Інформаційна картка Бабич Г.І. учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові Бабич Галина Іванівна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школаI-ІІІ ступенів № 65             Запорізької міської ради Запорізької області
Посада Вчитель  математики
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) Вища,ЗДУ 1995
Самоосвіта (за останні 3 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

2017р.тренінг Математичного модуля «Розв’язування задач підвищеного рівня за курс 10-11 класу»

2017р тренінг «Інтерактивні засоби навчання»

2018р. тренінг «Олімпіадна математика 5-6 класів»

2018р. вебінар «Курс геометрії як основа підготовки учнів до успішного розв’язування стереометричних завдань ЗНО з математики»

Загальний стаж 29 років
Педагогічний стаж 23 роки
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст вищої категорії
Звання  
Педагогічне кредо Справжній педагог  повинен любити  те, чому навчає, і любити тих, кого навчає

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Технології.Технологія проблемного навчання. Ігрові технології навчання. Технологія розвитку критичного мислення. Проектна технологія.

Методи: словесні, пояснювально-ілюстративний, частково-пошуковий,досліджений.

Форми: індивідуальні, групові, фронтальні

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня,

 він — досконалий учитель.

Л. М. Толстой

        Я переконана, що щаслива людина обов`язково займається в житті улюбленою  справою. Основою щастя,  як вважав Г. Сковорода, є «сродна праця», тобто та, до якої людина має природний нахил. Від природи маю хист до математики. Удосконалюючись сама, бажаю поділитися  знаннями з оточуючими, тому я  –  вчитель. Для мене бути учителем – це  жити, бути привабливою, харизматичною особистістю, в якій відчувається сила волі й душа.    Моїми першими учителями були учні, які дали мені шанс, можливість повірити у себе. Вони вчили умінню слухати себе і розуміти інших. Пізніше я зрозуміла: учитель – вічний учень (поки навчаюсь – я жива, як учитель, цікава, як людина). Інтерес до долі дитини – крок до взаєморозуміння. Радіючи малому – осягала велике. Сократ порівнював учителя з краплиною дощу. Дійсно, як дощ відкриває потенціал кожного зерна, так і моя мета, як педагога – виявляти обдарованість кожного учня. Немає на світі не талановитих дітей, є глухі й сліпі дорослі, які не вірять, або бояться вірити в те, що їхня дитина – особистість. Тому вирішила на уроках математики  «боротися» за кожну іскру  дитини, обравши педагогічну проблему: «Активізація пізнавальної діяльності на уроках математики , як засіб підвищення результативності навчання». Мета моєї роботи – створення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності, розвитку й самореалізації кожної особистості. Намагаючись зберегти духовні цінності дитини, спираючись на унікальність і неповторність кожного учня, завжди допомагаю й підтримую у навчанні. На уроках використовую інноваційні форми роботи та технології:  інтерактивні,  ігрові, інформаційно-комп'ютерні, індивідуальні та групові.

Ціную  не  лише  якісно  виконану  роботу  обдарованого  учня,  а  і  вдачу 

слабших  дітей,  котрі  старанно  працювали. 

       Моє педагогічне кредо: «Справжній педагог  повинен любити  те, чому навчає, і любити тих, кого навчає». Для себе я сформулювала такі педагогічні заповіді, яких намагаюся дотримуватись у своїй роботі:.

1.     Кожна дитина – творча, неповторна особистість. Шануй цю  особистість.  

2.      Будь справедливим, послідовним та великодушним у вихованні. Адже ти теж не є вершиною досконалості.

          3. Будь прикладом для дитини, люби життя.   Коли дитина бачить перед собою розумного, успішного, оптимістичного  вчителя, то це запорука успіху у процесі навчання і виховання.

Коли мене питають, чому я залишаюсь у цьому божевільному місці під назвою Школа, я не знаю що відповісти. Ця людина не зрозуміє мене, адже вона не бачила цих допитливих очей, не чула у тиші, працюючого класу переможного вигуку: «Я зрозумів!», «У мене вийшло!»… А мені пощастило – я бачу і чую це кожен раз і тому я – педагог!

