Методичний ринг «Формування готовності педагога до інноваційної діяльності»

Згідно розділу річного плану роботи "Науково – методичне забезпечення навчально-виховного процесу" в грудні 2017 року в закладі пройшов методичний захід – методичний ринг "Формування готовності педагога до інноваційної діяльності".

Для проведення заходу була обрана групова форма роботи, педагоги об'єдналися в 7 груп за складом предметних ШМО. Кожна група учасників прийняла участь у ІІІ раундах методичного рингу : "Мозковий штурм", "Естафета", "Захист технологій", також вчителі познайомилися з тими внутрішніми та зовнішніми бар'єрами,які заважають інноваційній діяльності, з тими причинами, які заважають особистісному виявленню творчої діяльності.

Особливу увагу всіх учасників привернули міні-захисти сучасних технологій навчання, які використовують учителі у викладанні своїх предметів.Кожна предметна кафедра представила не більше двох сучасних та найрезультативніших технологій, таким чином всі учасники змогли познайомитися із загальною картиною використання інноваційних методів та прийомів в навчальному закладі.

WP 20171226 09 16 01 Pro 500x373

WP 20171226 09 18 45 Pro 500x373

Педагогічний консиліум. Адаптація 10 класу

22.11.2017р. відбувся психолого - педагогічний консиліум за підсумками вивчення стану адаптації учнів 10-А класу до умов старшої школи та нового колективу.
Метою консиліуму було:
- визначити рівень адаптації кожного учня;
- виявити чинники, що перешкоджають успішній адаптації учнів;
- розробити напрямки подальшої роботи за результатами діагностичного дослідження.

IMG 4079 601x401

СЕМІНАР "ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ЗА ТА ПРОТИ"

23 лютого 2017 року педагогічний колектив нашою школи взяв участь у семінарі "Хмарні технології: за та проти". Учасники семінару мали можливість ознайомитися із популярними хмарними сховищами і розглянути сервіси, наявні в них. Наприкінці семінару дійшли висновку, що використання хмарних технологій дає нам ряд переваг (мобільність, мультиформатність, економія часу, підвищення креативного потенціалу вчителя...), проте хмарні сервіси не надають нам 100 % гарантії безпеки наших даних, а їхнє застосування можливе лише за наявності підключення до Інтернету.

IMG 9819

Районний семінар вчителів математики. Осінь 2016

26. 10.2016 в 9.30. на базе ЗОШ № 65 состоялся  районный семинар учителей математики. Тема семинара «Создание благоприятных условий для развития способных и одаренных детей на уроках математики и во внеурочное время»

2

Педконсиліум “Взаємозв’язок та взаємодія початкової і середньої школи, середньої та старшої з метою вдосконалення навчально-виховного процесу”

24 листопада 2015 року педагогічні працівники школи провели плановий методичний захід   - педконсиліум  “Взаємозв’язок та взаємодія початкової і середньої школи, середньої та старшої з метою вдосконалення навчально-виховного процесу”.  

Педрада 31.03

Педагогічна рада

31 березня 2015 року в ЗЗШ 3 65 відбулося чергове засідання педагогічної ради закладу.

Тема «Оціночна діяльність учня та вчителя в освітньому процесі» є га сучасному етапі однією з найактуальніших тем для обговорення. виступи ЗД з НВР Король О.В., вчителя початкових класів Духновської Г.О., вчителя математики Іванюк Г.А. та вчителя інформатики Савенко Т.І. несли в собі корисну інформацію, яка викликала зацікавленість аудиторії, активно обговорювалась членами педагогічної ради.

КОНСИЛІУМ ПО АДАПТАЦІЇ УЧНІВ 1-Х КЛАСІВ

IMG 4339

24 листопада 2017 року відбувся психолого-педагогічний консиліум "Адаптація першокласників". Під час його проведення ЗД з НВР Массалова О.О. познайомила колег зі станом виконання вимог щодо створення належних умов НВП для учнів перших класів, а також поділилася підсумками своїх спостережень за періодом адаптації у перших класах. З цікавими розповідями про свої класи виступили класні керівники. У виступах психолога та логопеда були зазначені результати діагностичних досліджень. Фахівці надали свої рекомендації класним керівникам та спеціалістам, які викладають у цих класах щодо продовження створення оптимальних умов для 100% адаптації учнів.

