Інформаційна картка Паліцевої О.О.

Прізвище, ім.’я, по батькові Паліцева Олена Олегівна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65
Посада Вчитель початкових класів
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

КВНЗ «ЗПК» ЗОР, 2014 р.

Запорізький національний університет (бакалавр), 2017 р.

Запорізький національний університет (магістр), 2019 р.

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Очні- курс" Нова українська   початкова школа", Intel "Навчання для майбутнього", слухач міського проекту "Управлінська сотня кадрового резерву

Тренінг –"Підвищення психосоціальної стійкості до стресу у дітей "

Конференція "Модератори освітніх реформ"

Презентація підручників НУШ

Дистанційні – EDERA «Онлайн-курс для вчителів початкової школи»

EDERA «Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами»

Прометеус "Критичне мислення для освіти"

Вебінари-Я у світі. 4 клас. Способи організації навчальної взаємодії на прикладахуроків Людина має творити добро

Навчання грамоти. 1 клас. Напрями і зміст роботи з розвитку мовлення

першокласників у період навчання грамоти

Англійська мова. 4 клас. Зимові свята на уроках англійської мови. Молодшашкола.

Навчання грамоти 1 клас «Особливосты тематичної інтеграції у процесі навчаня першокласників»

Литературное чтение 4 класс «Методика чтения произведений разных жанров на уроках литературного чтения. Проблемно формирующее чтение.»

Педагогічний стаж 5 років
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст
Звання -
Педагогічне кредо ідкрити в кожній дитині душу творця. Дати їй змогу пробудитися та розквітнути !"

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Методи стимулювання і мотивації навчання : пізнавальні ігри, навчальні екскурсії, методи емоційного стимулювання.

рефлексивні методи і прийоми:

—     методи діагностикиісамодіагностики

—     методстворення ситуації успіху

—     колективніігруповіформироботи

Пошуковий метод ,дослідницький ,проблемний виклад матеріалу,

рівнена диференціація , парто-групові технології , формування критичного мислення , ІКТ технології, проектна діяльність.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Вчитель, педагог, викладач…Скільки синонімів одного слова. Вчитель …Це посада чи покликання?

Вчитель – це людина душевної доброти, закохана в свою роботу. Це артист, роль якого триває не одну годину і не дві, а довгі роки. Він повністю занурюється у свою роль і живе нею.

Яким повинен бути вчитель? Адже це мені вести по сходинках в доросле життя вченого, лікаря, вчителя, будівельника, майбутнього урядовця… За те, яким він стане, несу відповідальність і я, тому що закладаю фундамент наукових знань: про життя, про світ.

Діяльність вчителя можна порівняти з працею хлібороба і будівельника – зерна добра, поваги, справедливості засіває він в душі учнів, цеглинками знань заповнює їх розум, допомагає знайти правильну дорогу в житті.

Від особистих якостей вчителя залежить те, якими стануть його учні.

Завдання вчителя вбачаю в тому, щоб допомогти дитині ввійти в недосконалий світ не як гостю, який потребує пояснення екскурсовода і постійного супроводу, а як повноправному жителю – діячу планети Земля.

Працю вчителя оцінити дуже важко: результатів не видно одразу, вони можуть з̓явитися через багато років. Він працює з дитячими душами і тому не має права допускати помилок. Шлях дитини – учня схожий на життя квітки, яка живиться соками рідної землі і розкривається назустріч світлу – Сонцю. Впевнена, що як хірург повинен бути з чистими руками, так і вчитель – з чистими намірами.

Моя робота — улюблений спосiб пiзнання, творчостi, спiлкування, самовираження. Моï учнi — моï однодумцi, що довiрили менi частку своєï долi. Всiм цим менi потрiбно розпорядитися
мудро й точно.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)  
Посилання на презентацію  

Інформаційна картка Меркулової В.С.