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності) galinababich0.wix.com/mathematics
Посилання на презентацію

galinababich0.wix.com/mathematics

(розділ портфоліо)

Інформаційна картка Репешко І.В. учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові Репешко Ірина Володимирівна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65 Запорізької міської ради Запорізької області
Посада Вчитель початкових класів
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) Бердянський державний педагогічний інститут , 1982
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

03.03.14-14.03.14-курки підвищення кваліфікації за фахом «Вчителі початкових класів»

14-15.02.2018 «Практичний форум з психосоматики»

Педагогічний стаж 43
Кваліфікаційна категорія І
Звання -
Педагогічне кредо Правильно навчає той, хто навчає цікаво.

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Інтерактивні методи навчання, проектні технології, розвивальне навчання. Робота в групах, парах, «мозковий штурм», «мікрофон»

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

  Іноді я задаю собі питання: «Хто такий учитель?» Відповісти на це питання, здавалося б, просто: це людина, яка передає іншим будь-які знання. Але ось чи достатньо цього? Адже в наш прогресивний час знання можна отримати з численних джерел: з книг, наукових фільмів, за допомогою інтернету. Так може  наша професія  не потрібна? Звичайно ж ні! Тому що завдання вчителя не тільки передавати ази науки. Головна мета педагога - прищепити дитині любов до знань, навчити його, немов досвідчений тренер, крок за кроком, терпляче долаючи труднощі, впевнено йти по лабіринтах загадкової і дивної країни Знань. Я щаслива тим, що йду в ногу з сучасністю, вчу дітей тому, що людське спілкування не можна замінити нічим.

             Моє завдання - допомогти учневі знайти себе, зробити перше і найважливіше відкриття - відкрити свій творчий хист, а може бути, і талант. Я розумію, що це вимагає від мене глибоких знань, педагогічної майстерності. Є безліч способів зробити свої уроки цікавими і красивими, але найголовнішим на цьому шляху, на мій погляд, є віра в себе, віра в свої можливості, віра в своє велике призначення. Не помиляється тільки той, хто нічого не робить. Треба лише навчитися сприймати свої помилки як досвід.  Так, учитель повинен йти в ногу з часом - використовувати в своїй роботі інновації, різні методики, повинен досконало володіти матеріалом. Але перш за все він повинен бути ЛЮДИНОЮ З ВЕЛИКОЇ ЛІТЕРИ.

           Що б я хотіла бачити в своїх учнях? Критичного мислення, толерантності, вміння конструктивно вирішувати проблеми, здатності до самовираження та ще багато інших дуже важливих якостей. Головне - щоб кожен з них став яскравою індивідуальністю, став особистістю. Якщо це у моїх дітлахів виходить - я щаслива.

             Виявляється, для мене бути вчителем - важливо, життєво необхідно, без цього я не можу обійтися. Бути вчителем для мене - значить бути щасливою. Я впевнена, надії своїх батьків я виправдала. Я щаслива сама і намагаюся нести щастя оточуючим дорогим для мене людям.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності) -
Посилання на презентацію  https://drive.google.com/file/d/15OqCaYSL7DjaNZx30lN394R_C_lJIusK/view?usp=sharing

Інформаційна картка Кияшко Ю.В. учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові  Кияшко Юлія Василівна
Місце роботи

Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів

Запорізької міської ради запорізької області № 65

Посада  Вчитель математики і інформатики
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) ЗНУ, 2017
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

1.Курси підвищення кваліфікації 2015 рік

2.Тренінг «Олімпіадна математика 5-6 клас» 2018 рік

Педагогічний стаж 25 років
Кваліфікаційна категорія спеціаліст
Звання -
Педагогічне кредо

Якщо запастися терпінням і виявити старання,

то посіяні насіння знання неодмінно дадуть добрі сходи.

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Технології:

колективно-групового навчання;

ситуативного навчання;

опрацювання дискусійних питань.

Методи:

-пояснювально-ілюстративний;

-репродуктивний;

-проблемного викладу;

-частково-пошуковий;

-дослідницький.

Форми:

-індивідуальна;

-групова;

-парна;

-фронтальна;

-колективна.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

   Професія вчителя –це дуже відповідальна та важка праця. Вчитель вкладає в кожну дитину своє серце і душу. Вчитель, як творець намагається надати дітям усе, що вміє сам, щоб вони стали: чудовими лікарями, директорами, юристами, журналістами, художниками, і просто хорошими людьми.