Методичний міст з елементами тренінгу «Сучасний учитель на шляху до вдосконалення»

24 жовтня 2017 року згідно плану роботи ЗЗШ № 65 на 2017 – 2018 навчальний рік
пройшов методичний захід « Методичний міст з елементами тренінгу «Сучасний учитель
на шляху до вдосконалення» ».
До участі в ньому були запрошені молоді та малодосвідчені вчителі та педагоги –
наставники. Учасники методичного мосту висловили низку очікувань від участі у заході,
найпершими із яких були бажання отримати задоволення від роботи та спілкування. Під
час проведення заходу молоді вчителі змогли показати рівень своїх знань загальної
методики, методів та прийомів навчання, педагоги – наставники поділитися практичними
порадами зі своїми молодими колегами. І молоді, і більш досвідчені вчителі зійшлися
думками в тому, що необхідно більше застосовувати сучасні інтерактивні методи та
прийми, способи організації навчальної діяльності.
Виконуючи вправу "Оголошується вакансія" в групах, педагоги не могли
зупинитися, все продовжуючи та продовжуючи список вимог та якостей, якими повинен
володіти сучасний вчитель.
Особливо корисними та цікавими виявилися практичні поради, якими поділилися
педагоги, які тільки закінчили 3-річний термін навчання в Школі молодого вчителя:
Паліцева Олена Олегівна та Котік Тетяна Валеріївна.
Підводячи підсумки роботи, всі учасники висловили думку про те, що їх
очікування плідної роботи та приємного спілкування виправдалися.

Наука та вища освіта

       На виконання резервів визначених у річному плані роботи закладу на 2015-2016 навчальний рік з питання самоосвіти педагогів, співпрацюючи з вищими навчальними закладами з метою самовдосконалення , підвищення рівня професіоналізму та презентації власного досвіду вчитель математики Бабич Г.І. прийняла участь у ХХІV Міжнародній науковій конференції студентів і молодих учених “НАУКА І ВИЩА ОСВІТА” , яка була проведена8 квітня 2016 р.у Класичному приватному університеті. Ця подія присвячена 24-тій річниці його заснування вже стала невід'ємною частиною весняних заходів університету мета якого полягає в генерації нових ідей і конкретних пропозицій щодо вирішення політичних, соціально-економічних, правових та інших проблемних питань розвитку України як європейської держави

Адаптація 10 класу

Аналітична довідка щодо вивчення рівня адаптації учнів 10 класу.

( Вивчення рівня адаптації учнів у новому колективі, адаптації до навчального навантаження, що зросло в зв’язку з математичним та філологічним профілями у старшій школі , до нових вимог учителів.)

Специфіку адаптації десятикласників визначають вікові особливості та початок профільного навчання. Коли обраний профіль відповідає психофізіологічним і особистісним рисам, інтересам та схильностям учня, то , незважаючи на підвищені вимоги та збільшення навчального навантаження втома і пов’язані з нею невротичні явища спостерігаються набагато рідше, а ефективність освітнього процесу зростає.

Мета психологічного супроводу :

- виявити школярів.котрі мають труднощі у процесі адаптації і надати їм своєчасну допомогу

-виявити об єкти, які виступають для школяра основними джерелами тривоги;

-виявити чинники, що перешкоджають успішній адаптації;

- віділити лідерів та ізольованих в учнівському колективі;

-визначити структуру неформальних стосунків малої соціальної групи за критерієм симпатії-антипатії;

-реалізувати систему розвивальних занять для учнів , спрямованих на оптимізацію процесу адаптації;

- надати психологічну підтримку педагогам, які працюють у 10-ому класі та батькам учнів;

- сприяти соціально-психологічній адаптації десятикласників до нової ситуації навчання.

