретної самостійної праці учня, на основі його вільного вибору, з урахуванням його інтересів.

У ході роботи ефективними виявились такі форми і методи:

- хвилинки-тренінги, де діти набувають знань, умінь та навичок пошукової роботи;

- самостійні пошукові дії та виконання завдань;

- моніторинг отриманих результатів;

- планування подальшої дослідницької роботи;

- пошукова робота в групах;

- презентація результатів.

Використовуються такі інтерактивні технології навчання:

  • відпрацювання навичок;
  • робота в групах;
  • інтерактивні презентації;
  • дискусії;
  • мозкові штурми;
  • рольові ігри;
  • аналіз історій і ситуацій.

Я використовую в своїй роботі такі форми нестандартних уроків: 

урок-дискусія ( обговорення спільного питання, проблеми з метою правильного розв’язання), 

урок брейн-ринг (дозволяє учням відчути себе ерудитом, згуртовує колектив), 

урок-огляд знань (спрямований на перевірку наявних в учнів знань, але в цьому випадку учні самостійно готують матеріал з певної теми), 

урок-КВК сприяє формуванню самостійності мислення, стимулює розвиток творчих здібностей, а також розширює кругозір), 

інтегрований урок (дозволяє учням здійснити засвоєння знань з предмета в сукупності з іншими предметами, сприяє формуванню пізнавального інтересу, забезпечує узагальнення наявних знань, уміння використовувати їх у процесі вивчення інших предметів початкової школи), 

урок-мандрівка (такі уроки сприяють розвитку спостережливості та уваги школярів, розширенню їх кругозору), 

урок-екскурсія (головна мета цих уроків – спостереження учнями предметів, явищ, процесів, які вивчаються, та вміння використовувати теоретичні знання на практичних прикладах), 

урок-казка (спрямований на розвиток уяви та творчого мислення учнів.

Інсценізація казки формує мовленнєві здібності учнів, сприяє естетичному розвитку)…

Але в будь-якому випадку під час підготовки нестандартного уроку слід враховувати певні вікові особливості дітей шкільного віку.

Можна зробити висновки:

Нестандартні уроки дозволяють урізноманітнювати форми і методи роботи, позбавлятися шаблонів, створюють умови для виховання творчих здібностей, розширюють функції вчителя, дають можливість враховувати специфіку певного матеріалу та індивідуальні особливості кожної дитини.

Використання нестандартних форм уроків сприяє формуванню пізнавальних інтересів учнів, діти безпосередньо беруть участь у процесі навчання. Пізнавальна діяльність учнів переважно має колективний характер, що створює передумови для взаємодії суб’єктів навчання, дає можливість для обміну інтелектуальними цінностями, порівняння і узгодження

різних точок зору про об’єкти, які вивчаються на уроці.

Ефективність нестандартних уроків забезпечується за умов володіння вчителем методикою їх проведення та умілого використання таких уроків у певній системі у поєднанні з традиційними формами роботи.

А тому я на досягнутому зупинятися не збирається, тому що попереду є ще багато незвіданого і нового. І ми обов’язково будемо вчитися, шукати нові підходи, запроваджувати в нашу роботу нові форми, методи, різноманітні інноваційні технології.

Мій досвід роботи вчителя безпосередньо пов'язаний з проблемною методичною темою школи «Освітнє середовище школи як фактор cоціальної адаптації учнів і педагогів у сучасних умовах», є органічним її продовженням та переплітається з основними напрямками роботи: компетентісним підходом та використанням новітніх інформаційних технологій.

В моєму досвіді роботи наголос зроблений на впровадження новітніх технологій для забезпечення доступності інформації про навчально-виховну роботу в закладі; поліпшення навчально-виховного процесу, оновлення його змісту, форм і   методів.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Особистість не може не бути педагогом та навпаки. Потрібно, щоб особистість виховувала особистість.

На мій погляд, особистість - це щира, цілісна, духовно багата  людина, яка живе згідно свого покликання на основі історичних і культурних традицій, здатна постояти за свободу, незалежність країни. Це людина, яка зуміла виявити свої схильності, розкрити свої таланти, подолати свої недоліки і завдяки цьому домогтися успіху в житті і бути щасливою.

При цьому вона з повагою ставиться до інших, не дозволяє собі презирливого і поверхового ставлення до них.

Іноді кажуть «сильна особистість», але сила - не означає жорсткість.

На мою думку, людині потрібна сила особливо для того, щоб бути добрим, співчуваючим, навіть вміти поступитися своїми інтересами заради іншої людини.

Мені здається, золоте правило «поступай з іншими так, як хочеш, щоб вони поводилися з тобою» працює у всіх сферах життя і допомагає не збитися з правильного шляху.

Отже, для того, щоб сформувати свою особистість, потрібно постійно розвиватися і самовдосконалюватися, шукати те, що приносить радість, бути щирим і поважати інших.

  Людина все своє життя навчається та виховується  і навчає та виховує інших іноді не підозрюючи цього, тобто є водночас вчителем та учнем. Цей процес безперервний, а уявіть на мить, що розірвано зв'язок між вчителем та учнем. Виникне колапс та «топтання на місці».

З одного боку великий життєвий досвід, вміння та навички, моделі поведінки, а з іншого- порожнина. Але цього не буде, тому що порожнина хочемо ми цього чи ні постійно заповнюється, поки не настане рівновага.

Дуже важливо заповнити цю порожнину людяністю. В цьому і є покликання сучасного педагога -  не тільки заповнить духовну порожнину знань, моделей поведінки, а ще й навчити учня вчитися.

Приклавши зусилля у навчанні людина ніколи не зупинне свій розвиток, а навіть буде обганяти минуле покоління.

Тому що лише те, що нас обганяють, говорить про те, що життя триває, змінюється і вдосконалюється.

І дай Бог, щоб наше майбутнє покоління було розумнішим, освіченішим, добрішим, людянішим!

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)

Блог вчителя біології та хімії ЗЗШ № 65

Плясецької Яни Сергіївни.

http://dnevnikreflekciyplysetskaya.blogspot.com

Сторінка - Мої досягнення.

http://dnevnikreflekciyplysetskaya.blogspot.com/p/blog-page_25.html

Сторінка – Портфоліо вчителя.

http://dnevnikreflekciyplysetskaya.blogspot.com/p/blog-page_25.html

Сторінка – «Я атестуюсь»

http://dnevnikreflekciyplysetskaya.blogspot.com/p/blog-page.html

Посилання на презентацію

Сторінка – «Я атестуюсь»

http://dnevnikreflekciyplysetskaya.blogspot.com/p/blog-page.html

«Презентація «Я атестуюсь»

https://drive.google.com/file/d/1J4tGO3mXw3y6O5DZsg1qN3fbhBPU4PTF/view?usp=sharing