   Тому завдання сучасного вчителя – створити всі умови для розвитку дитини, щоб після закінчення школи він міг працювати, вчитися, служити.

     Труднощі існують в будь-якій професії, але професія вчителя – особлива. Найбільша складність, на мою думку, полягає в тому, щоб прокласти стежку до душі дитини. І цей зв’язок часом буває настільки крихким, що досить необережного слова, щоб порвати його назавжди. Але якщо вчителю вдалося налагодити цей зв’язок, з’являється відчуття легкості і свободи. Коли входиш в клас і бачиш ці очі, ти розумієш, що повинен зробити дуже багато, щоб в цих очах не з’явилася нудьга, страх або роздратування; щоб ці очі не відвернулися від тебе і не втратили інтерес. Необхідно навчитися любити своїх учнів. Любити всіх. У нашій професії головні любов і віра. Любити своїх учнів – це вірити в них. Вірити в можливості учня, показувати, що кожен з них талановитий по-своєму . Віра в учня – це головне. Я вірю, в учнів і приймаю їх .

   Зі своїми теперішніми учнями я працюю шостий рік. Мені цікаво згадувати і при цьому порівнювати, якими вони були другокласниками з тим,які вони зараз. Аналізуючи, чого досягнув кожен учень,намагаюсь допомогти тому. хто погіршив результати, підтримую того, хто тримається на тому ж рівні.Звертаю увагу на те, що перш за все вони повинні вирости добрими, чуйними людьми.

Вважаю,що   сам учитель повинен випромінювати   людське тепло, і бути благодатним ґрунтом для розвитку людських почуттів; сіяти знання не лише в пам’яті,а й у   свідомості своїх учнів, а передусім у їхніх душах і серцях.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)  
Посилання на презентацію  https://drive.google.com/file/d/15nJ6XJuaDpOUtIt2R3f0yXEDoEaT1IFN/view?usp=sharing

Інформаційна картка Безклепченко І.А. - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

вкл. .

Прізвище, ім.’я, по батькові Безклепченко Інна   Анатоліївна
Місце роботи ЗЗШ№65
Посада Практичний психолог
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) Класичний   приватний     університет, 2008 рік.
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Курси підвищення   кваліфікації практичних психологів   загальноосвітньої школи     МОН КЗ»ЗОІППО»ЗОР

23.10.-10.11.2018р.;

Онлайн-курс»Критичне мислення   для освітян»(30 годин),сертифікат видан 15.01.2018р. платформою масових відкритих онлайн-курсів Prometheus;мастер-класи   «Відеотайми як сучасний метод розвитку   життєвої   компетентності»,»Використання ігрових технологій у профілактиці профвигорання»в рамках Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародної участю «Науково-методичні засади професійного розвитку фахівця у системі непереривної освіти» ;навчальний тренінг(8годин)»Гра як система, підхід та інструмент,який працює сьогодні»06.11.2017р.;участь у очному заході: ІІІ Міжнародної   науково-практичної конференції «Непреривна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи»15-22 травня 2017р, участь у обласному науково-практичному семінарі»Організація системи інклюзивного   навчання та супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку: зарубіжний досвід» 18 травня 2017 року.

Дослідження проблеми»Формування комунікативно-мовленнєвої, соціокультурної   і мовної компетенцій учнів на уроках російської мови засобами проектних технологій».

Семінар Малахової О.М.»Сучасні форми інформаційно-комунікаційної взаємодії в медіатизованому виховному просторі» 5.10.2017р. ЗБЛ№99.

Навчаюсь на курсах студії онлайн-освіти EducationalEra, заплановано участь у тренінгах   КЗ»ЗОІППО»ЗОР

Педагогічний стаж 28 років
Кваліфікаційна категорія « спеціаліст   першої категорії»
Звання «старший вчитель»
Педагогічне кредо Я вірю в себе. Я вірю в дитину. Я люблю свою справу.

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Методи навчання, які я використовую у роботі:

-пояснювально-ілюстративний(інформаційно-рецептивний);

-репродуктивний;

-проблемний виклад;

-частинно-пошуковий,або евристичний;

-дослідницький;

-метод проектів.

Методи,що дають певні результати у роботі, формують учбові та життєві   компетентності-проблемно-пошуковий,частинно-пошуковий, метод евристичної бесіди, дослідницький та метод проектів.