Прізвище, ім’я, по батькові Меркулова Вікторія Станіславівна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа 1-Ш ступенів № 65 Запорізької міської ради Запорізької області
Посада вчитель німецької мови
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) Вища, МДПУ 2007 р.
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

2014-2018 н.р.:

Аналіз своєї діяльності.

  1. 1.Вибір теми з самоосвіти «Активні форми роботи на уроках німецької мови».
  2. 2.Вибірка літератури.
  3. 3.Визначення певних задач.
  4. 4.Вивчення літератури.
  5. 5.Включення списку літератури та теми в своє Портфоліо.
  6. 6.Розробка методичних матеріалів до теми.
  7. 7.Опрацювання теми: «Національно-патріотичне виховання дітей в процесі вивчення німецької мови в урочній та позаурочній діяльності»
  8. 8.Участь у вебінарах від видавництва «Ранок»
  9. 9.2019 рік початок роботи над темою “Використання методики CLIL на уроках німецької мови (як друга іноземна)”. Розробка плану роботи.
  10. 10.Робота з видавництвом “Всеосвіта”:

- вебінари травень 2018р., вересень-жовтень 2019 р. (“Новітні технології на уроці: що, як і для чого”, “Проблеми дисципліни в освітньому середовищі”, “Протидія вигоранню педагогів”.)

Загальний стаж роботи 14 років
Педагогічний стаж 9 років
Стаж роботи у даному навчальному закладі 11 років
Кваліфікаційна категорія П категорія
Звання
Педагогічне кредо «Найважливіше упедагогічній діяльності – це гармонія у стосунках з учнями, їх батьками та колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення»
Технології, методи та форми, що використовують у навчально-виховному процесі

У процесі навчання найбільш доцільно використання, в першу чергу, тих методів, при яких: в учнів розвивається бажання до творчої, продуктивної праці; учні прагнуть до активних дій, досягають успіхів.

Особисто я використовую:

- методи розвивального навчання

- інформаційні методи навчання

- ігрові методи навчання

- метод проектів

- метод “Портфоліо”

- форма групової та парної роботи (мозковий штурм, парне інтерв'ю, обмін думками і т. ін.)

«Я – педагог і особистість» (у формі есе)

Вчитель – важлива людина в житті кожного. Він працює з найціннішим – особистістю. Вчитель не тільки вчить, він допомагає, виховує, підказує, шукає… Така доля вчителя. Бути вчителем, означає не просто знати свій предмет, а бути обізнаним у різних сферах життя, бути відкритою, небайдужою, люблячою людиною. Кожна дитина – це маленький всесвіт, і, правильно дібравши ключик, можна виховати особистість. А найбільшою винагородою для вчителя є досягнення його учнів, їх життя, і відчуття того, що ти допоміг ставленню людини. Це прекрасно, що вчитель може бути порадником, провідником і володарем знань.

Освіта ХХІ століття – це освіта для людини. ЇЇ стрижень – розвиваюча, культуротворча домінанта, виховання відповідальної особистості, яка
здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, прагне змінити на краще своє
життя і життя своєї країни.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)
Посилання на презентацію

 

Інформаційна картка Степанової Л.В.

Прізвище, ім.’я, по батькові Степанова Лариса Василівна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа №65
Посада Вчитель англійської мови
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Назва навчального закладу, який закінчив:       Запорізький державний університет (ЗДУ)

Факультет: РГФ (романо-германська філологія)

Спеціальність за дипломом: англійська мова і література

Кваліфікація за дипломом: філолог, викладач англійської мови та літератури

Рік закінчення: 1990

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

1. Міська виставка педагогічних технологій, 2016

2. Майстер-клас «Дистанційна освіта   на уроках української мови», серпень 2016, денна.

3. Майстер-клас «Управління інформаційними потоками в навчальному закладі засобами хмарних технологій», серпень 2016, денна.

4. Майстер-клас «ІКТ на уроках англійської мови», серпень 2016, денна.

