Інформаційна картка Легуцької Г.О. - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

Прізвище, ім’я, по батькові Легуцька Ганна Олександрівна
Місце роботи

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65 Запорізької міської ради Запорізької області

тел.. (061) 278-35-91, email:school-65@ukr.net

Посада Вчитель інформатики
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Запорізький національний університет,

спеціальність за дипломом «фізика твердого тіла»,

рік закінчення 2010

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

КЗ«ЗОІППО» курси підвищення кваліфікації за програмою «Вчителі інформатики», квітень 2014

Курси «Intel.Навчання для майбутнього», жовтень 2016

Педагогічний стаж 10 років
Кваліфікаційна категорія ІІ категорія
Звання -
Педагогічне кредо Навчаю для життя, а не для школи

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Технологія розвитку критичного мислення. Проектна технологія.Технологія особистісно орієнтованого навчання. Технологія проблемного навчання.Технологія традиційного навчання. Ігрові технології навчання. Технологія "польових випробувань"

Методи (за характером керівництва розумової діяльності учнів) : пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний, частково-пошуковий, дослідницький.

Форми: індивідуальна, парна, групова, фронтальна.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Як і всі люди, що мають якісну технічну освіту, я дуже ціную бачення єдиної картини світу, взаємозв’язок та взаємозалежність явищ та подій, не пов’язаних між собою на перший погляд. Тому в своїй роботі активно намагаюсь донести до учнів важливість формування критичного мислення, яке допоможе побудувати вірні зв’язки, знайти оптимальні рішення для розв’язку усіх тих задач і завдань, які перед ними ставить шкільне життя зараз, а потім ставитиме справжнє, доросле життя.

Кожного дня в світі подвоюється об’єм інформації. Кожної години у світі створюється новий прилад, запроваждується нова технологія. Як педагог, я хочу, щоб мої учні були освідченими людьми, здатними ефективно орієнтуватися в сучасному світі, тому кожного уроку кожного дня я приділяю увагу новинам науки, намагаючись зацікавити їх та спрямувати на пошук та дослідження нового.

Як людина прагматична, я будую систему своїх вчинків та поглядів на життя в аспекті отримання практичних корисних результатів. На своїх уроках та в позаурочний час активно прищеплюю такі навички своїм учням, допомагаю їм зорієнтуватися у власних здібностях та засобах їх ефективного використання, щоб діти змогли забезпечити собі гідний рівень життя в складний для країни час.

Разом з тим, я активно пропагую ідею допомоги слабшим, тому що по-справжньому сильні люди не можуть стояти осторонь від чужих проблем. Допомога вчителям, літнім людям, притулкам для тварин – кожна добра справа робить тебе кращим.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності) Fiaint65.blogspot.com
Посилання на презентацію

досвід роботи вчителя

навчальний проект

Інформаційна картка Легуцької М.А. - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

Прізвище, ім.’я, по батькові Легуцька Марина Арсентіївна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 65 Запорізької міської ради Запорізької області
Посада Вчитель фізики
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Харківський Державний педагогічний інститут

ім. Г.С.Сковороди, 1989 рік

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо) Курси підвищення кваліфікації ЗОІППО, квітень 2018
Педагогічний стаж 27 років
Кваліфікаційна категорія Вища
Звання Старший вчитель
Педагогічне кредо Навчаючи інших – навчаєшся сам!

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Технології: модульного навчання, інформаційні, ігрові.

Методи: пошуково-дослідницький, проблемний.

Форми: загальнокласні, групові, індивідуальні

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Дуже НЕ хочу щоб мої учні на питання однолітків: «Хто викладає у вас фізику?» відповіли: «ТА, старенька, товстенька тітка…»   Дуже ХОЧУ щоб вони, учні , відчували нашу турботу про них і цінували наше прагнення бути сучасними вчителями… Намагаюся бути для них і вчителем, і товаришем. І не соромлюся навчатися у них. Дуже радію тим моментам, коли і я, і вони можуть виявити різні якості своєї особистості. Найцінніше – це коли ми робимо це разом у загальній справі. Я – маленька частина їх життя. А вони, учні, більша частина мого…
Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності) БлогFIANIT65.blogspot.com
Посилання на презентацію https://legutskaya.wixsite.com/maportfolio

Інформаційна картка Сидір К.О. - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

Прізвище, ім.’я, по батькові Сидір Катерина Олександрівна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65 Запорізької міської ради Запорізької області
Посада Вчитель англійської мови
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) Мелітопольський Державний Педагогічний Університет, 2002 рік
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

2016 Формування мовних навичок вебінар

2016 Діагностика результатів освіти як засіб підготовки до ДПА вебінар

2016 Підготовка до ЗНО семінар

2016 Ігрові прийоми активізації словникового запасу у дітей з ЗПР вебінар

2016 Особливості навчальних завдань, спрямованих на формування здатності до самостійного поповненню і інтеграції знань вебінар

2016 Підготовка до написання есе вебінар

2016 Національно-географічне навчання вебінар

2016 КЗ «ЗОІППО» ЗОР, КПК: «Вчителі англійської мови», очна форма навчання.

2017 Прийоми ознайомлення батьків із застосуванням інтерактивних ігор вебінар

2017 Складнощі вживання різних лексичних засобів вираження в англійській мові та шляхи їх подолання вебінар

2017 Прийоми постановки і автоматизації «важких» звуків у дітей з ЗПР вебінар

2017 Базові прийоми розвитку фонематичного слуху із застосуванням інтерактивного контенту вебінар

2017 Роль інтерактивної гри в розвитку фонематічекого сприйняття вебінар

2017 Розвиток зв'язного мовлення за допомогою інноваційних технологій вебінар

2017 Формування позитивної мотивації до навчання у дітей з ЗПР за допомогою інтерактивних і настільних ігор вебінар

2017 Формування навичок публічного виступу вебінар

2017 Цікаве і ефективне навчання вебінар

2017 Британія: традиції і сучасність вебінар

2017 Використання інтерактивних ігор в закріпленні і розвитку навичок читання вебінар

2017 Профілактика порушення писемного мовлення за допомогою інтерактивних технологій вебінар

2017 Національно-географічне навчання вебінар

2017 Інтерактивна школа творчого вчителя вебінар

2017 Розвиток навичок аудіювання вебінар

2017 Комп'ютерна графіка та дизайн в освітньому процесі вебінар

2017 Міські методичні навчання семінар

2018 MON-EDERA-OSVITORIA ST101 Онлайн-курс для вчителів початкової школи

2018 Підготовка до ЗНО з англійської мови семінар

2018-2019: освітній проект «Управлінська сотня кадрового резерву м. Запоріжжя», очна форма.

Педагогічний стаж 19 років
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст 1 категорії
Звання -
Педагогічне кредо «Щоб вести дітей за собою, необхідно самому рухатися не зупиняючись»    

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Технологія проблемного навчання. Ігрові технології навчання. Технологія розвитку критичного мислення. Проектна технологія.

Методи: словесні, пояснювально-ілюстративний, частково-пошуковий.

Форми: індивідуальні, групові, фронтальні.

Інтерактивні прийоми (вправа «мікрофон», робота в групах, парна робота), рольові ігри,  метод проектів, метод портфоліо, використання ІКТ.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

«Серце віддаю дітям».

В.Сухомлинський

Я знаю, вчителями не стають, ними народжуються. Хоча, звичайно, учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця і серце, віддане дітям. У слово «Учитель» у всі віки вкладали глибокий зміст. Учитель не робить кар’єри … Він – актор, скульптор, лікар.

