Інформаційна картка Легуцької Г.О. - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

вкл. .

Прізвище, ім’я, по батькові Легуцька Ганна Олександрівна
Місце роботи

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65 Запорізької міської ради Запорізької області

тел.. (061) 278-35-91, email:school-65@ukr.net

Посада Вчитель інформатики
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Запорізький національний університет,

спеціальність за дипломом «фізика твердого тіла»,

рік закінчення 2010

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

КЗ«ЗОІППО» курси підвищення кваліфікації за програмою «Вчителі інформатики», квітень 2014

Курси «Intel.Навчання для майбутнього», жовтень 2016

Педагогічний стаж 10 років
Кваліфікаційна категорія ІІ категорія
Звання -
Педагогічне кредо Навчаю для життя, а не для школи

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Технологія розвитку критичного мислення. Проектна технологія.Технологія особистісно орієнтованого навчання. Технологія проблемного навчання.Технологія традиційного навчання. Ігрові технології навчання. Технологія "польових випробувань"

Методи (за характером керівництва розумової діяльності учнів) : пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний, частково-пошуковий, дослідницький.

Форми: індивідуальна, парна, групова, фронтальна.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Як і всі люди, що мають якісну технічну освіту, я дуже ціную бачення єдиної картини світу, взаємозв’язок та взаємозалежність явищ та подій, не пов’язаних між собою на перший погляд. Тому в своїй роботі активно намагаюсь донести до учнів важливість формування критичного мислення, яке допоможе побудувати вірні зв’язки, знайти оптимальні рішення для розв’язку усіх тих задач і завдань, які перед ними ставить шкільне життя зараз, а потім ставитиме справжнє, доросле життя.

Кожного дня в світі подвоюється об’єм інформації. Кожної години у світі створюється новий прилад, запроваждується нова технологія. Як педагог, я хочу, щоб мої учні були освідченими людьми, здатними ефективно орієнтуватися в сучасному світі, тому кожного уроку кожного дня я приділяю увагу новинам науки, намагаючись зацікавити їх та спрямувати на пошук та дослідження нового.

Як людина прагматична, я будую систему своїх вчинків та поглядів на життя в аспекті отримання практичних корисних результатів. На своїх уроках та в позаурочний час активно прищеплюю такі навички своїм учням, допомагаю їм зорієнтуватися у власних здібностях та засобах їх ефективного використання, щоб діти змогли забезпечити собі гідний рівень життя в складний для країни час.

Разом з тим, я активно пропагую ідею допомоги слабшим, тому що по-справжньому сильні люди не можуть стояти осторонь від чужих проблем. Допомога вчителям, літнім людям, притулкам для тварин – кожна добра справа робить тебе кращим.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності) Fiaint65.blogspot.com
Посилання на презентацію

досвід роботи вчителя

навчальний проект

Інформаційна картка Легуцької М.А. - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові Легуцька Марина Арсентіївна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 65 Запорізької міської ради Запорізької області
Посада Вчитель фізики
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Харківський Державний педагогічний інститут

ім. Г.С.Сковороди, 1989 рік

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо) Курси підвищення кваліфікації ЗОІППО, квітень 2018
Педагогічний стаж 27 років
Кваліфікаційна категорія Вища
Звання Старший вчитель
Педагогічне кредо Навчаючи інших – навчаєшся сам!

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Технології: модульного навчання, інформаційні, ігрові.

Методи: пошуково-дослідницький, проблемний.

