Інформаційна картка учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2017-2018 навчальному році Фесенко Надії Анатоліївни

Прізвище, ім.’я, по батькові Фесенко Надія Анатоліївна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школаI-ІІІ ступенів № 65              Запорізької міської ради Запорізької області
Посада Вчитель біології та хімії
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) НДПІ ім. М.В.Гоголя, 1982
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

2012 ЗОІППОЗОР «Вчителі хімії-біології(сумісники) зі   спецкурсами «Екологія», «Природознавство»

2014 ЗОІППОЗОР «Вчителі біології зі спецкурсами «Дидактичне проектування», «Екологія», «Природознавство»

2016 Природничо-науковий тренінг № 1.«Хмарні технології як засіб формування предметної компетентності на уроках хімії та біології»

2017 ЗОІППОЗОР «Вчителі хімії зі спецкурсом «Дидактичне проектування електронних програмно-педагогічних засобів навчання»

2017 Проект «Міські методичні навчання»Природничий модуль.Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної хіміко-біологічної освіти.

Тренінг 2 «Інформаційно-комунікаційні технології як засоби ефективної підготовки до ЗНО з хімії та біології.

Педагогічний стаж 35 років
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст вищої категорії
Звання Вчитель-методист, Заслужений вчитель України
Педагогічне кредо

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Школа – це перше випробування у житті, і тільки вчитель може допомогти гідно пройти через нього. Вчитель пам’ятає, що він теж був дитиною і розуміє всі жахи і сум, всю радість і захоплення дітей в класі. Вчитель ніколи не штовхає всліпу підійматись по незвіданим скелям, будь то географія, біологія, хімія, інформатика, література, або алгебра; він навчить за що вхопитись, як протриматись, як досягти вершини знань. Хороший вчитель навіть у важкій ситуації допоможе вибрати правильний шлях.

Вчитель має разом з дітьми мріяти і фантазувати, шукати і знаходити, радіти життю і дивуватись. Хороший вчитель може переконати своїх учнів в тому, що навчання – це не нав’язаний їм обов’язок, не втручання в їх особисте життя, не обмеження свободи, а радість, ключ до ще більшої свободи.

Життя може бути таким же пласким і безликим, як чистий аркуш паперу, або глибоким, як океан, і високим, як небо. Яке воно буде – залежить тільки від нас.

В кар’єрі великих людей часто прослідковується вплив хорошого вчителя.

Професія педагога, на мою думку, - це найскладніша професія з усіх існуючих. Учитель-це і актор, і лікар, і строгий керівник, і друг, і мама, і порадник. Бути вчителем відповідально, бо тобі довіряють найголовніше - дитину – майбутнє людства.

Урок уже давно не є засобом простої передачі знань. На уроці ми готуємо дитину до майбутнього, самостійного, дорослого життя, формуємо життєві компетентності. І робимо це, багато в чому, власним прикладом.

Хто ж такий педагог? Перш за все - це людина, це особистість!

Спілкуючись з колегами, учнями та батьками, я зрозуміла одну істину, яку й зробила своїм педагогічним кредо: «Якщо вчитель має лише любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває лише любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи й до учнів, він — досконалий учитель». Це слова відомого російського письменника й мислителя Л. М. Толстого. Дійсно, мати знання потрібно, для цього й самовдосконалюєшся, щоб подати своїм учням навчальну інформацію, потрібну за програмою. Любити чужих дітей, як рідних, вдається одиницям, і це, мабуть, найскладніше. Любити їх за те, що вони такі, які є, тим паче якщо їх багато, складно. Не завжди отримуєш у відповідь те, що віддаєш, часто твоєї щирості не розуміють, але коли відчуваєш, як до тебе линуть дитячі серця, усвідомлюєш, що старання варті того.

Тож будьмо щирими зі своїми учнями - і тоді робота буде приносити нам задоволення.

Як особистість, я також виступаю за щирість. Відвертим треба бути із собою та зі своїм оточенням: відчувати щиро, говорити щиро. Тоді моє життя стає простішим, дозволяє мені не заплутатись у всіх категоріях буття.

На мою думку, я – педагог та я – особистість - це один і той же персонаж, який сприймає життя, як море позитиву та океан можливостей.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)
Посилання на презентацію

http://plyseckaya.blogspot.com/p/blog-page_72.html

https://drive.google.com/file/d/1d9i4IGuIxD9Ubz7yuBZ8VDqzTdIg01if/view?usp=sharing