Методичний семінар – практикум «Початкова освіта Нової української школи: практика змін»

вкл. .

В рамках методичних навчань 26 жовтня 2018 року педагогічний колектив початкових класів зібрався на методичний семінар – практикум «Початкова освіта Нової української школи: практика змін».

Початок семінару – практикуму пройшов у формі "Ранкового кола". Цю форму роботи на прикладі своїх колег показала вчитель 1- Б класу Орел Яна Сергіївна.

ЗД з НВР Массалова О.О. зупинила увагу педагогічних працівників, які приймали участь в семінарі, на тому, що питання реформування початкової школи є особливо актуальним на сьогодні, адже в Україні вже іде процес оновлення шкільної освіти. Олена Олегівна ще раз визначила для вчителів ті основні положення в Концепції "Нова українська школа", які стосуються шкільної освіти, і саме 1- 4 класів.

Вчитель 1-А класу Салапонова Марина Василівна поділилася своїми першими враженнями, успіхами і проблемами, які спіткали вчителя на початку нового навчального року в рамках реалізації Концепції НУШ. А молоді колеги вчитель 1-Д класу Котік Тетяна Валеріївна, вчитель 1-В класу Гальченко Вікторія Володимирівна провели практичні заняття з вчителями початкових класів, під час яких познайомили з декілька ми методиками та технологіями, які впроваджуються в Новій Українській школі і, які вони активно використовують практиці свої роботи.

8

9

viber image10

Психолого-педагогічний брейнстормінг “Компетентнісний підхід – переорієнтація з процесу на результат”

вкл. .

30 січня 2018 року пройшов психолого-педагогічний брейнстормінг (в перекладі з англ. мови - "мозковий штурм")

Психолого-педагогічний брейнстормінг— це нестандартна форма методичної роботи, яка дає можливість виявити загальну ерудицію вчителів, являє собою різновид дискусії, це змагання різних методичних ідей реалізації однієї і тієї самої проблеми.

Психолого-педагогічний брейнстормінг сприяє максимальному долученню членів колективу до спільної групової творчої роботи з підвищення теоретичного та практичного рівнів фахової майстерності. Він дає можливість поєднувати індивідуальні та групові форми роботи з учителями, стимулює їх до творчості.

Методичний ринг «Формування готовності педагога до інноваційної діяльності»

вкл. .

Згідно розділу річного плану роботи "Науково – методичне забезпечення навчально-виховного процесу" в грудні 2017 року в закладі пройшов методичний захід – методичний ринг "Формування готовності педагога до інноваційної діяльності".

Для проведення заходу була обрана групова форма роботи, педагоги об'єдналися в 7 груп за складом предметних ШМО. Кожна група учасників прийняла участь у ІІІ раундах методичного рингу : "Мозковий штурм", "Естафета", "Захист технологій", також вчителі познайомилися з тими внутрішніми та зовнішніми бар'єрами,які заважають інноваційній діяльності, з тими причинами, які заважають особистісному виявленню творчої діяльності.

Особливу увагу всіх учасників привернули міні-захисти сучасних технологій навчання, які використовують учителі у викладанні своїх предметів.Кожна предметна кафедра представила не більше двох сучасних та найрезультативніших технологій, таким чином всі учасники змогли познайомитися із загальною картиною використання інноваційних методів та прийомів в навчальному закладі.

WP 20171226 09 16 01 Pro 500x373

WP 20171226 09 18 45 Pro 500x373

КОНСИЛІУМ ПО АДАПТАЦІЇ УЧНІВ 1-Х КЛАСІВ

вкл. .

IMG 4339

24 листопада 2017 року відбувся психолого-педагогічний консиліум "Адаптація першокласників". Під час його проведення ЗД з НВР Массалова О.О. познайомила колег зі станом виконання вимог щодо створення належних умов НВП для учнів перших класів, а також поділилася підсумками своїх спостережень за періодом адаптації у перших класах. З цікавими розповідями про свої класи виступили класні керівники. У виступах психолога та логопеда були зазначені результати діагностичних досліджень. Фахівці надали свої рекомендації класним керівникам та спеціалістам, які викладають у цих класах щодо продовження створення оптимальних умов для 100% адаптації учнів.