Тема діагностичної програми:«Адаптація учнів 10 класу до навчання»

Мета діагностичної роботи: - визначення рівня адаптації кожного учня;

* загального кругозору, культури мислення;

* виявлення чинників, що перешкоджають успішній адаптації учня;

* виявити внутрішньо групові підсистеми(мікрогрупи та їх неформальних лідерів;

* розробка напрямів подальшої роботи за результати діагностичного дослідження.

Методи дослідження: шкала соціально-ситуативної тривожності Кондаша (адаптація А.М.Прихожан); «Методика діагностики соціально-психологічної адаптації Роджерса-Даймонда)»-визначення ступеня соціально-психологічної адаптації; «Методика вивчення мотивів навчальної діяльності учнів» (Б.Пашнєв); «Рівень персональних досягнень В. ф. Вандерліка - визначення рівня розвитку інтелекту, загальних розумових здібностей загальної обдарованості; соціометрія.

Протокол дослідження за результатами встановлення рівня тривожності за методикою Кондаша.

Дата: 13.11.2015

Обстежено всього 35 учнів (за списком 35 учнів)

Мета: виявлення рівнів загальної, шкільної, само оціночної та міжособистісної тривожності підлітків..

Висновки:

Середньогруповий показник загальної тривожності: 37%

Середньогруповий показник шкільної тривожност:і 41%

Середній показник самооціночної тривожності: 56%

Середній показник міжособистісної тривожності: 49%

Тривожність вище норми - 34%, норма-40%, нижче норми-26% учнів класу.

Методика дослідження соціально-психологічної адаптації К.Роджерса-Р.Даймонда

Мета:виявити школярів ,котрі мають труднощі у процесі адаптації.

Результати:

Адаптивність 35 учнів

Дезадаптивність 0 учнів

Прийняття себе 11 учнів

Неприйняття себе 3 учнів

Емоційний комфорт 19 учнів

Емоційний дискомфорт 16 учнів

Внутішній контроль 9 учнів

Зовнішній контроль

26 учнів

Домінування 7 учнів

Підлегливість 12 учнів

Уникнення проблем 16 учнів

Методика вивчення мотивів навчальної діяльності учнів( Б.Пашнєв)

Мета:вивчити ставлення учнів до восьми основних мотивів навчальної діяльності.я

Результати:

Мотив зовнішнього примусу-14 учнів.

Соціально орієнтований мотив обов’ язку й відповідальності-11 учнів.

Пізнавальний мотив-21 учень.

Мотив престижу-21 учень.

Мотив матеріального добробуту-17 учнів.

Мотив отримання інформації-25 учнів.

Мотив досягнення успіху-14 учнів.

Мотив орієнтації на соціально за залежну поведінку-7 учнів.

Анкета десятикласника.

Мета : вивчити рівень задоволеності навчанням у бінарному профільному класі (української філології, математики) .

1.Якщо тобі запропонують перейти до іншого класу,ти:

- залишусь у профільному класі ( 19 учнів);

-перейду у інший клас (5 учнів);

2. Твоє ставлення до навчання у профільному класі:

* я вважаю, що зробив вірний вибір (15 учнів);

* не бачу сенсу у навчанні у профільному класі(3 учня);

* я розчарувався, профільне навчання не відповідає моєму очікуванню;(3 учня);

* я вважаю, що навчання у профільному класі мені допоможе у соціальному та професіональному самовизначенні; (5 учнів)

3.Твоє ставлення до змісту елективних курсів:

- я вважаю,що підбір елективних курсів не дуже багатий(1 учень)

- мене не радує вибір елективних курсів(0 учнів);

- мене все задовольняє (16 учнів);

- я нічого не знаю про елективні курси (8 учнів)

4. Співпадає з твоїми фізичними можливостями рівень учбового навантаження?