На мою думку, складових успіху вчителя небагато: потрібно мати власний стиль викладання, добре володіти навчальним матеріалом, застосовувати різноманітні методи, форми, прийоми й засоби навчання, постійно поповнювати знання, бути сучасною людиною, уміти розповідати так, щоб зацікавити учнів своїм предметом. Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію на те, що і я буду чимось корисна для України. Я виховую дітей, прагну навчити їх головного – любити свою Батьківщину, бути достойними її громадянами.

Я відчула, що моє покликання – учити дітей, жити, любити свою землю, плекати в душі добро й людяність. Велика зацiкавленiсть у своїй роботi, небайдужiсть, наполегливість та щира любов до дiтей, високий професiоналiзм дозволяють завжди досягти поставленої мети. Увесь час пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому.

Котрий рік навчаю дітей та щоразу навчаюся від них сама. Тому успіх своєї педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні з дітьми, у взаємній любові вчителя і учня, у вмінні "запалити" дітей до роботи.

Постійно пам’ятаю - «Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться»! Змінюється світ, змінюються підходи до викладання, та незмінним залишається головне призначення вчителя – навчити людину бути Людиною.Закінчити свій опис досвіду  хочу словами Досягти успіху не означає, що ви повинні зробити що-небудь визначальне. Це значить, що ви повинні робити те саме, що і всі, тільки виключно добре.

Колін Тернер

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)

https://ekateinasydir.blogspot.com/p/blog-page_31.html

Посилання на презентацію

https://ekateinasydir.blogspot.com/p/blog-page_31.html

Інформаційна картка учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році Маковської Вікторії Валеріївни

Прізвище, ім.’я, по батькові Маковська Вікторія Валеріївна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65 Запорізької міської ради Запорізької області
Посада Заступник директора з навчально-виховної роботи
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) Запорізький національний університет, філологічний факультет, 2013 рік
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

2014-2015: Міжнародна науково-практична конференція «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи».

2014-2015: «Асоціація молодих освітян м. Запоріжжя».

15.09.15 -13.10.15: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, КПК: «Вчителі російської мови, літератури та зарубіжної літератури», дистанційна форма навчання.

2015-2016: вебінар «Створення динамічних презентацій».

2015-2016: вебінар «Інфографіка у школі».

2016-2017: вебінар «Роль митця в суспільстві».

2017-2018: освітній проект «Управлінська сотня кадрового резерву м. Запоріжжя», очна форма.

2017-2018: онлайн-курс «Критичне мислення для освітян» від проекту «Прометеус».

11.06.18-21.09.18: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, КПК: «Заступники директорів закладів освіти усіх типів», очна форма навчання.

24.09.18-28.09.18: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, КПК: «Вчителі української мови та літератури», очна форма навчання.

2018-2019: онлайн-курс «Осмислені та переосмислені (видатні діячі української літератури ХІХ-ХХ ст.)» від проекту «Прометеус».

2018-2019: онлайн-курс «Медіаграмотність для освітян» від проекту «Прометеус».

Педагогічний стаж 5 років
Кваліфікаційна категорія ІІ
Звання -
Педагогічне кредо Учень – це не чаша, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Технологія розвивального навчання.

Технологія формування творчої особистості.

Методи навчання:

-          Словесні,

-          Наочні,

-          Практичні.

Використовую індивідуальні, групові, фронтальні форми навчання.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Що для мене бути педагогом? Заради чого я працюю в школі? Мабуть, перш ніж розповісти про це, кожен вчитель повинен визначити для себе, а що ж таке "школа": будівля, куди ти приходиш на роботу, чи життя, з його помилками і успіхами, злетами і падіннями?

Мені здається, що школа в житті будь-якого вчителя і учня повинна бути місцем, куди ти готовий повертатися знову і знову, радісним, добрим, ніжним і злим, ледве живим ...

Я прийшла в школу відразу після університету, тому що мені було цікаво: "А що це означає - працювати в школі?" Спочатку було трохи лячно, особливо коли вперше зустрілася з класом. Хто вони, ці "інопланетяни", які дивляться "інші" мультфільми, слухають "іншу" музику, знаходять собі "інших" кумирів, адже десять років різниці - це і мало, і в той же час неймовірно багато. Мені пощастило. Я стала класним керівником галасливого, енергійного, творчого 5-Б класу. І понеслося… Я вчила їх, вони вчили мене. Потрібно відмітити, що багато в чому мій успіх залежить від оточення колег, з якими я працювала і працюю до тепер. З перших днів у школі довелося, як ведеться, забувати все, чому нас вчили в університеті, і опановувати складну науку роботи у справжній українській школі. От тут вже тричі вклоняюся моїм рідним кафедрам української та російської філології, які не дали потонути аматору від освіти у бурхливому морі шкільного життя. Впродовж цих років загартувався мій характер, сформувалися правильні принципи, що допомагають мені тепер вже в адміністративній роботі.

Озираючись назад, впевнено можу сказати, що поріг 65 школи 5 (з невеликим хвостиком) років тому був переступлений мною не дарма. Звичайно, я вже багато чого вмію, але сподіваюся, що найвищі вершини мною ще не скорені, і багато звершень очікують на нас з рідною 65-ою у майбутньому!

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності) -
Посилання на презентацію

Інформаційна картка учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2017-2018 навчальному році Безклепченко Інни Анатоліївни

Прізвище, ім.’я, по батькові Безклепченко Інна   Анатоліївна
Місце роботи ЗЗШ№65
Посада Вчитель російської мови та інтегрованого курсу «Література»
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) Запорізький державний педагогічний інститут, 1984 рік
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Курси підвищення   кваліфікації вчителів російської   мови та зарубіжної   літератури   МОН КЗ»ЗОІППО»ЗОР

25.09.-10.10.2018р.;

Онлайн-курс "Критичне мислення для освітян" (30 годин), сертифікат видан 15.01.2018р. платформою масових відкритих онлайн-курсів Prometheus; мастер-класи «Відеотайми як сучасний метод розвитку життєвої   компетентності», "Використання ігрових технологій у профілактиці профвигорання" в рамках Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародної участю «Науково-методичні засади професійного розвитку фахівця у системі непереривної освіти» ;навчальний тренінг(8годин)»Гра як система, підхід та інструмент,який працює сьогодні»06.11.2017р.;участь у очному заході: ІІІ Міжнародної   науково-практичної конференції «Безперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи 15-22 травня 2017р, участь у обласному науково-практичному семінарі "Організація системи інклюзивного навчання та супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку: зарубіжний досвід" 18 травня 2017 року.

Дослідження проблеми "Формування   комунікативно-мовленнєвої, соціокультурної   і мовної компетенцій учнів на уроках російської мови засобами проектних технологій".

Семінар Малахової О.М. "Сучасні форми інформаційно-комунікаційної взаємодії в медіатизованому виховному просторі" 5.10.2017р. ЗБЛ№99.

Навчаюсь на курсах студії онлайн-освіти EducationalEra

Педагогічний стаж 27 років
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст вищої   категорії
Звання -
Педагогічне кредо

Кожна дитина талановита! Все починається з вчителя!

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Методи навчання, які я використовую у роботі:

-пояснювально-ілюстративний(інформаційно-рецептивний);

-репродуктивний;

-проблемний виклад;

-частинно-пошуковий,або евристичний;

-дослідницький;

-метод проектів.

Методи,що дають певні результати у роботі, формують учбові та життєві   компетентності-проблемно-пошуковий,частинно-пошуковий, метод евристичної бесіди, дослідницький та метод проектів.