5. Майстер –клас «Веб-квести як засіб розвитку пізнавальної активності учнів», серпень 2016, денна.                  

6. Семінар-практикум «Dinternal-Book» (Британські книги), березень 2017, денна.

7. Семінар-тренінг «Сучасні технології навчання іноземних мов на перехресті культур та цивілізацій», березень 2017, денна.

8. Семінар-практикум «Ознайомлення з англійською літературою “Pearson”», 14.02.2018, денна.

9. Вебінар «Summertimeandtheprojectiseasy»,         05.06 2018, дистанційна.

10. Курс англійської мови MGIZaporizhia 2018 ( MichaelGottInternational )     Вивчення англійської з американцями, 02.07.2018 – 12.07.2018, денна.

11. Курс англійської мови Practical English School, 13.12.18 – 24.12. 2018, денна.

12. Онлайн-курс Prometheus«Освітні інструменти критичного мислення», 20.01. 2019, дистанційна.

13. Курс англійської мови MGIZaporizhia 2018 ( MichaelGottInternational )     Вивчення англійської з американцями, 08.07.2019 – 18.07.2019, денна.

14. Онлайн-курс Prometheus «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти, 08.11.2019, дистанційна.

Педагогічний стаж 29 років
Кваліфікаційна категорія Підтверджено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст I категорії»
Звання
Педагогічне кредо «Бачити у кожному учневі – Людину»

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

. Назва форм та методів : Використання інтерактивних та проектних методів навчання, активних форм уроку :

-          Презентація

-          Рольові ігри

-          Дискусії, евристичні бесіди

-          Мозковий штурм, Мікрофон, Ситуативне моделювання

-          Написання творчих робіт та захист проектних робіт та відео проектів

-          Урок – вікторина

-          Урок - екскурсія

. Технології : Технологія розвитку критичного мислення

Я використовую в своїй   роботі такі форми нестандартних уроків: 

урок-дискусія ( обговорення спільного питання, проблеми з метою правильного розв’язання), 

урок брейн-ринг (дозволяє учням відчути себе ерудитом, згуртовує колектив),  

урок-КВК сприяє формуванню самостійності мислення, стимулює розвиток творчих здібностей, а також розширює кругозір), 

інтегрований урок (дозволяє учням здійснити засвоєння знань з предмета в сукупності з іншими предметами, сприяє формуванню пізнавального інтересу), 

урок-мандрівка (такі уроки сприяють розвитку спостережливості та уваги школярів, розширенню їх кругозору), 

урок-екскурсія (головна мета цих уроків – спостереження учнями предметів, явищ, процесів, які вивчаються, та вміння використовувати теоретичні знання на практичних прикладах), 

урок-казка (спрямований на розвиток уяви та творчого мислення учнів.

Інсценізація казки формує мовленнєві здібності учнів, сприяє естетичному розвитку)

Можна зробити висновки:

Нестандартні уроки дозволяють урізноманітнювати форми і методи роботи.

Використання нестандартних форм уроків сприяє формуванню пізнавальних інтересів учнів, діти безпосередньо беруть участь у процесі навчання. Пізнавальна діяльність учнів переважно має колективний характер, що створює передумови для взаємодії суб’єктів навчання, дає можливість для обміну інтелектуальними цінностями, порівняння і узгодження

різних точок зору про об’єкти, які вивчаються на уроці.

