Інформаційна картка учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2017-2018 навчальному році Іванюк Галини Анатоліївни

Прізвище, ім’я, по батькові Іванюк Галина Анатоліївна
Місце роботи

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65 Запорізької міської ради Запорізької області

тел.. (061) 278-35-91, email:Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Посада Вчитель математики
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Запорізький державний університет,

спеціальність за дипломом «математика»,

рік закінчення 2001

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо) КЗ »ЗОІППО» курси підвищення кваліфікації за програмою Вчителі математики основної та старшої школи10.01-27.01 2012.Учасник міської педагогічної виставки перспективного досвіду 2014р.КЗ »ЗОІППО» курси підвищення кваліфікації за програмою Вчителі інформатики зі спецкурсом «Методика викладання інформатики в початковій школі»02.06-20-06 2014р.КЗ ЗОІППО курси підвищення кваліфікації за програмою. Вчителі математики зі спецкурсом ІКТ.10.05-27.052016р.КЗ ЗОІППО тренінг «Розвиток функціональної математичної грамотності учнів в рамках проведення міжнародного дослідження РІSA»12.01-29.01.2017р.
Загальний стаж 32 років 4місяца 23дня
Педагогічний стаж 23 року
Кваліфікаційна категорія вища
Звання -
Педагогічне кредо Щоб бути хорошим викладачем, потрібно любити те, що викладаєш, і любити тих, кому викладаєш.
 Технології, методи та форми, що використовуються    у навчально-виховному процесі

Технологія проблемного навчання. Ігрові технології навчання. Технологія розвитку критичного мислення. Проектна технологія.

Методи: словесні, пояснювально-ілюстративний, частково-пошуковий,досліджений.

Форми: індивідуальні, групові, фронтальні.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Учитель - не просто професія, це покликання.

«Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – досконалий учитель.   

                                                    (Л.Н.Толстой)

Робота, що пов’язана з викладанням,  завжди вважалася дуже складною, але в той же час поважною діяльністю. Дуже точно про вчителя писав відомий поет С.Л. Соловейчик:

 «Він актор, але його глядачі і слухачі не аплодують йому. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі, тільки у свідомості величі своєї справи ».

На мою думку, викладання вимагає повної самовіддачі, цілковитої витрати розумових, фізичних та духовних сил, вчитель зобов’язаний бути дуже тонким психологом, щоб уміти розпізнати найкращі якості та схильності у свого учня та допомогти їх розкрити. Я завжди намагаюсь знайти індивідуальний підхід до учня, бо кожен дитина має свій неперевершений та дивовижний талант від природи, а головна моя задача  - допомогти розкритись його здібностям.На мою думку, відносини між учнем та вчителем ніколи не бувають повністю рівними - на це впливає і різниця у віці, і неоднаковість життєвого досвіду, і різниця поколінь.  Але, я в впевнена на 100%, що рівність повинна проявлятись у взаємоповазі, взаєморозумінні, відкритості та щирості. Кожна дитина шукає у вчителі кращого друга та наставника, звернувшись до якого, вона може розраховувати на те,  що її вислухають, зрозуміють, сприймуть всі її проблеми та дадуть цінну пораду.  Бо педагог – це не просто тітонька, яка вчить рахувати та писати, це  дещо значно більше.Викладання – це щоденна підготовка вчителя до уроків, підбір цікавого матеріалу, зацікавленість своїм предметом, додаткові знання та головне вміння  легко та якісно донести їх до дітей.

  Моя робота будується на основі таких педагогічних принципів:

- дбайливе ставлення до кожної дитини, повагу до її особистості, гідності, довіру до неї, прийняття її особистісних цілей, запитів, інтересів;

- визнання і захист прав дитини;

- співпраця, співтворчість з учнями, співпереживання, співчуття дітям;

- готовність та вміння створити кожному учневі ситуацію успіху, впевненості у собі;

- уміння поставити себе на місце учня, його очима перевірити (оцінити) свої дії та вчинки;

- розуміння необхідності включення кожного учня до активної позиції у навчальний і виховний процес;

- створення атмосфери доброзичливості, радості за успіх – свій, товариша, колективу.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)  
Посилання на презентацію

https://drive.google.com/drive/folders/1t7irs6N15rOjj8C75h3ltp2R8zTwrysE?usp=sharing