Використовую     у своїй роботі ігротерапію, казкотерапію,гру»LEGO»,методи арт-терапії.

Я –прихильниця дитиноцентризму   та компетентнісного підходу .

Принципи навчання, яких я дотримуюсь у роботі:

-принцип   свідомості;

-принцип наочності;

-принцип міцності знань;

-принцип доступності викладання;

-принцип науковості;

-принцип зв’язку навчання з життям.

Автопортрет «Я – психолог і особистість»

…У мене дуже гарна професія- психолог.Я люблю свою справу. З радістю кожного ранку входжу до школи, де на мене ЧЕКАЮТЬ, де я ПОТРІБНА! Кожен день   наповнюється шкільним   життям з радощами та конфліктами, дитячими скаргами, розпачем та надіями. Я вислуховую   великі   дитячі таємниці, допомогаю   розібратись у різних життєвих   ситуаціях. Я з повагою ставлюсь до   дітей та їх батьків.   Щоб бути цікавим та   класним фахівцем, я займаюсь самоосвітою. Психологія -наука,що допомогає людям. Я щаслива,що маю таку   професію. Наша Нова Українська Школа-школа великих сподівань.І велика роль в ній відведено моїй справі.Мені.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)  
Посилання на презентацію  https://drive.google.com/file/d/1bEtTDl035JxvAiUFPf07E5KKjfhrr5ts/view?usp=sharing

Інформаційна картка Легуцької Г.О. - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

вкл. .

Прізвище, ім’я, по батькові Легуцька Ганна Олександрівна
Місце роботи

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65 Запорізької міської ради Запорізької області

тел.. (061) 278-35-91, email:school-65@ukr.net

Посада Вчитель інформатики
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Запорізький національний університет,

спеціальність за дипломом «фізика твердого тіла»,

рік закінчення 2010

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

КЗ«ЗОІППО» курси підвищення кваліфікації за програмою «Вчителі інформатики», квітень 2014

Курси «Intel.Навчання для майбутнього», жовтень 2016

Педагогічний стаж 10 років
Кваліфікаційна категорія ІІ категорія
Звання -
Педагогічне кредо Навчаю для життя, а не для школи

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Технологія розвитку критичного мислення. Проектна технологія.Технологія особистісно орієнтованого навчання. Технологія проблемного навчання.Технологія традиційного навчання. Ігрові технології навчання. Технологія "польових випробувань"

Методи (за характером керівництва розумової діяльності учнів) : пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний, частково-пошуковий, дослідницький.

Форми: індивідуальна, парна, групова, фронтальна.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Як і всі люди, що мають якісну технічну освіту, я дуже ціную бачення єдиної картини світу, взаємозв’язок та взаємозалежність явищ та подій, не пов’язаних між собою на перший погляд. Тому в своїй роботі активно намагаюсь донести до учнів важливість формування критичного мислення, яке допоможе побудувати вірні зв’язки, знайти оптимальні рішення для розв’язку усіх тих задач і завдань, які перед ними ставить шкільне життя зараз, а потім ставитиме справжнє, доросле життя.

Кожного дня в світі подвоюється об’єм інформації. Кожної години у світі створюється новий прилад, запроваждується нова технологія. Як педагог, я хочу, щоб мої учні були освідченими людьми, здатними ефективно орієнтуватися в сучасному світі, тому кожного уроку кожного дня я приділяю увагу новинам науки, намагаючись зацікавити їх та спрямувати на пошук та дослідження нового.

Як людина прагматична, я будую систему своїх вчинків та поглядів на життя в аспекті отримання практичних корисних результатів. На своїх уроках та в позаурочний час активно прищеплюю такі навички своїм учням, допомагаю їм зорієнтуватися у власних здібностях та засобах їх ефективного використання, щоб діти змогли забезпечити собі гідний рівень життя в складний для країни час.

Разом з тим, я активно пропагую ідею допомоги слабшим, тому що по-справжньому сильні люди не можуть стояти осторонь від чужих проблем. Допомога вчителям, літнім людям, притулкам для тварин – кожна добра справа робить тебе кращим.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності) Fiaint65.blogspot.com
Посилання на презентацію

досвід роботи вчителя

навчальний проект