Ефективність нестандартних уроків забезпечується за умов володіння вчителем методикою їх проведення та умілого використання таких уроків у поєднанні з традиційними формами роботи

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Есе « Я педагог і особистість»

       Вчитель… Це надзвичайно складна, але в той час важлива робота. Робота в школі вимагає дійсно повної самовіддачі, цілковитої витрати розумових, фізичних та духовних сил. Кожен день у школі – неповторний. Разом з дітьми проживаю і переживаю все, що відбувається тут щодня. Адже в кожній зустрічі, вчитель має прочитати свій урок дня, зрозуміти одне завдання: той, хто прийшов до тебе, - він головне і є самою важливою твоєю справою. Заходячи щоранку в клас, я усвідомлюю, що йду до учнів, щоб побачити в кожного з них його талант. Немає на світі не талановитих дітей. Відомо, що вроджені таланти чи то скульптора чи то музиканта розвиваються протягом всього життя. Тому мій обов’язок – розвивати цей талант. Талант без праці, як і праця без таланту, не може стати мистецтвом. Отже, вчитель має розвивати талант працею, і лише тоді можливо отримати справжнє мистецтво… Кожного дня я   відчуваю радість маленьких перемог. Я відчуваю, що моїм словом можу порадити, підбадьорити та заспокоїти. Але і слова не завжди можуть переконати. Лише живий приклад зможе захопити і пробудити у людині його бажання йти за тобою. Безглуздо «виховувати» в людині те, чим ти сам ще не володієш. І лише доброта, що йде від серця вчителя, може пронизати серце і думки дитини. Тому я керуюся головним принципом: нехай учень повірить у себе, і тоді він зможе освоїти будь-який матеріал і отримати задоволення від своєї маленької перемоги.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)

Блог вчителя англійської мови

ЗЗШ № 65

Степанової Лариси Василівни

https://englishstepanova.blogspot.com/

Сторінка – Моральне заохочення вчителя

https://stepanova1967.blogspot.com/p/blog-page.html

Сторінка – «Я атестуюсь»

https://englishstepanova.blogspot.com/p/blog-page_73.html

Посилання на презентацію

Інформаційна картка Котік Т.В.

Прізвище, ім.’я, по батькові Котік Тетяна Валеріївна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 65 Запорізької міської ради Запорізької області
Посада Вчитель початкових класів
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Запорізький педагогічний коледж, 2014 рік

Запорізький національний університет, 2017 рік (бакалавр)

Запорізький національний університет, 2019 рік (магістр)

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Очні

Курс підготовки з упровадження нового змісту початкової освіти «Нова українська початкова школа»

Курс підвищення кваліфікації на тренінгу «Англійська мова в Новій українській школі»

Intel "Навчання для майбутнього"

Intel "Навчання для майбутнього" «Використання ВЕБ 2.0 технології»

Міського проект "Управлінська сотня кадрового резерву

Конференція "Модератори освітніх реформ"

Презентація підручників НУШ

Міський проект «Асоціація молодих освітян»

Дистанційні

EDERA «Онлайн-курс для вчителів початкової школи»

EDERA «Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами»

EDERA «Соціальне підприємництво та конкурентоспроможність»

EDERA «Ефективні комунікації для освітніх управлінців»

EDERA «Недискримінаційний підхід у навчанні»

EDERA «Права людини в освітньому просторі»

EDERA «Домедична допомога»

Прометеус "Критичне мислення для освіти"

Прометеус «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»

Прометеус «Медіаграмотність для освітян»

Всеукраїнського онлайн-марафону «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: перші підсумки та прогнози»

Вебінари

«ІНТЕРАКТИВНА ШКОЛА ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ»

-          Презентація нового підручника англійської мови для 1 класу НУШ

-          Начання грамоти 1 клас. Особливості навчальної інтеграції у першому класі.

-          Литературное чтение 4 класс. Методика чтения произведений разных жанров.

-          Англійська мова. Нова українська школа: особливості викладання англійської мови у початкових класах.

-          Я у світі. 4 клас. Способи організації навчальної взаємодії на прикладах уроків Людина має творити добро

-          Навчання грамоти. 1 клас. Напрями і зміст роботи з розвитку мовлення першокласників у період навчання грамоти

-          Я у світі. 3 клас. «Людське Я»

-          Англійська мова. 4 клас. Зимові свята на уроках англійської мови. Молодша школа.

