СПОСТЕРЕЖЛИВИЙ ВИХОВАТЕЛЬ

вкл. .

20200220 144217

20200220 144244

20.02.2020 у дошкільному підрозділі ЗЗШ №65 відбувся семінар-тренінг для педагогічного колективу «Спостережливий вихователь — який він». Метою якого було сприяти усвідомленню важливої ролі спостережливості в педагогічній діяльності; спонукати до самостійного розвитку спостережливості педагогів; шляхом створення творчого колективного проекту з'ясувати, яким має бути спостережливий вихователь; визначити якими є означальні частини іміджу вихователя-професіонала; що може нашкодити доброму іміджу педагога.
Під час семінару-тренінгу педагоги обговорили сутність професійної спостережливості та взяли участь у створенні проекту, яким же має бути спостережливий вихователь та його імідж; проаналізували елементи майстерності педагога; визначили головні риси сучасного педагога; усвідомили роль особистості вихователя у формуванні естетичних смаків дітей.
Висновком семінару-тренінгу є те, що спостережливість вихователя — це його особистісна якість, сутність якої полягає у фіксації та адекватній інтерпретації істотних, характерних і навіть ледь помітних зовнішніх проявів індивідуальних особливостей кожної дитини. На рівень розвитку професійної спостережливості впливають не зовнішні чинники, умови або обставини, а бажання, інтерес і прагнення самого педагога пізнавати та розуміти індивідуальну неповторність і своєрідність кожної дитини.

Консиліум по адаптаціїї учнів 1-х класів

вкл. .

2 грудня 2019 року відбувся психолого-педагогічний консиліум "Адаптація першокласників". Під час його проведення ЗД з НВР Массалова О.О. познайомила колег зі станом виконання вимог щодо створення належних умов НВП для учнів перших класів згідно концепції Нової української школи, а також поділилася підсумками своїх спостережень за періодом адаптації у перших класах. З цікавими розповідями про свої класи виступили класні керівники. У виступах психолога та логопеда були зазначені результати діагностичних досліджень. Фахівці надали свої рекомендації класним керівникам та спеціалістам, які викладають у цих класах щодо продовження створення оптимальних умов для 100% адаптації учнів.

1

2

Педагогічний консиліум. Адаптація 10 класу

вкл. .

04.12.2019 відбувся психолого - педагогічний консиліум за підсумками вивчення стану адаптації учнів 10-А класу до умов старшої школи та нового колективу.
Метою консиліуму було:
- визначити рівень адаптації кожного учня;
- виявити чинники, що перешкоджають успішній адаптації учнів;
- розробити напрямки подальшої роботи за результатами діагностичного дослідження.

 IMG 20191204 151839

АДАПТАЦІЯ УЧНІВ 5 КЛАСІВ. 2019 РІК

вкл. .

2 5416013425941677179

02 грудня 2019 року педагоги ЗЗШ №65 взяли участь у педагогічному консиліумі "Адаптація учнів 5 класів до нових умов навчання". Цього навчального року у школі функціонують чотири 5-х класів із загальною кількістю дітей 99 осіб. Під час проведення заходу було обговорено психолого-педагогічні особливості кожного учня, коло інтересів школярів.  Учні у своїй анкеті зазначили, що загалом адаптувалися до нових умов навчання, проте спостерігається зниження рівня навчальних досягнень. Серед улюблених предметів визначили фізичну культуру, інформатику, ОБМ.

ФОТО

Методичний семінар – практикум «Комунікативна та конфліктологічна компетентність педагога»

вкл. .

29 жовтня 2019 року в рамках проведення Дня методичної роботи в ЗЗШ № 65 плідно та цікаво пройшов семінар-практикум «Комунікативна та конфліктологічна компетентність педагога». Педагоги змогли поновити свої знання з означеного питання активно спілкуючись під час роботи в групах.