-не дуже втомлююсь під час уроків, легко роблю домашні завдання ,у мене залишається вільний час(4 учня)

-не дуже сильно втомлююсь, але після відпочинку легко виконую домашні завдання та ще залишається вільний час( 18 учнів)

-дуже втомлююсь ,мені тяжко робити домашні завдання,зовсім не маю вільного часу(4 учня);

5. Скільки часу ти витрачаєш на виконання домашніх завдань по предметах

30- хвилин( 2 учні);

1-2 години (12 учнів);

2-3 години ( 8 учнів);

3-4 години( 3 учня)

6. Коли ти виконуєш домашню роботу з предметів ?

-одразу після повернення зі школи ( 6 учнів);

-відпочину час-другий та роблю(5 учнів )

- після 18 годин (6 учнів);

-пізно увечері ( 6 учнів);

- я взагалі не роблю домашню роботу(2 учня):

- яроблю дуже рідко домашнє завдання.

7.Пов язані твої плани на майбутнє з твоїм профілем у навчанні:

-пов язані дуже (13 учнів);

- пов язані , але я не маю чіткого плану дій . мені подобаються то щось одне, то інше. (8 учнів);

-ніяк не пов язані(5 учнів)

8. Чи звертаєшся ти до наукової та довідкової літератури, словникам?

- часто (1 учень);

-інколи (23 учня);

-ніколи (3 учня)

9.Становиш ти у своїй навчальній діяльності завдання,виконання яких потребують кропіткої роботи на протязі багатьох днів:

Дуже часто(9 учнів):

Інколи ставлю такі завдання,але рідко виконую їх( учнів)

- не ставлю довготривалих завдань (10)

10. Займаючись улюбленою справою, в змозі ти робити нецікаву справу :

- роблю таку справу дуже терпляче,(12 учнів)

- роблю інколи, кидаю на півдорозі;(5 учнів);

-уникаю такої роботи (10 учнів)

11 Чи будеш ти займатись довгий час інтелектуальною справою. Жертвуя ради цього відпочинком та розважальними заходами?

-завжди, якщо це необхідно (8 учнів);

-тільки інколи(18 учнів);

-інколи (2 учня)

СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО ПРЕДМЕТІВ

предмет Люблю предмет та уроки Хочу знати предмет Заставляють займатись Не люблю Найскладніший для мене предмет Найбільш важливий Для майбутнього Дуже багато дом.завд

Фізкультура 23

Рос. мова 15

Історія 12 1 3

Математика 5 10 2 5 8 7 3

Література

світова 8 10 4 1 4 - 3

Інформатика 11 11 - 2 - 3

Англ. мова 6 10 1 1 4 9 -

Фізика 10 13 1 4 1 - 7

хімія 4 6 2 8 5 4 -

біологія 10 9 2 1 1 7

Технологія 10 9 3 9 - - -

Укр. мова 14 9 3 1 2 3 2

Укр. літ. 10 10 3 3 2 3 5

Право 1 7 4 4 - 4 -

Географія 6 7 4 5 - - -

ОБЖ 2 6 1 4 2 - -

Соціометрія

Мета: вивчення системи міжособистісних взаємозв язків між членами колективу в процесі їх безпосереднього спілкування, виявити структуру колективу, виділити лідерів, ізольованих: роботи

Визначити структуру неформальних стосунків малої соціальної групи за критерієм симпатії- антипатії,визначити напрямки подальшої психодіагностичної та колекційної роботи.

Лідер- Бережний (15 виборів)

Грінченко Ю(12 виборів)

Лук яненко Д.(11 виборів)

Стешенко (9 виборів)

Фріцлер С.(8 виборів)

Висновки:

Учні 10-а класу адаптовані до навчання у бінарному профільному класі.

Особливістю класу потрібно вважати різний рівень розумової діяльності та різний рівень мотивації. 30% учнів готові до кропіткої інтелектуальної праці,мають високу пізнавальну та учбову мотивацію. 70% учнів потребують корекції мотиваційної сфери.

Учні потребують корекції емоційно-вольової та розумової сфери.

Вчителі профільних предметів повинні за мотивувати учнів щодо вивчення своїх предметів,використовувати активні форми навчання, новітні технології

Класному керівникові спланувати роботу щодо створення класного колективу .

