Психолого-педагогічний брейнстормінг “Компетентнісний підхід – переорієнтація з процесу на результат”

вкл. .

30 січня 2018 року пройшов психолого-педагогічний брейнстормінг (в перекладі з англ. мови - "мозковий штурм")

Психолого-педагогічний брейнстормінг— це нестандартна форма методичної роботи, яка дає можливість виявити загальну ерудицію вчителів, являє собою різновид дискусії, це змагання різних методичних ідей реалізації однієї і тієї самої проблеми.

Психолого-педагогічний брейнстормінг сприяє максимальному долученню членів колективу до спільної групової творчої роботи з підвищення теоретичного та практичного рівнів фахової майстерності. Він дає можливість поєднувати індивідуальні та групові форми роботи з учителями, стимулює їх до творчості.

Методичний ринг «Формування готовності педагога до інноваційної діяльності»

вкл. .

Згідно розділу річного плану роботи "Науково – методичне забезпечення навчально-виховного процесу" в грудні 2017 року в закладі пройшов методичний захід – методичний ринг "Формування готовності педагога до інноваційної діяльності".

Для проведення заходу була обрана групова форма роботи, педагоги об'єдналися в 7 груп за складом предметних ШМО. Кожна група учасників прийняла участь у ІІІ раундах методичного рингу : "Мозковий штурм", "Естафета", "Захист технологій", також вчителі познайомилися з тими внутрішніми та зовнішніми бар'єрами,які заважають інноваційній діяльності, з тими причинами, які заважають особистісному виявленню творчої діяльності.

Особливу увагу всіх учасників привернули міні-захисти сучасних технологій навчання, які використовують учителі у викладанні своїх предметів.Кожна предметна кафедра представила не більше двох сучасних та найрезультативніших технологій, таким чином всі учасники змогли познайомитися із загальною картиною використання інноваційних методів та прийомів в навчальному закладі.

WP 20171226 09 16 01 Pro 500x373

WP 20171226 09 18 45 Pro 500x373

КОНСИЛІУМ ПО АДАПТАЦІЇ УЧНІВ 1-Х КЛАСІВ

вкл. .

IMG 4339

24 листопада 2017 року відбувся психолого-педагогічний консиліум "Адаптація першокласників". Під час його проведення ЗД з НВР Массалова О.О. познайомила колег зі станом виконання вимог щодо створення належних умов НВП для учнів перших класів, а також поділилася підсумками своїх спостережень за періодом адаптації у перших класах. З цікавими розповідями про свої класи виступили класні керівники. У виступах психолога та логопеда були зазначені результати діагностичних досліджень. Фахівці надали свої рекомендації класним керівникам та спеціалістам, які викладають у цих класах щодо продовження створення оптимальних умов для 100% адаптації учнів.

АДАПТАЦІЯ 5-КЛАСНИКІВ ДО НОВИХ УМОВ НАВЧАННЯ

вкл. .

Картинки по запросу адаптация 5 клас

21 листопада 2017 року вчителі ЗЗШ №65 взяли участь у педагогічному консиліумі "Адаптація учнів 5 класів до нових умов навчання".  Цього навчального року у школі функціонують чотири 5-х класів із загальною кількістю дітей  104 особи. Під час проведення заходу було обговорено психолого-педагогічні особливості кожного учня, коло інтересів школярів. За результатами анкетування батьків визначено, що 90% респондентів відчувають спокій, коли дитина знаходиться у школі. Учні у своїй анкеті зазначили, що загалом адаптувалися до нових умов навчання, проте є предмети, які даються їм важче, ніж у початковій школі.

ФОТОЗВІТ