Використовую   у своїй роботі такі форми уроку: «урок-гра», «урок-вистава», «урок-конкурс», «урок –майстерня», «урок-конкурс», «урок-семінар», «урок-дослідження», «урок-діалог», «урок-полілог».

Використовую методи   адаптивної технології для формування орфографічної та мовленнєвої компетентностей.

Використовую інформаційні технології   на уроках російської мови та інтегрованого курсу

«Література»

Я –прихильниця дитиноцентризму   та компетентнісного підходу у навчанні.

Принципи навчання, яких я дотримуюсь у роботі:

-принцип   свідомості;

-принцип наочності;

-принцип міцності знань;

-принцип доступності викладання;

-принцип науковості;

-принцип зв’язку навчання з життям.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Когда   родился     будущий   учитель русского языка   и литературы,   к нему к колыбели спустились три феи. «Ты будешь всегда молод , потому что с тобой всегда будут дети!»-сказала первая фея. «Ты будешь красив душой, потому что ты будешь учить ребят прекрасному!»- заверила вторая фея. «Ты будешь счастлив-твои ученики превзойдут тебя!»- обрадовала третья фея…

         Но     тут пришла четвертая,злая , ужасная,   и прошипіла: «Но всю жизнь ты будешь проверять чужие тетради!»…

         Я- учитель русского языка и интегрированного курса «Литература»   в лучшей школе -ЗЗШ№65!   Эта притча обо мне. Но мне   нравится проверять тетради моих учеников-это отражение учительского труда, моих успехов, неудач. Мне нравится учить детей грамотно писать, размышлять, анализировать, спорить, искать красивые решения сложных жизненных ситуаций, мечтать. Каждый урок-это целый мир. А уроки литературы   стали уроками жизни, нравственности и доброты… Я учусь вместе с моими шестиклассниками и одиннадцатиклассниками. И   с удовольствием выполняю домашние задания- готовлюсь к занятиям. И очень огорчаюсь, когда мои ученики не всегда готовы к сотрудничеству на уроке

         Шустрые пятиклассники превратились в критично настроенных юношей и девушек-каждый урок в 11-А классе для меня, как сложный экзамен.   Спасибо, мои дорогие   экзаменаторы, за науку. Очень здорово быть учителем русского языка и литературы! У меня есть секрет: я   называю своих учеников только по именам и читаю ребятам наизусть стихи и отрывки из художественных произведений! Мои любимые вопросы: «Почему так, а не иначе?», «Как ты думаешь?» , «Можешь доказати?», «Как вы считаете?».»Как бы ты поступил на месте героя произведения?»- так формируются критичность мышления и жизненные компетентности. Жизнь проверит мои уроки на прочность и продуктивность.

           «Нам не дано предугадать, как наше слово отзовется»,- писал великий Ф.И.Тютчев…

             Я верю, что мои уроки , мои слова , находят отклик в сердцах и умах учеников. Я вижу их образованными, читающими, думающими , порядочными и добрыми людьми.

…Вчера   ученица одиннадцатого класса   поделилась, что она прочла «Три товарища» Э.М.Ремарка и начала читать «Триумфальную арку»- я почувствовала себя   счастливой…

 

Посилання на презентацію 

https://drive.google.com/open?id=10Q2dRGeDrVPVfLbrD5lzDhLxSAQBr5AB

        

 

 

 

Інформаційна картка учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2017-2018 навчальному році Плясецької Яни Сергіївни

Прізвище, ім.’я, по батькові

Плясецька Яна Сергіївна

Місце роботи

Запорізька загальноосвітня школа № 65

Посада

Вчитель біології та хімії

Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Назва навчального закладу, який закінчив: Запорізький національний університет (ЗНУ)

Факультет: Біологічний факультет: 1999 рік, диплом з відзнакою

Спеціальність за дипломом: вчитель біології та хімії

Кваліфікація за дипломом: вчитель біології та хімії

Назва навчального закладу, який закінчив: Запорізький національний університет (ЗНУ)

Факультет: Біологічний факультет: 2000 рік

Спеціальність за дипломом: Магістр   біології

Кваліфікація за дипломом: Магістр   біології

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

11 03 - 29 03 2013 ЗОІППО   ЗОР

«Вчитель хімії («Екологія», «Природознавство») зі спецкурсом ІКТ»

Денна

Посвідчення № 1007 від 29.03.2013

25 04—06 05 2016

ЗОІППО ЗОР

«Учителі біології зі спецкурсами

«Природознавство», «Екологія».

Денна

Свідоцтво про підвищення кваліфікації

СПК № 02136146/2381-16

Реєстраційний № 1358 від 06.05.2016

10 01 – 13 01 2017

ЗОІППО ЗОР

40-годинний тренінг

«Дидактичне проектування електронних

програмно-педагогічних засобів навчання»

Денна

Сертифікат № ДПЕ-2017/0014

Педагогічний стаж 17
Кваліфікаційна категорія

15.10.2013 Спеціаліст I   категорії

Наказ № 148 від 29.11.2013

Встановити кваліфікаційнукатегорію

«Спеціаліст I категорії»

Звання -----
Педагогічне кредо

Навчаємось не заради школи, а заради життя

Навчаючи інших, ми навчаємося самі.

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Методи навчання:

словесні методи - розповідь-пояснення, бесіду, лекцію

наочні методи - ілюстрація, демонстрація

практичні методи: досліди, вправи, навчальна праця.

Лабораторні та практичні роботи, твори, реферати учнів

Ці методи не несуть нової навчально-пізнавальної інформації, а служать лише для закріплення, формування практичних умінь при застосуванні раніше набутих знань. Більшість дітей активніше сприймають практичні методи, ніж словесні.

Проблемно-пошукова методика, на відміну від репродуктивної, пояснювально-ілюстративної, має спиратися на самостійну, творчу пізнавальну діяльність учнів. Як відомо, поняття «творчість» - це створення нового, оригінального, суспільно-цінного матеріального або духовного продукту. Творчість учнів має репродуктивний характер, тому поняття творчості по відношенню до школярів застосовується лише частково.

Я як вчитель зацікавилась використанням методу проектів.

Робота над проектом – це практика особисто орієнтованого навчання в процесі конкретної самостійної праці учня, на основі його вільного вибору, з урахуванням його інтересів.

У ході роботи ефективними виявились такі форми і методи:

- хвилинки-тренінги, де діти набувають знань, умінь та навичок пошукової роботи;

- самостійні пошукові дії та виконання завдань;

- моніторинг отриманих результатів;

- планування подальшої дослідницької роботи;

- пошукова робота в групах;

- презентація результатів.

Використовуються такі інтерактивні технології навчання:

  • відпрацювання навичок;
  • робота в групах;
  • інтерактивні презентації;
  • дискусії;
  • мозкові штурми;
  • рольові ігри;
  • аналіз історій і ситуацій.

Я використовую в своїй роботі такі форми нестандартних уроків: 

урок-дискусія ( обговорення спільного питання, проблеми з метою правильного розв’язання), 

урок брейн-ринг (дозволяє учням відчути себе ерудитом, згуртовує колектив), 

урок-огляд знань (спрямований на перевірку наявних в учнів знань, але в цьому випадку учні самостійно готують матеріал з певної теми), 

урок-КВК сприяє формуванню самостійності мислення, стимулює розвиток творчих здібностей, а також розширює кругозір), 

інтегрований урок (дозволяє учням здійснити засвоєння знань з предмета в сукупності з іншими предметами, сприяє формуванню пізнавального інтересу, забезпечує узагальнення наявних знань, уміння використовувати їх у процесі вивчення інших предметів початкової школи), 

урок-мандрівка (такі уроки сприяють розвитку спостережливості та уваги школярів, розширенню їх кругозору), 

урок-екскурсія (головна мета цих уроків – спостереження учнями предметів, явищ, процесів, які вивчаються, та вміння використовувати теоретичні знання на практичних прикладах), 

урок-казка (спрямований на розвиток уяви та творчого мислення учнів.