Педагогічний стаж 5 років
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст
Звання  
Педагогічне кредо «Мети досягає той, хто її прагне»

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

  • - ІКТ-технології (через демонстрацію та власну роботу на інтерактивній дошці, з ноутбуком)
  • - парно-групові технології
  • - технології особисто зорієнтованого навчання
  • - авторські технології відомих майстрів педагогічної праці
  • - технології рівневої диференціації

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Вчитель… Це надзвичайно складна, але в той же час важлива професія. На мою думку, робота в школі вимагає повної самовіддачі, цілковитої витрати розумових, фізичних та духовних сил. Учитель зобов’язаний бути дуже тонким психологом, щоб уміти розпізнати найкращі якості та схильності кожного учня та допомогти їх виявити. Учитель завжди намагається знайти індивідуальний підхід до учня, бо кожна дитина має від природи свій неперевершений та дивовижний талант. Головне – допомогти розкритися  здібностям вихованця. Навіть у найпохмуріші часи вчитель має залишатися прагматичним оптимістом, має допомагати втілювати мрії своїх учнів, формувати нових членів суспільства, які матимуть активну громадянську позицію, стануть успішними в європейській Україні.

Кожен день у школі – неповторний, його неможливо до кінця передбачити й спланувати. Разом з дітьми проживаю і переживаю все, що відбувається тут щодня, поєднуючи творчість у підготовці до уроків і позакласну роботу з предмета. Аналізуючи свою діяльність, розумію, що з одного боку знаю достатньо, а з іншого – ще багато чого потрібно навчитися, багато чого зрозуміти. Я до цього готовий, бо люблю свою професію. Щоб вчити, потрібно постійно вчитися самому!

Працюючи у школі, я розумію, щоб бути цікавою дітям, потрібно завжди вчитися, постійно бути у творчому пошуку. Мені небайдуже, якими виростуть мої учні. Нехай не всі стануть великими людьми, але найголовніше, щоб з них виросли справжні громадяни: добрі, чуйні, працьовиті. Тому намагаюся своїм особистим прикладом показувати, як повинні проявлятися в людині ці якості. Крім того, намагаюся бути професіоналом і особистістю, не просто займати робоче місце, але і показувати своїм особистим прикладом. Щоб бути професіоналом, прагну добре знати свій предмет, підвищувати свою педагогічну майстерність, вивчати психологічні особливості школярів. Як особистість, намагаюся бути цікавою, творчою. А найбільшою винагородою для вчителя є досягнення його учнів, їх життя, і відчуття того, що ти допоміг ставленню людини.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)  
Посилання на презентацію  

Інформаційна картка В'южаніної С.В.

 

Прізвище, ім.’я, по батькові

В'южаніна Світлана Володимирівна

Місце роботи

ЗЗШ №65

Посада

Вчитель початкових класів

Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Запорізьке педагогічне училище, 1982р.;

ЗДУ, 1990р.

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

ЗОІППО, 2015р. – курси підвищення кваліфікації- очна форма;

EdEra, 2019р., - онлайн -курс для вчителів початкової школи;

ЗОІППО, 2019р., НУШ – курс підготовки з упровадження нового змісту початкової освіти

Педагогічний стаж

37 років

Кваліфікаційна категорія

І категорія

Звання

-

Педагогічне кредо

Велика людина - це той, хто не втратив свого дитячого серця.             Мен-цзи

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Використання медіасервісів; метод критичного мислення "Шість капелюхів"

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Найголовніша формула успіху - знання «як поводитися з людьми». Так говорив Т.Рузвельт.  Він правий. Людина все своє життя навчається та виховується  і навчає та виховує інших іноді не підозрюючи цього, тобто є водночас вчителем та учнем.  Працюючи вже стільки років у школі, я розумію, щоб бути цікавою дітям, потрібно завжди вчитися, постійно бути у творчому пошуку. При цьому потрібно поставити себе до рівня учня. При цьому дуже важливо не стільки дати знання, скільки навчити добувати їх, знаходити потрібну інформацію, зіставляти факти, розкрити матеріал з допомогою учня, зробити так, щоб він відчував себе частинкою уроку. А це і є робота вчителя

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)

Посилання на презентацію

Інформаційна картка Кардаш Н.В.