Форми: загальнокласні, групові, індивідуальні

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Дуже НЕ хочу щоб мої учні на питання однолітків: «Хто викладає у вас фізику?» відповіли: «ТА, старенька, товстенька тітка…»   Дуже ХОЧУ щоб вони, учні , відчували нашу турботу про них і цінували наше прагнення бути сучасними вчителями… Намагаюся бути для них і вчителем, і товаришем. І не соромлюся навчатися у них. Дуже радію тим моментам, коли і я, і вони можуть виявити різні якості своєї особистості. Найцінніше – це коли ми робимо це разом у загальній справі. Я – маленька частина їх життя. А вони, учні, більша частина мого…
Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності) БлогFIANIT65.blogspot.com
Посилання на презентацію https://legutskaya.wixsite.com/maportfolio

Інформаційна картка Кузьменко О.М. - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові Кузьменко Ольга Михайлівна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа № 65
Посада Вчитель англійської мови та біології
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Мелітопольський державний педагогічний університет, 2005р. (спеціаліст)

Мелітопольський державний педагогічний університет, 2006р. (магістратура)

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Онлайн курси “Протидія шкільному насильству”

Педагогічний стаж 13
Кваліфікаційна категорія 2
Звання -
Педагогічне кредо Учитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Метод проектів

інтерактивні форми навчання

бінарні уроки

уроки-конкурси.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

« Якщо у васє професія,  яка ніколи  не засмучує  Вас, то  у вас немає  професії,» - казав Малколм Форбс. Я з  ним цілком  погоджуюсь.

На  світі є  безліч професій, але робота вчителя дуже відповідальна і важка. Особистість не може не бути педагогом та навпаки. Потрібно, щоб особистість виховувала особистість (моральне, патріотичне, трудове виховання). Я вважаю, що  вчителем можуть  бути  лише особливі люди, адже людина, яка обрала для себе професію  вчителя,  повинна бути  готова стати  і психологом, який вислухає  і підтримає дитину, і суддею, який розсудить  спірні питання, і священиком, якому відкривають душу.

Учитель – це та людина,  яка повинна знати  багато  чого: і історію,  і географію, і мову, орієнтуватися в музиці і в мистецтві, бути  небайдужою  до  проблем молоді.

Коли  я обирала професію, я знала, що вчителем  бути  нелегко, розуміла, що  потрібно  буде складати  іспити перед  учнями  щодня, але я не боюся труднощів,  я впевнено їх долаю, бо  я – особистість. А кожна особистість має  власну думку, яку повинна відстоювати ,  має  почуття власної  гідності і прагне до  самовдосконалення. Тому я щодня підвищую свій професійний рівень: читаю  нові книги, знайомлюся з  педагогічним  досвідом колег,  слідкую  за інноваціями, випробовую нові сучасні методи  на своїх  уроках. Все це мені потрібно,щоб бути мобільної,адже я викладаю різні,не схожі між собою предмети: біологію та англійську мову.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності) -
Посилання на презентацію  

Інформаційна картка Голіщевої Г.П. - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові Голіщева Ганна Петрівна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа I-IIIступенів №65
Посада Вчитель англійської та французької мови
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) ЗДУ,2001 рік
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо) Курси підвищення кваліфікації вчителів англійської мови при КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР.
Педагогічний стаж 15 років
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст I категорії
Звання ------
Педагогічне кредо «Навіть найрозумніша людина має чому вчитися»

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Інтерактивні технології, ігрові форми, метод проектів

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

 
Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)

http://infourok.ru/user/golischeva-anna-petrovna

сертифікат №АА-250838

Посилання на презентацію  

Інформаційна картка Сидір К.О. - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові Сидір Катерина Олександрівна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65 Запорізької міської ради Запорізької області
Посада Вчитель англійської мови
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) Мелітопольський Державний Педагогічний Університет, 2002 рік
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

2016 Формування мовних навичок вебінар

2016 Діагностика результатів освіти як засіб підготовки до ДПА вебінар

2016 Підготовка до ЗНО семінар

2016 Ігрові прийоми активізації словникового запасу у дітей з ЗПР вебінар

2016 Особливості навчальних завдань, спрямованих на формування здатності до самостійного поповненню і інтеграції знань вебінар

2016 Підготовка до написання есе вебінар

2016 Національно-географічне навчання вебінар

2016 КЗ «ЗОІППО» ЗОР, КПК: «Вчителі англійської мови», очна форма навчання.