Інсценізація казки формує мовленнєві здібності учнів, сприяє естетичному розвитку)…

Але в будь-якому випадку під час підготовки нестандартного уроку слід враховувати певні вікові особливості дітей шкільного віку.

Можна зробити висновки:

Нестандартні уроки дозволяють урізноманітнювати форми і методи роботи, позбавлятися шаблонів, створюють умови для виховання творчих здібностей, розширюють функції вчителя, дають можливість враховувати специфіку певного матеріалу та індивідуальні особливості кожної дитини.

Використання нестандартних форм уроків сприяє формуванню пізнавальних інтересів учнів, діти безпосередньо беруть участь у процесі навчання. Пізнавальна діяльність учнів переважно має колективний характер, що створює передумови для взаємодії суб’єктів навчання, дає можливість для обміну інтелектуальними цінностями, порівняння і узгодження

різних точок зору про об’єкти, які вивчаються на уроці.

Ефективність нестандартних уроків забезпечується за умов володіння вчителем методикою їх проведення та умілого використання таких уроків у певній системі у поєднанні з традиційними формами роботи.

А тому я на досягнутому зупинятися не збирається, тому що попереду є ще багато незвіданого і нового. І ми обов’язково будемо вчитися, шукати нові підходи, запроваджувати в нашу роботу нові форми, методи, різноманітні інноваційні технології.

Мій досвід роботи вчителя безпосередньо пов'язаний з проблемною методичною темою школи «Освітнє середовище школи як фактор cоціальної адаптації учнів і педагогів у сучасних умовах», є органічним її продовженням та переплітається з основними напрямками роботи: компетентісним підходом та використанням новітніх інформаційних технологій.

В моєму досвіді роботи наголос зроблений на впровадження новітніх технологій для забезпечення доступності інформації про навчально-виховну роботу в закладі; поліпшення навчально-виховного процесу, оновлення його змісту, форм і   методів.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Особистість не може не бути педагогом та навпаки. Потрібно, щоб особистість виховувала особистість.

На мій погляд, особистість - це щира, цілісна, духовно багата  людина, яка живе згідно свого покликання на основі історичних і культурних традицій, здатна постояти за свободу, незалежність країни. Це людина, яка зуміла виявити свої схильності, розкрити свої таланти, подолати свої недоліки і завдяки цьому домогтися успіху в житті і бути щасливою.

При цьому вона з повагою ставиться до інших, не дозволяє собі презирливого і поверхового ставлення до них.

Іноді кажуть «сильна особистість», але сила - не означає жорсткість.

На мою думку, людині потрібна сила особливо для того, щоб бути добрим, співчуваючим, навіть вміти поступитися своїми інтересами заради іншої людини.

Мені здається, золоте правило «поступай з іншими так, як хочеш, щоб вони поводилися з тобою» працює у всіх сферах життя і допомагає не збитися з правильного шляху.

Отже, для того, щоб сформувати свою особистість, потрібно постійно розвиватися і самовдосконалюватися, шукати те, що приносить радість, бути щирим і поважати інших.

  Людина все своє життя навчається та виховується  і навчає та виховує інших іноді не підозрюючи цього, тобто є водночас вчителем та учнем. Цей процес безперервний, а уявіть на мить, що розірвано зв'язок між вчителем та учнем. Виникне колапс та «топтання на місці».

З одного боку великий життєвий досвід, вміння та навички, моделі поведінки, а з іншого- порожнина. Але цього не буде, тому що порожнина хочемо ми цього чи ні постійно заповнюється, поки не настане рівновага.

Дуже важливо заповнити цю порожнину людяністю. В цьому і є покликання сучасного педагога -  не тільки заповнить духовну порожнину знань, моделей поведінки, а ще й навчити учня вчитися.

Приклавши зусилля у навчанні людина ніколи не зупинне свій розвиток, а навіть буде обганяти минуле покоління.

Тому що лише те, що нас обганяють, говорить про те, що життя триває, змінюється і вдосконалюється.

І дай Бог, щоб наше майбутнє покоління було розумнішим, освіченішим, добрішим, людянішим!

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)

Блог вчителя біології та хімії ЗЗШ № 65

Плясецької Яни Сергіївни.

http://dnevnikreflekciyplysetskaya.blogspot.com

Сторінка - Мої досягнення.

http://dnevnikreflekciyplysetskaya.blogspot.com/p/blog-page_25.html

Сторінка – Портфоліо вчителя.

http://dnevnikreflekciyplysetskaya.blogspot.com/p/blog-page_25.html

Сторінка – «Я атестуюсь»

http://dnevnikreflekciyplysetskaya.blogspot.com/p/blog-page.html

Посилання на презентацію

Сторінка – «Я атестуюсь»

http://dnevnikreflekciyplysetskaya.blogspot.com/p/blog-page.html

«Презентація «Я атестуюсь»

https://drive.google.com/file/d/1J4tGO3mXw3y6O5DZsg1qN3fbhBPU4PTF/view?usp=sharing

 

Інформаційна картка Кузьменко О.М. - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

Прізвище, ім.’я, по батькові Кузьменко Ольга Михайлівна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа № 65
Посада Вчитель англійської мови та біології
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Мелітопольський державний педагогічний університет, 2005р. (спеціаліст)

Мелітопольський державний педагогічний університет, 2006р. (магістратура)

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Онлайн курси “Протидія шкільному насильству”

Педагогічний стаж 13
Кваліфікаційна категорія 2
Звання -
Педагогічне кредо Учитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Метод проектів

інтерактивні форми навчання

бінарні уроки

уроки-конкурси.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

« Якщо у васє професія,  яка ніколи  не засмучує  Вас, то  у вас немає  професії,» - казав Малколм Форбс. Я з  ним цілком  погоджуюсь.

На  світі є  безліч професій, але робота вчителя дуже відповідальна і важка. Особистість не може не бути педагогом та навпаки. Потрібно, щоб особистість виховувала особистість (моральне, патріотичне, трудове виховання). Я вважаю, що  вчителем можуть  бути  лише особливі люди, адже людина, яка обрала для себе професію  вчителя,  повинна бути  готова стати  і психологом, який вислухає  і підтримає дитину, і суддею, який розсудить  спірні питання, і священиком, якому відкривають душу.

Учитель – це та людина,  яка повинна знати  багато  чого: і історію,  і географію, і мову, орієнтуватися в музиці і в мистецтві, бути  небайдужою  до  проблем молоді.

Коли  я обирала професію, я знала, що вчителем  бути  нелегко, розуміла, що  потрібно  буде складати  іспити перед  учнями  щодня, але я не боюся труднощів,  я впевнено їх долаю, бо  я – особистість. А кожна особистість має  власну думку, яку повинна відстоювати ,  має  почуття власної  гідності і прагне до  самовдосконалення. Тому я щодня підвищую свій професійний рівень: читаю  нові книги, знайомлюся з  педагогічним  досвідом колег,  слідкую  за інноваціями, випробовую нові сучасні методи  на своїх  уроках. Все це мені потрібно,щоб бути мобільної,адже я викладаю різні,не схожі між собою предмети: біологію та англійську мову.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності) -
Посилання на презентацію  

Інформаційна картка Корольової Л.О - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

Прізвище, ім.’я, по батькові Корольова Лариса Олексіївна
Місце роботи

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 65

Запорізької міської ради Запорізької області

Посада Вчитель початкових класів
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) Вища, Бердянський педагогічний інститут ім. П.Д. Осипенко, 1981 р.
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Дистанційна форма:

Онлайн-курс для вчителів початкових класів, червень 2018 р.