Прізвище, ім.’я, по батькові Кардаш Наталія Владиславівна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Запорізької міської ради Запорізької області №65
Посада Педагог-організатор
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) Запорізький національний університет, 2019р.
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Курс «Критичне мислення для освітян»(дистанційна форма) 2018 р. Prometheus (30 годин)

Тренінг «Сімейні цінності» (очна), НМЦ департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (15 годин)

Курс «Медіаграмотність для освітян» (дистанційна форма) 2019р. Prometheus (60 годин)

Педагогічний стаж 3 роки
Кваліфікаційна категорія  
Звання  
Педагогічне кредо Вірити в талант і творчі сили кожної дитини!

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Вікторини, спортивні змагання, творчі конкурси, виставки, тренінги, ділові ігри, свята.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

   Життя- непередбачувана річ. Ніколи не знаєш де опинишся завтра. Ще з дитинства мене захоплював світ знань. Завжди було цікаво спостерігати за роботою вчителів, але ніколи не виникало думки стати педагогом. Мрії були різними. Життя склалося так, що я здобула вищу освіту за спеціальністю "соціальна робота". Під час навчання в університеті я захопилася дебатами. Вони дали мені змогу розкрити свій організаторський потенціал. І в майбутньому це вплинуло на вибір мого місця роботи та посади, яку я займаю.

   Педагог-організатор -- творча професія, яка кожен день дає тобі нові виклики. Тут є простір для творчості та креативності. До кожного свята, занять та інших заходів намагаюсь підходити якомога цікавіше. Завжди вигадуються конкурси, завдання. Продумуються деталі костюмів та декорацій. Важливим фактором є те, що це дає мені змогу бути мобільною та залишатися в курсі всіх трендів сьогодення, адже мене оточує завжди нове покоління дітей. У школі я не тільки можу навчити чомусь учнів, але й навчатися у них новому.

   Кожного разу, коли я бачу або після заходів, або після своїх факультативних занять сяючі очі, які прагнуть змінюватися та пізнавати нове, то в мене разом з ними з'являється жага до нових знань, що будуть використані в роботі.

   Кожен робочий день не схожий на попередній. Це пов'язано не тільки з робочими моментами, а й зі змінами у всьому світі. Кожну хвилину суспільство рухається вперед і я разом з ним. Мені до вподоби таке життя. Й надалі хочу змінювати світ разом з нашими учнями.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)  
Посилання на презентацію  

Інформаційна картка Пилипчук В.І.

Прізвище, ім.’я, по батькові Пилипчук Валентина Іванівна
Місце роботи Запорізька загальноосвітня школа № 65
Посада Вчитель української мови та літератури
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Мелітопольський педагогічний університет

ім. Богдана Хмельницького, 2014р. (Магістр)

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

       1.24.10.2017р. ЗНВК № 90 Методичний міст «Асоціація молодих освітян Запоріжжя». «Сучасний учитель на шляху до вдосконалення».

       2.02.11.2017р. ЗНВК № 90

а) семінар для молодих спеціалістів « Активні методи, прийоми і форми навчальної діяльності учнів у процесі вивчення «української мови та літератури».

б) Тренінг молодих освітян «Мова – енергія впливу».

     3.   19.02.2018р. ЗЗШФК № 18 Майстер – клас «Використання технології ед’ютейнмента на уроках української та російської словетності».

     4. 27.08.2018-07.09.2018 курси КЗ «ЗОІППО» для     вчителів української мови та літератури (денна) СПК № 02136146/3161-18 07.09.2018 р. (105 годин).