2017 Прийоми ознайомлення батьків із застосуванням інтерактивних ігор вебінар

2017 Складнощі вживання різних лексичних засобів вираження в англійській мові та шляхи їх подолання вебінар

2017 Прийоми постановки і автоматизації «важких» звуків у дітей з ЗПР вебінар

2017 Базові прийоми розвитку фонематичного слуху із застосуванням інтерактивного контенту вебінар

2017 Роль інтерактивної гри в розвитку фонематічекого сприйняття вебінар

2017 Розвиток зв'язного мовлення за допомогою інноваційних технологій вебінар

2017 Формування позитивної мотивації до навчання у дітей з ЗПР за допомогою інтерактивних і настільних ігор вебінар

2017 Формування навичок публічного виступу вебінар

2017 Цікаве і ефективне навчання вебінар

2017 Британія: традиції і сучасність вебінар

2017 Використання інтерактивних ігор в закріпленні і розвитку навичок читання вебінар

2017 Профілактика порушення писемного мовлення за допомогою інтерактивних технологій вебінар

2017 Національно-географічне навчання вебінар

2017 Інтерактивна школа творчого вчителя вебінар

2017 Розвиток навичок аудіювання вебінар

2017 Комп'ютерна графіка та дизайн в освітньому процесі вебінар

2017 Міські методичні навчання семінар

2018 MON-EDERA-OSVITORIA ST101 Онлайн-курс для вчителів початкової школи

2018 Підготовка до ЗНО з англійської мови семінар

2018-2019: освітній проект «Управлінська сотня кадрового резерву м. Запоріжжя», очна форма.

Педагогічний стаж 19 років
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст 1 категорії
Звання -
Педагогічне кредо «Щоб вести дітей за собою, необхідно самому рухатися не зупиняючись»    

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Технологія проблемного навчання. Ігрові технології навчання. Технологія розвитку критичного мислення. Проектна технологія.

Методи: словесні, пояснювально-ілюстративний, частково-пошуковий.

Форми: індивідуальні, групові, фронтальні.

Інтерактивні прийоми (вправа «мікрофон», робота в групах, парна робота), рольові ігри,  метод проектів, метод портфоліо, використання ІКТ.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

«Серце віддаю дітям».

В.Сухомлинський

Я знаю, вчителями не стають, ними народжуються. Хоча, звичайно, учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця і серце, віддане дітям. У слово «Учитель» у всі віки вкладали глибокий зміст. Учитель не робить кар’єри … Він – актор, скульптор, лікар.

На мою думку, складових успіху вчителя небагато: потрібно мати власний стиль викладання, добре володіти навчальним матеріалом, застосовувати різноманітні методи, форми, прийоми й засоби навчання, постійно поповнювати знання, бути сучасною людиною, уміти розповідати так, щоб зацікавити учнів своїм предметом. Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію на те, що і я буду чимось корисна для України. Я виховую дітей, прагну навчити їх головного – любити свою Батьківщину, бути достойними її громадянами.

Я відчула, що моє покликання – учити дітей, жити, любити свою землю, плекати в душі добро й людяність. Велика зацiкавленiсть у своїй роботi, небайдужiсть, наполегливість та щира любов до дiтей, високий професiоналiзм дозволяють завжди досягти поставленої мети. Увесь час пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому.

Котрий рік навчаю дітей та щоразу навчаюся від них сама. Тому успіх своєї педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні з дітьми, у взаємній любові вчителя і учня, у вмінні "запалити" дітей до роботи.

Постійно пам’ятаю - «Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться»! Змінюється світ, змінюються підходи до викладання, та незмінним залишається головне призначення вчителя – навчити людину бути Людиною.Закінчити свій опис досвіду  хочу словами Досягти успіху не означає, що ви повинні зробити що-небудь визначальне. Це значить, що ви повинні робити те саме, що і всі, тільки виключно добре.

Колін Тернер

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)

https://ekateinasydir.blogspot.com/p/blog-page_31.html

Посилання на презентацію

https://ekateinasydir.blogspot.com/p/blog-page_31.html