Очна форма:

Курси підвищення кваліфікації ЗОІППО, лютий 2018 р.

Курс підготовки з упровадження нового змісту початкової освіти «Нова українська початкова школа», листопад 2018 р.

Педагогічний стаж 37 років
Кваліфікаційна категорія Вища
Звання Учитель-методист
Педагогічне кредо «Вчити – означає вести до успіху»

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

  • розвивальне навчання;
  • інтерактивні технології;
  • проектне навчання;
  • гуманно-особистісну технологію;
  • ТРВЗ (теорія розв’язування винахідницьких задач) 
  • фразеологічні хвилинки;
  • рольові ігри;
  • дослідницька діяльність;
  • пізнавальні ігри;
  • словесне малювання;
  • вільне письмо;
  • життєві ситуації .
  • робота в парах;
  • робота в малих групах;
  • мозковий штурм тощо.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Я народилася в учительській сім’ї, і можна сказати, що виросла в школі. Саме тут з'явились мої перші мрії в майбутньому стати вчителем. А бажання когось навчати почало втілюватись в життя, коли мені було майже п’ять років.

Першими моїми учнями були іграшкові друзі.

Пройшли роки. Здійснилася моя заповітна мрія: «Я – вчитель і пишаюся цим»!

Викладання – це щоденна підготовка вчителя до уроків, підбір цікавого матеріалу, зацікавленість своїм предметом, додаткові знання та головне вміння  легко та якісно донести їх до дітей.           

Випадкові люди дуже рідко затримуються в цій професії. Я вважаю, що не кожна людина може бути вчителем, так як ця професія вимагає колосальної та кропіткої праці, саможертовності, величезного терпіння, любові до дітей та непідкупного інтересу до своєї професії. Тому важко переоцінити заслуги талановитого педагога, який відкриває перед дитиною двері у світ знань, впливає на формування його життєвої позиції та пріоритетів, закладає ґрунтовні основи його майбутнього.

Щоранку, дорогою до школи, я проходжу «дорогою вітань», коли всі діти, з якими я зустрічаюсь, вітаються і посміхаються мені у відповідь. Я знаю, що в школі біля мого кабінету мене вже чекають Вони: допитлива Софійка, завжди весела Марійка, сором'язливий Дмитрик, всезнаючий Артем. Вони поспішають щось розповісти, поділитися чимось своїм, що їх спантеличило або тривожить.

А що стосується особистості вчителя, я переконана, сутність справжнього Сучасного вчителя криється в самому слові «УЧИТЕЛЬ»:

У – успішний

Ч – чуйний

И – ініціативний

Т – творчий

Е – емоційний

Л – люблячий дітей

Ь -  і дуже м'який як м'який знак і саме слово!

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)  
Посилання на презентацію  

 

План презентації досвіду роботи вчителів, які атестуються в 2018 - 2019 навчальному році

Найменування заходу Вчитель Термін виконання  

Форма презентації

примітка
Розміщення друкованих матеріалів (у розділі «форма презентації» вказати, форму матеріалу (розробка уроку/заходу, стаття або інше) та де будуть розміщені матеріали) Авєркіна Людмила Василівна Січень – лютий 2019

Розробка заходу на сайті "Методичний портал"

 
  Бабич Г.І. Протягом року

АРИФМЕТИЧНА І ГЕОМЕТРИЧНА   ПРОГРЕСІЇ

УРОК АЛГЕБРИ В 9 КЛАСІ

УРОК-ПОДОРОЖ У «КРАЇНУ   ЗНАНЬ», 8 КЛАС

 
  Безклепченко Інна Анатоліївна Січень – лютий 2019 Розробки занять на сайті "Методичний портал"  
  Калмикова Валентина Максимівна Листопад 2018

Розробка заходу на сайті "Методичний портал"

http://metodportal.com/node/73131

 
  Кияшко Юлія Василівна Січень 2019

Розробка уроку з математики

Інтернет портали «Всеосвіта», «На урок».

 
  Корольова Лариса Олексіївна Грудень 2018 Розробка уроку на сайті Методпортал  
  Кузьменко Ольга Михайлівна

06.06.18

12.06.18

Розробка уроку: “Сонце.Сонячна система.Рух планет навколо сонця.Сонце-джерело світла і тепла на Землі.”(Всеосвіта)

Методична розробка: “Здоровя дитини,формування здорового способу життя.”(Всеосвіта)

 
  Куц Вікторія Володимирівна Грудень – березень   2018 – 2019 н.р.

Розробки уроків, статті.

Публікація на ресурсах «Методпортал», «На урок»

 
  Легуцька Ганна Олександрівна Листопад - березень Розробки уроків, позаурочний заходів, статті. Публікація на ресурсах «Методпортал», «На урок»  
  Легуцька Марина Арсентіївна Листопад - березень Розробки уроків, позаурочний заходів, статті. Публікація на ресурсах «Методпортал», «На урок»  
  Маковська Вікторія Валеріївна Січень 2019

Розробка заходу

Тестування та вікторини за художніми творами

«На урок» https://naurok.com.ua/journal/school

 
  Репешко Ірина Володимирівна Липень 2018 року

Розробка уроку математики у 2 класі «Решение примеров и задач на усвоение таблицы умножения числа 6»

Методичний портал 06.07.18.

 
  Сидір Катерина Олександрівна

05.11.2018

Грудень – лютий

Розробка позакласного заходу «День Матері» («Всеосвіта», Друкований збірник)

Публікація у Видавничої групи "Основа"

 

Презентація досвіду роботи у формі відкритого уроку/ практичного заходу: у розділі «форма презентації» вказати урок наживо або відеоурок, або майстер-клас, термін –місяць та тиждень

Авєркіна Людмила Василівна Січень 2019 Майстер-клас "Гра як засіб всебічного розвитку особистості молодших вихованців в групі продовженого дня"
  1. Особливості організації ігрової діяльності для першокласників в ГПД
  2. Проведення самопідготовки у вигляді сюжетно-рольової гри в ГПД
 
  Бабич Г.І. Січень Відкритий урок  
  Безклепченко Інна Анатоліївна Лютий -березень 2019

Майстер-клас(семінар) для психологів   району

«Формування   готовності учасників   освітнього   процесу до впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах України»

 
  Калмикова Валентина Максимівна

Березень

2019 – 2 тиждень

Захід наживо  
  Кияшко Юлія Василівна

Січень,

третій тиждень

Відеоурок.  
  Корольова Лариса Олексіївна Січень 2019, 4 тиждень Урок наживо  
  Кузьменко Ольга Михайлівна Грудень 2018 Відкритий урок у 5 класі. “Сонце. Сонячна система. Рух планет навколо сонця. Сонце - джерело світла і тепла на Землі.”  
  Куц Вікторія Володимирівна Січень 4 тиждень Відкритий урок наживо  
  Легуцька Ганна Олександрівна

Грудень, 3й тиждень

Лютий 1й тиждень

Урок наживо

Відеоурок

 
  Легуцька Ганна Олександрівна

Грудень, 3й тиждень

Лютий 1й тиждень

Урок наживо

Відеоурок

 
  Легуцька Марина Арсентіївна

Грудень, 2й тиждень

Лютий 2й тиждень

Урок наживо

Відеоурок

 
  Маковська Вікторія Валеріївна Березень 2019, І тиждень Відеоурок  
  Репешко Ірина Володимирівна Лютий 2018 Урок математики (наживо)  
  Сидір Катерина Олександрівна

Січень,

3 тиждень (28.01-01.02)

Урок наживо  

Презентація досвіду роботи у вигляді виступів під час проведення методичних заходів: у розділі «Форма презентації» вказати назву методичного заходу, форму презентації

Авєркіна Людмила Василівна Лютий 2019 – 3 тиждень Виступ на засіданні ШМО  
  Бабич Г.І.

