Інформаційна картка учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році Маковської Вікторії Валеріївни

Прізвище, ім.’я, по батькові Маковська Вікторія Валеріївна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65 Запорізької міської ради Запорізької області
Посада Заступник директора з навчально-виховної роботи
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) Запорізький національний університет, філологічний факультет, 2013 рік
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

2014-2015: Міжнародна науково-практична конференція «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи».

2014-2015: «Асоціація молодих освітян м. Запоріжжя».

15.09.15 -13.10.15: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, КПК: «Вчителі російської мови, літератури та зарубіжної літератури», дистанційна форма навчання.

2015-2016: вебінар «Створення динамічних презентацій».

2015-2016: вебінар «Інфографіка у школі».

2016-2017: вебінар «Роль митця в суспільстві».

2017-2018: освітній проект «Управлінська сотня кадрового резерву м. Запоріжжя», очна форма.

2017-2018: онлайн-курс «Критичне мислення для освітян» від проекту «Прометеус».

11.06.18-21.09.18: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, КПК: «Заступники директорів закладів освіти усіх типів», очна форма навчання.

24.09.18-28.09.18: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, КПК: «Вчителі української мови та літератури», очна форма навчання.

2018-2019: онлайн-курс «Осмислені та переосмислені (видатні діячі української літератури ХІХ-ХХ ст.)» від проекту «Прометеус».

2018-2019: онлайн-курс «Медіаграмотність для освітян» від проекту «Прометеус».

Педагогічний стаж 5 років
Кваліфікаційна категорія ІІ
Звання -
Педагогічне кредо Учень – це не чаша, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Технологія розвивального навчання.

Технологія формування творчої особистості.

Методи навчання:

-          Словесні,

-          Наочні,

-          Практичні.

Використовую індивідуальні, групові, фронтальні форми навчання.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Що для мене бути педагогом? Заради чого я працюю в школі? Мабуть, перш ніж розповісти про це, кожен вчитель повинен визначити для себе, а що ж таке "школа": будівля, куди ти приходиш на роботу, чи життя, з його помилками і успіхами, злетами і падіннями?

Мені здається, що школа в житті будь-якого вчителя і учня повинна бути місцем, куди ти готовий повертатися знову і знову, радісним, добрим, ніжним і злим, ледве живим ...

Я прийшла в школу відразу після університету, тому що мені було цікаво: "А що це означає - працювати в школі?" Спочатку було трохи лячно, особливо коли вперше зустрілася з класом. Хто вони, ці "інопланетяни", які дивляться "інші" мультфільми, слухають "іншу" музику, знаходять собі "інших" кумирів, адже десять років різниці - це і мало, і в той же час неймовірно багато. Мені пощастило. Я стала класним керівником галасливого, енергійного, творчого 5-Б класу. І понеслося… Я вчила їх, вони вчили мене. Потрібно відмітити, що багато в чому мій успіх залежить від оточення колег, з якими я працювала і працюю до тепер. З перших днів у школі довелося, як ведеться, забувати все, чому нас вчили в університеті, і опановувати складну науку роботи у справжній українській школі. От тут вже тричі вклоняюся моїм рідним кафедрам української та російської філології, які не дали потонути аматору від освіти у бурхливому морі шкільного життя. Впродовж цих років загартувався мій характер, сформувалися правильні принципи, що допомагають мені тепер вже в адміністративній роботі.

Озираючись назад, впевнено можу сказати, що поріг 65 школи 5 (з невеликим хвостиком) років тому був переступлений мною не дарма. Звичайно, я вже багато чого вмію, але сподіваюся, що найвищі вершини мною ще не скорені, і багато звершень очікують на нас з рідною 65-ою у майбутньому!

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності) -
Посилання на презентацію