Проводити індивідуальну роботу з батьками та вчителями,що працюють у класі.

переглянути матеріал

АДАПТАЦІЯ 5-КЛАСНИКІВ ДО НОВИХ УМОВ НАВЧАННЯ

Картинки по запросу адаптация 5 клас

21 листопада 2017 року вчителі ЗЗШ №65 взяли участь у педагогічному консиліумі "Адаптація учнів 5 класів до нових умов навчання".  Цього навчального року у школі функціонують чотири 5-х класів із загальною кількістю дітей  104 особи. Під час проведення заходу було обговорено психолого-педагогічні особливості кожного учня, коло інтересів школярів. За результатами анкетування батьків визначено, що 90% респондентів відчувають спокій, коли дитина знаходиться у школі. Учні у своїй анкеті зазначили, що загалом адаптувалися до нових умов навчання, проте є предмети, які даються їм важче, ніж у початковій школі.

ФОТОЗВІТ

Науково-практична конференція "Педагог майбутнього – визначні риси"

 

В рамках методичних навчань 11 квітня пройшла науково- практична конференція

 

"Педагог майбутнього – визначні риси ". 

 

ЗД з НВР Массалова О.О. зупинила увагу педагогічних працівників, які приймали участь в конференції, на тому, що питання формування образу нового вчителя є особливо актуальним на сьогодні, адже в Україні вже іде процес оновлення шкільної освіти. Олена Олегівна ще раз визначила для вчителів ті основні положення в Концепції "Нова українська школа", які стосуються шкільної освіти; вона провела умовні паралелі між рисами моделі випускника нової української школи та рисами нового українського вчителя, який зможе направляти формування особистості випускників, творчо співпрацювати з сучасними дітьми. В своєму виступі заступник директора зупинилася як на особистих рисах вчителів, так і на ознаках педагогічної майстерності, необхідних в умовах сучасного освітнього середовища.  А вчитель інформатики Легуцька Г.О., продовжуючи виступ Массалової О.О., представила до уваги колег практичні наробітки щодо використання різних комп’ютерних програм в своїй роботі, як необхідний елемент освітньої діяльності сьогодні, а особливо в майбутньому, адже працювати із сучасними дітьми, не володіючи навиками роботи на комп’ютері, не користуючись сучасними технологіями, неможливо.

 

Після закінчення конференції директор школи Чомова С.В. вручила педагогам грамоти та сертифікати за успіхи, яких вони досягли у фахових конкурсах й самоосвітній методичній діяльності.

Психолого-педагогічний консиліум «Адаптація першокласників до нових умов шкільного життя»


VR rIuUz7iI

Мета: визначення ступеня адаптації першокласників до шкільного навчання.

Завдання:

• виявити основні проблеми, що з'явилися у першокласників в адаптаційний період;

• визначити напрямки подальшої роботи з учнями 1-х класів.

Нарада 28.04

20160428 104656

28.04. 16 в закладі  відбулася оперативна нарада інструкторів ЗНО на якій педагоги , що приймають участь у тестуванні 2016 року у якості старших інструкторів, інструкторів або входять до резервного складуотримали договора та нбули проінформовані про необхідність присутності на нараді , що відбудеться о 15.00 в ЗНВК № 63 04.04.2016 року.

Тиждень ініціативи та творчості молодих учителів

З 16 по 20 березня 2015 року в ЗЗШ № 65 пройшов Тиждень ініціативи та творчості молодих  учителів. В рамках тижня молоді вчителі та вчителі, які перший рік працюють в ЗЗШ № 65, провели серію відкритих уроків, під час яких продемонстрували свою підготовку та майстерність. Уроки пройшли на досить високому рівні, молоді вчителі змогли зацікавити своїх колег, які відвідали уроки, поділитися з ними своїми наробітками. Досвідчені педагоги школи, адміністрація відмітили старанність своїх молодих колег, їх бажання працювати, достатній методичний рівень нових вчителів, а також надали рекомендації, які допоможуть в роботі. 

ped1