серпень

жовтень

грудень

червень

Лютий

засіданнях ШМО « Календарно- тематичне планування   математики в старшій школі в 2018-2019 році»

засіданнях ШМО «Підготовка учнів до ІІ туру в Всеукраїнських учнівських олімпіадах з математики»

засіданнях ШМО « Проведення ДПА та ЗНО з математики в 2018-2019 навчальному році».

засідання ШМО « Підведення підсумків 2018-2019 навчальному році»

Педагогічна рада: «Роль учителя в підвищенні рівня якості сучасного уроку засобами нових освітніх технологій»

 
  Безклепченко Інна Анатоліївна

Листопад

Січень

Квітень

Виступ на   педраді

«Особливості   організації освітнього середовища, орієнтованого на дитину, в контексті Концепції «Нова Українська Школа».

Виступ на   педраді «Роль педагогів, учнів та

шкільного середовища в розвитку та формуванні

особистості   дитини з особливими   освітніми

потребами».

Виступ на педраді

«Робота з учнями девіантної поведінки»

 
  Калмикова Валентина Максимівна Лютий 2019 – 3 тиждень

Виступ на засіданні ШМО

"Ігрова діяльність у групі продовженого дня"

 
  Кияшко Юлія Василівна

Лютий 2019

Березень 2019

Про хід атестації педагогічних працівників . Творчий звіт.

Ділова гра «Конструктор уроку. Сучасний урок в умовах реалізації компетентнісного та діяльнісного підходів»

 
  Корольова Лариса Олексіївна

Січень 2019

Педагогічна рада: " Роль педагогів, учнів та шкільного середовища в розвитку та формуванні особистості дитини з особливими освітніми потребами "  
  Кузьменко Ольга Михайлівна

Грудень 2018

Лютий 2019

Виступ на ШМО- доповідь

Виступ на педраді:”Роль вчителя в підвищенні рівня якості сучасного уроку засобами нових освітніх технологій”-доповідь

 
  Куц Вікторія Володимирівна

Серпень 2018

Листопад 2018

Грудень 2018

Січень 2018

Лютий 2018

Березень 2018

Травень 2018

Педагогічна рада

Тема "Алгоритм дій у разі випадків травматизму під час навчально – виховного процесу, неухильне виконання обов’язків черговими педагогічними працівниками під час перерв, належний рівень контролю за дотриманням правил поведінки учнями"

Психолого-педагогічний консиліумАдаптація учнів 10-го класу до нових умов навчання”.

Педагогічна рада:   " Стан роботи колективу з питання охорони праці та безпеки життєдіяльності".

Методичний турнір«Індивідуальна траєкторія професійного розвитку молодого педагога: теорія і практика»

Педагогічна рада: «Стан здоров’я учнів закладу. Результати поглиблених медичних оглядів. Профілактика захворюваності школярів, забезпечення санітарно – гігієнічних умов навчання, рівня ефективності здійснюваних профілактичних заходів».

Педагогічна рада: «Профілактика з попередження та недопущення дитячого травматизму під час НВП».

Педагогічна рада: «Роль учителя в підвищенні рівня якості сучасного уроку засобами нових освітніх технологій»

Про хід атестації педагогічних працівників . Творчий звіт вчителів, які атестуються. ( прийматимуть участь всі педагоги, які атестуються)

Засідання ШМО « Проведення ДПА та ЗНО в 2018-2019 навчальному році».

Педагогічна рада: "Про особливості закінчення навчального року та проведення ДПА та ЗНО в 2018-2019 н.р.".

Педагогічна рада:"Попередження дитячого травматизму та збереження здоров'я учнів у літній період".

 
  Легуцька Ганна Олександрівна

Листопад 2018

Лютий 2019

Виставка «Я атестуюсь»

Педагогічна рада: «Роль учителя в підвищенні рівня якості сучасного уроку засобами нових освітніх технологій». Виступ

 
  Легуцька Марина Арсентіївна

Листопад 2018

Лютий 2019

Виставка «Я атестуюсь»

Педагогічна рада: «Роль учителя в підвищенні рівня якості сучасного уроку засобами нових освітніх технологій». Виступ

 
  Маковська Вікторія Валеріївна Березень 2019 Ділова гра «Конструктор уроку. Сучасний урок в умовах реалізації компетентнісного та діяльнісного підходів»  
  Репешко Ірина Володимирівна

Лютий 2019

Педагогічна рада «Роль учителя в підвищенні рівня якості сучасного уроку засобами освітніх технологій»  
  Сидір Катерина Олександрівна

Протягом 2018 – 2019 н.р.

Лютий 2018 – 2019 н.р.

Виступи як керівника районних методичних обєднання класних керівників

Педагогічна рада

Тема «Особливості організації освітнього середовища, орієнтованого на дитину, в контексті Концепції «Нова українська школа»»

 
Презентація досвіду роботи у вигляді участі у конкурсах фахової майстерності: у розділі «Форма презентації» вказати назву конкурсу та рівень участі Авєркіна Людмила Василівна -- -  
  Бабич Галина Іванівна - -  
  Безклепченко Інна Анатоліївна

Листопад-травень

2018 – 2019 н.р.

Участь у Всеукраїнському конкурсі психологів

 
  Калмикова Валентина Максимівна - -  
  Кияшко Юлія Василівна

Вересень-квітень

2018 – 2019 н.р.

Участь у міському проекті «Управлінська сотня кадрового резерву»

Розробка проекту.(конкурс). Представлення на весняній сесії.

 
  Корольова Лариса Олексіївна - -  
  Кузьменко Ольга Михайлівна - -  
  Куц Вікторія Володимирівна - -  
  Легуцька Ганна Олександрівна Згідно плану Участь у виставках педагогічної майстерності (Обласній виставці "Освіта Запорізького краю" в разі проведення, наказу немає)  
  Легуцька Марина Арсентіївна Згідно плану Участь у виставках педагогічної майстерності (Обласній виставці "Освіта Запорізького краю" в разі проведення, наказу немає)  
  Маковська Вікторія Валеріївна Квітень 2018 «Управлінська сотня кадрового резерву», сертифікат учасника  
  Репешко Ірина Володимирівна   -  
  Сидір Катерина Олександрівна 2018 – 2019 н.р.

Участь у міському проекті «Управлінська сотня кадрового резерву»

Розробка проекту.(конкурс). Представлення на весняній сесії.