     5. 08.12.2018 Он-лайн курси «Всеосвіта» «Протидія шкільному насильству». Курсова робота «Дитина в ситуації шкільного насилля. Запобігання булінгу в шкільному середовищі. Ознайомити з поняттям булінгу, його видами». GW281800 (72 години).

       6. 23.11.2018р. Участь на сайті vseosvita.uaу вебінарі «Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток спілкування у дітей (методика «пластичного дзеркала») та успішно склала іспити. Свідоцтво № UA 000874.

       7. 08.12.2018р. На сайті vseosvita.uaпрослухала та успішно завершила 72 годинний курс «Протидія шкільному насильству» й отримала практичні і теоретичні знання та навички згідно програмного курсу. Свідоцтво № GW 281800.

       8.26.01.2019 Он-лайн курси «Prometeus» «Освітні інструменти критичного мислення», тема після курсового завдання «Критичне мислення» (60 годин).

Педагогічний стаж 3 р.
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст
Звання -
Педагогічне кредо

Учитель, який передає дитині лише знання, – це ремісник; той, хто виховує характер, – справжній митець у своїй справі. Кожен учитель мусить сам постійно себе виховувати. Він має бути мудрим філософом у своїй громаді, мусить мати не лише професійну, а й загальну широку освіту.

                                                                       Софія Русова

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

Метод проектів

інтерактивні форми навчання

бінарні уроки

уроки-конкурси.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

    Я – вчитель”, “Я – товариш”, “Я – порадник”, “Я – просто людина”. Усі ці «Я» є частинками безкінечного пазлу “Я – педагог і особистість”. Адже цей пазл ми, вчителі, складаємо все своє життя, щоразу додаючи все нові частинки. Ми постійно вчимося, розвиваємося і самовдосконалюємося. Хто ж такий справжній педагог? Хто може ним стати?

   Ці питання почали цікавити мене здебільшого у свідомому віці. Мені дуже пощастило, що мене виховували генії, які надихнули мене на вчительство. Це моя перша вчителька, образ якої буде завжди в моїй душі, і завдяки якій я обрала цю професію. Це мій класний керівник, яка довела, що можна досягти будь-яких висот, якщо любиш свою справу. Я ніколи не забуду її цінних настанов. «Все, що ти робиш, роби гарно!» - ці слова стали моїм девізом по життю.

   Мрія кожного педагога – виростити своїх учнів, дітей, вихованців справжніми людьми. У наші теперішні складні дні, коли здається, що світ навколо нас заливають ріки гніву, ненависті, заздрощів та сліз безсилля, на своїх уроках хочеться донести до дітей прекрасне, знання, розуміння, підтримку і людяність. А за допомогою музичного мистецтва - це надзвичайно легко та цікаво! Тому, що різноманітна тематика та полікультурний аспект безкрайні можливості для того, щоб зацікавити, змотивувати та навчити наших дітей. Невичерпним джерелом корисної інформації для самоосвіти, саморозвитку і самореалізації для мене є інформаційно-комунікаційні технології. Вони також є безцінним чинником та ресурсом матеріалів для підготовки до уроків. Виступів, семінарів. На мою думку, сучасний вчитель повинен бути обізнаним у сфері інформаційних комунікацій, адже наші діти набагато краще сприймають і засвоюють все сучасне і цікаве. Ось тому я намагаюсь готувати та проводити свої уроки так, щоб кожен з учнів змог отримати необхідні їм знання, так, як вони розуміють, що музичне мистецтво є важливим ключиком, який допоможе відчинити двері у прекрасне щасливе майбутнє. А ще, вони завжди знають, що на моїх уроках вони отримують підтримку, розуміння та пораду. Я вчу їх пізнавати прекрасне, не боятись робити помилки, тому, що той, хто не помиляється, нічого не навчиться.

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності) -
Посилання на презентацію