Інформаційна картка Корольової Л.О - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

Прізвище, ім.’я, по батькові Корольова Лариса Олексіївна
Місце роботи

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 65

Запорізької міської ради Запорізької області

Посада Вчитель початкових класів
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) Вища, Бердянський педагогічний інститут ім. П.Д. Осипенко, 1981 р.
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Дистанційна форма:

Онлайн-курс для вчителів початкових класів, червень 2018 р.

Очна форма:

Курси підвищення кваліфікації ЗОІППО, лютий 2018 р.

Курс підготовки з упровадження нового змісту початкової освіти «Нова українська початкова школа», листопад 2018 р.

Педагогічний стаж 37 років
Кваліфікаційна категорія Вища
Звання Учитель-методист
Педагогічне кредо «Вчити – означає вести до успіху»

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

  • розвивальне навчання;
  • інтерактивні технології;
  • проектне навчання;
  • гуманно-особистісну технологію;
  • ТРВЗ (теорія розв’язування винахідницьких задач) 
  • фразеологічні хвилинки;
  • рольові ігри;
  • дослідницька діяльність;
  • пізнавальні ігри;
  • словесне малювання;
  • вільне письмо;
  • життєві ситуації .
  • робота в парах;
  • робота в малих групах;
  • мозковий штурм тощо.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Я народилася в учительській сім’ї, і можна сказати, що виросла в школі. Саме тут з'явились мої перші мрії в майбутньому стати вчителем. А бажання когось навчати почало втілюватись в життя, коли мені було майже п’ять років.

Першими моїми учнями були іграшкові друзі.

Пройшли роки. Здійснилася моя заповітна мрія: «Я – вчитель і пишаюся цим»!

Викладання – це щоденна підготовка вчителя до уроків, підбір цікавого матеріалу, зацікавленість своїм предметом, додаткові знання та головне вміння  легко та якісно донести їх до дітей.           

Випадкові люди дуже рідко затримуються в цій професії. Я вважаю, що не кожна людина може бути вчителем, так як ця професія вимагає колосальної та кропіткої праці, саможертовності, величезного терпіння, любові до дітей та непідкупного інтересу до своєї професії. Тому важко переоцінити заслуги талановитого педагога, який відкриває перед дитиною двері у світ знань, впливає на формування його життєвої позиції та пріоритетів, закладає ґрунтовні основи його майбутнього.

Щоранку, дорогою до школи, я проходжу «дорогою вітань», коли всі діти, з якими я зустрічаюсь, вітаються і посміхаються мені у відповідь. Я знаю, що в школі біля мого кабінету мене вже чекають Вони: допитлива Софійка, завжди весела Марійка, сором'язливий Дмитрик, всезнаючий Артем. Вони поспішають щось розповісти, поділитися чимось своїм, що їх спантеличило або тривожить.

А що стосується особистості вчителя, я переконана, сутність справжнього Сучасного вчителя криється в самому слові «УЧИТЕЛЬ»:

У – успішний

Ч – чуйний

И – ініціативний

Т – творчий

Е – емоційний

Л – люблячий дітей

Ь -  і дуже м'який як м'який знак і саме слово!

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)  
Посилання на презентацію  https://drive.google.com/file/d/1cNRc5gsLEWz2UgC6LP5qxDvEv9_TL_vk/view?usp=sharing