 

Інформаційна картка учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2017-2018 навчальному році Іванюк Галини Анатоліївни

Прізвище, ім’я, по батькові Іванюк Галина Анатоліївна
Місце роботи

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65 Запорізької міської ради Запорізької області

тел.. (061) 278-35-91, email:Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Посада Вчитель математики
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Запорізький державний університет,

спеціальність за дипломом «математика»,

рік закінчення 2001

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо) КЗ »ЗОІППО» курси підвищення кваліфікації за програмою Вчителі математики основної та старшої школи10.01-27.01 2012.Учасник міської педагогічної виставки перспективного досвіду 2014р.КЗ »ЗОІППО» курси підвищення кваліфікації за програмою Вчителі інформатики зі спецкурсом «Методика викладання інформатики в початковій школі»02.06-20-06 2014р.КЗ ЗОІППО курси підвищення кваліфікації за програмою. Вчителі математики зі спецкурсом ІКТ.10.05-27.052016р.КЗ ЗОІППО тренінг «Розвиток функціональної математичної грамотності учнів в рамках проведення міжнародного дослідження РІSA»12.01-29.01.2017р.
Загальний стаж 32 років 4місяца 23дня
Педагогічний стаж 23 року
Кваліфікаційна категорія вища
Звання -
Педагогічне кредо Щоб бути хорошим викладачем, потрібно любити те, що викладаєш, і любити тих, кому викладаєш.
 Технології, методи та форми, що використовуються    у навчально-виховному процесі

Технологія проблемного навчання. Ігрові технології навчання. Технологія розвитку критичного мислення. Проектна технологія.

Методи: словесні, пояснювально-ілюстративний, частково-пошуковий,досліджений.

Форми: індивідуальні, групові, фронтальні.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Учитель - не просто професія, це покликання.

«Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – досконалий учитель.   

                                                    (Л.Н.Толстой)

Робота, що пов’язана з викладанням,  завжди вважалася дуже складною, але в той же час поважною діяльністю. Дуже точно про вчителя писав відомий поет С.Л. Соловейчик:

 «Він актор, але його глядачі і слухачі не аплодують йому. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі, тільки у свідомості величі своєї справи ».

На мою думку, викладання вимагає повної самовіддачі, цілковитої витрати розумових, фізичних та духовних сил, вчитель зобов’язаний бути дуже тонким психологом, щоб уміти розпізнати найкращі якості та схильності у свого учня та допомогти їх розкрити. Я завжди намагаюсь знайти індивідуальний підхід до учня, бо кожен дитина має свій неперевершений та дивовижний талант від природи, а головна моя задача  - допомогти розкритись його здібностям.На мою думку, відносини між учнем та вчителем ніколи не бувають повністю рівними - на це впливає і різниця у віці, і неоднаковість життєвого досвіду, і різниця поколінь.  Але, я в впевнена на 100%, що рівність повинна проявлятись у взаємоповазі, взаєморозумінні, відкритості та щирості. Кожна дитина шукає у вчителі кращого друга та наставника, звернувшись до якого, вона може розраховувати на те,  що її вислухають, зрозуміють, сприймуть всі її проблеми та дадуть цінну пораду.  Бо педагог – це не просто тітонька, яка вчить рахувати та писати, це  дещо значно більше.Викладання – це щоденна підготовка вчителя до уроків, підбір цікавого матеріалу, зацікавленість своїм предметом, додаткові знання та головне вміння  легко та якісно донести їх до дітей.

  Моя робота будується на основі таких педагогічних принципів:

- дбайливе ставлення до кожної дитини, повагу до її особистості, гідності, довіру до неї, прийняття її особистісних цілей, запитів, інтересів;

- визнання і захист прав дитини;

- співпраця, співтворчість з учнями, співпереживання, співчуття дітям;

- готовність та вміння створити кожному учневі ситуацію успіху, впевненості у собі;

- уміння поставити себе на місце учня, його очима перевірити (оцінити) свої дії та вчинки;

- розуміння необхідності включення кожного учня до активної позиції у навчальний і виховний процес;

- створення атмосфери доброзичливості, радості за успіх – свій, товариша, колективу.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)  
Посилання на презентацію

https://drive.google.com/drive/folders/1t7irs6N15rOjj8C75h3ltp2R8zTwrysE?usp=sharing

Інформаційна картка учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2017-2018 навчальному році. Решетнікової Ю.І.

 

Прізвище, ім.’я, по батькові Решетнікова Юлія Іванівна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65 Запорізької міської ради Запорізької області
Посада Вчитель початкових класів
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) БДПІ, 1995р.
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

ЗОІППО

30.01.17-10.02.17  Курсова підготовка «Вчителі початкових класів»

17.10.17-19.10.17 Тренінг «Нова українська початкова школа: оновлені Програми та сучасні вимоги».

Участь у вебінарах ВГ «Основа»  в  2016-2017н.р.

«Компетентнісні завдання з розвитку мовлення в початковій школі.»

«Технології розвитку критичного мислення: таксономія Блума та багаторівневе опитування.»

Участь у вебінарах ВГ «Основа»  в  2017-2018н.р.

«Кейс-технологія на уроках у початковій школі.»

«Метод  ребус» — як навчити дитину читати.»

Участь у вебінарах видавництва «Ранок»  в  2017-2018н.р.

«Формування обчислювальної навички додавання та віднімання в межах 10.»

«Навчання грамоти. Особливості тематичної інтеграції у процесі навчання першокласників.»

Педагогічний стаж 29 років
Кваліфікаційна категорія вища
Звання ---
Педагогічне кредо «Правильно навчає той - хто навчає цікаво.»(А.Ейнштейн)

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Проблемне навчання.

 

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

     Головною сходинкою в житті кожної людини є школа. І перший, хто зустрічає дитину в школі - це вчитель початкових класів, перед яким стоїть завдання бути і наставником, і помічником, і захисником, і другом, який покликаний допомогти дитині не тільки придбати знання, оволодіти вміннями і навичками, а й допомогти адаптуватися в цьому світі, розкрити і проявити свої здібності, відчути себе самостійною творчою особистістю.

      Звичайно, не всі можуть бути видатними майстрами слова, талановитими вченими або обдарованими художниками, а ось бути толерантною, чуйною, вихованою людиною, законослухняним  громадянином, справжнім татом або мамою мають бути всі.

      Працюючи  у школі, я розумію, що повинна йти в ногу з часом щоб бути цікавою дітям, потрібно завжди вчитися, постійно бути у творчому пошуку. Тому на своїх уроках  організовую навчальну діяльність таким чином, щоб мої вихованці отримували радість від своєї праці, щоб кожен відчував себе частинкою уроку, а  їхні серця наповнювались почуттям гордості і власної гідності. Це і є  моя робота, нагорода за яку є досягнення моїх учнів і відчуття того, що ти допоміг  становленню ЛЮДИНИ.

 
Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)  
Посилання на презентацію  https://drive.google.com/open?id=1_aeAySwEPsvOEv00nLGdtKCNeuV5bNDC
     

Інформаційна картка Голіщевої Г.П. - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

Прізвище, ім.’я, по батькові Голіщева Ганна Петрівна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа I-IIIступенів №65
Посада Вчитель англійської та французької мови
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) ЗДУ,2001 рік
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо) Курси підвищення кваліфікації вчителів англійської мови при КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР.
Педагогічний стаж 15 років
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст I категорії
Звання ------
Педагогічне кредо «Навіть найрозумніша людина має чому вчитися»

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Інтерактивні технології, ігрові форми, метод проектів

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

 
Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)

http://infourok.ru/user/golischeva-anna-petrovna

сертифікат №АА-250838

Посилання на презентацію  

Інформаційна картка Авєркіної Л.В. - учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2018-2019 навчальному році

Прізвище, ім.’я, по батькові Авєркіна Людмила Василівна
Місце роботи ЗЗШ № 65
Посада вихователь ГПД
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Кам’янець-Подільський педагогічний інститут, 1979 р.

вища

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Курси ЗОІППО 2013р.листопад.

Педагогічний стаж 37 років.
Кваліфікаційна категорія друга
Звання  
Педагогічне кредо «Знай дитину, розумій дитину, будь частиною життя дитини.»

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Комунікативні, ігрові,трудові форми виховної роботи.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

«Вчитель- це професія від Бога, всі інші від Учителя». Робота вчителя і вихователя завжди
  вважалася дуже складною. Дуже точно про цю професію писав відомий поет К. Л. Соловейчик:,, Він актор, але йому слухачі не аплодують. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі,тільки в свідомості величі своєї справи.’’ Заходячи щодня до своєї групи, я усвідомлюю, що іду до дітей, яким повинна допомагати розвиватись і вдосконалюватись. Моя мета - розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в ній творчий потенціал,прагнення до самостійної пізнавальної діяльності, виховувати такі риси характеру, які будуть необхідні в демократичному суспільстві. Виховувати гордість, що ми українці,що ми належимо до європейської освіченої нації.
Посилання на презентацію  

 

Інформаційна картка учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2017-2018 навчальному році Фесенко Надії Анатоліївни

Прізвище, ім.’я, по батькові Фесенко Надія Анатоліївна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школаI-ІІІ ступенів № 65              Запорізької міської ради Запорізької області
Посада Вчитель біології та хімії
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) НДПІ ім. М.В.Гоголя, 1982
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

2012 ЗОІППОЗОР «Вчителі хімії-біології(сумісники) зі   спецкурсами «Екологія», «Природознавство»

2014 ЗОІППОЗОР «Вчителі біології зі спецкурсами «Дидактичне проектування», «Екологія», «Природознавство»

2016 Природничо-науковий тренінг № 1.«Хмарні технології як засіб формування предметної компетентності на уроках хімії та біології»

2017 ЗОІППОЗОР «Вчителі хімії зі спецкурсом «Дидактичне проектування електронних програмно-педагогічних засобів навчання»

2017 Проект «Міські методичні навчання»Природничий модуль.Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної хіміко-біологічної освіти.

Тренінг 2 «Інформаційно-комунікаційні технології як засоби ефективної підготовки до ЗНО з хімії та біології.

Педагогічний стаж 35 років
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст вищої категорії
Звання Вчитель-методист, Заслужений вчитель України
Педагогічне кредо

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Школа – це перше випробування у житті, і тільки вчитель може допомогти гідно пройти через нього. Вчитель пам’ятає, що він теж був дитиною і розуміє всі жахи і сум, всю радість і захоплення дітей в класі. Вчитель ніколи не штовхає всліпу підійматись по незвіданим скелям, будь то географія, біологія, хімія, інформатика, література, або алгебра; він навчить за що вхопитись, як протриматись, як досягти вершини знань. Хороший вчитель навіть у важкій ситуації допоможе вибрати правильний шлях.

Вчитель має разом з дітьми мріяти і фантазувати, шукати і знаходити, радіти життю і дивуватись. Хороший вчитель може переконати своїх учнів в тому, що навчання – це не нав’язаний їм обов’язок, не втручання в їх особисте життя, не обмеження свободи, а радість, ключ до ще більшої свободи.

Життя може бути таким же пласким і безликим, як чистий аркуш паперу, або глибоким, як океан, і високим, як небо. Яке воно буде – залежить тільки від нас.

В кар’єрі великих людей часто прослідковується вплив хорошого вчителя.

Професія педагога, на мою думку, - це найскладніша професія з усіх існуючих. Учитель-це і актор, і лікар, і строгий керівник, і друг, і мама, і порадник. Бути вчителем відповідально, бо тобі довіряють найголовніше - дитину – майбутнє людства.

Урок уже давно не є засобом простої передачі знань. На уроці ми готуємо дитину до майбутнього, самостійного, дорослого життя, формуємо життєві компетентності. І робимо це, багато в чому, власним прикладом.

Хто ж такий педагог? Перш за все - це людина, це особистість!

Спілкуючись з колегами, учнями та батьками, я зрозуміла одну істину, яку й зробила своїм педагогічним кредо: «Якщо вчитель має лише любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває лише любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи й до учнів, він — досконалий учитель». Це слова відомого російського письменника й мислителя Л. М. Толстого. Дійсно, мати знання потрібно, для цього й самовдосконалюєшся, щоб подати своїм учням навчальну інформацію, потрібну за програмою. Любити чужих дітей, як рідних, вдається одиницям, і це, мабуть, найскладніше. Любити їх за те, що вони такі, які є, тим паче якщо їх багато, складно. Не завжди отримуєш у відповідь те, що віддаєш, часто твоєї щирості не розуміють, але коли відчуваєш, як до тебе линуть дитячі серця, усвідомлюєш, що старання варті того.

Тож будьмо щирими зі своїми учнями - і тоді робота буде приносити нам задоволення.

Як особистість, я також виступаю за щирість. Відвертим треба бути із собою та зі своїм оточенням: відчувати щиро, говорити щиро. Тоді моє життя стає простішим, дозволяє мені не заплутатись у всіх категоріях буття.

На мою думку, я – педагог та я – особистість - це один і той же персонаж, який сприймає життя, як море позитиву та океан можливостей.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)
Посилання на презентацію

http://plyseckaya.blogspot.com/p/blog-page_72.html

https://drive.google.com/file/d/1d9i4IGuIxD9Ubz7yuBZ8VDqzTdIg01if/view?usp=sharing

Інформаційна картка учасника шкільної педагогічної виставки "Я атестуюсь" в 2017-2018 навчальному році Саакян Світлани Володимирівни

Прізвище, ім.’я, по батькові Саакян Світлана Володимирівна
Місце роботи

Запорізька загальноосвітня школа № 65

Запорізької міської ради Запорізької області

Посада Вчитель англійської мови
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) ЗДУ, 2004
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо) 2013 р. - курси підвищення кваліфікації «Вчитель англійської мови в початкових класах»
Педагогічний стаж 15
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст II категорії
Звання -
Педагогічне кредо Кожен учень – особливий, кожен учень – талановитий.

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Інтерактивні прийоми (вправа «мікрофон», робота в групах, парна робота), рольові ігри,  метод проектів, метод портфоліо, використання ІКТ.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

       Я, Саакян Світлана Володимирівна, працюю вчителем англійської мови в ЗЗШ № 65 з 2004 року. Відчула пристрасть до педагогічної справи ще у віці учениці старшої школи, часто допомогала вчителям англійської мови з проведенням уроків в початкових класах. Професійну діяльність почала студенткою 3-го курсу, побачивши обяву в деканаті.

        Свій досвід роботи у школі я почала з учнями початкових класів. Робота з маленькими дітьми дуже надихає. Інколи я порівнюю їх з губкою, що вбирає знання.  Коли я бачу очі учнів, в яких горить бажання вчитися, робити будь-що, використовуючи англійську мову, співати, танцювати, відчуваю задоволення від роботи. Протягом своєї педагогічної діяльності постійно працюю над собою, прагну до досконалості.

         Я працюю класним керівником 10 років. В цьому році -   класний керівник 10-А класу. Виховання особистості, що покладена на класного керівника, дуже відповідальна справа. Реалії нашого життя такі, що батьки часто не мають часу (а іноді і бажання) спілкуватись з дитиною вдома, втомлені після роботи. Такі діти шукають спілкування, розуміння в школі. Учні, з якими  я працюю, можуть  завжди розраховувати на мою підтримку та допомогу.

         Весь свій вільний час проводжу у колі родини, займаюсь вихованням сина.  У мене є дуже цікаве  захоплення з дитинства – плетіння.

        Для мене, як і для всіх вчителів, школа це не просто місце роботи, а спосіб життя.


Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності) -
Посилання на презентацію https://drive.google.com/file/d/0Bx7KcdaBtSv-WU9qd1ZtYkprRlg4YklHNHRGaWwxbElQN18w/view