ПОЛОЖЕННЯ Про порядок опрацювання усних звернень громадян, які отримані за допомогою засобів телефонного зв'язку, в гімназії №65

вкл. .

 

Про порядок опрацювання усних звернень громадян, які отримані за допомогою засобів телефонного зв'язку, в ЗГ №65

1. Порядок опрацювання усних звернень громадян в ЗГ №65 (далі – Порядок) регламентує механізми надходження та опрацювання в ЗЗШ №65 усних звернень громадян, взаємодії у закладі із забезпечення оперативного розгляду усних звернень, які надійшли за допомогою засобів телефонного зв'язку.

2. Усні звернення громадян, які надійшли до ЗГ №65 за допомогою засобів телефонного зв'язку, розглядаються відповідно до ст. 5 Закону України "Про внесення змін до закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції" та у межах термінів, що передбачені чинним законодавством.

3. Для надходження та прийняття усних звернень громадян за допомогою засобів телефонного зв'язку у ЗГ №65 визначається номер телефону та відповідальна посадова особа.

4. Усне (телефонне) звернення, яке надійшло до ЗГ №65, записується посадовою особою та реєструється у журналі реєстрації "Усних звернень, які надійшли за допомогою засобів телефонного зв'язку" за наступною формою:

№ п/п ПІП, місце проживання громадянина Суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги Поштова адреса (електронна адреса), на яку заявник бажає отримати відповідь, номер телефону або відомості про інші засоби зв'язку з ним

п/п

ПІП, місце проживання громадянина Суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги Поштова адреса (електронна адреса), на яку заявник бажає отримати відповідь, номер телефону або  відомості про інші засоби зв'язку з ним 
1 2 3 4

5. При надходженні усного (телефонного) звернення має бути озвучено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги, також має бути озвучено поштову (електронну) адресу, на яку заявник бажає отримати відповідь, номер телефону або відомості про інші засоби зв'язку з ним.

6. Анонімне звернення, яке надходить без дотримання зазначених вимог не розглядається, про що повідомляється громадянину під час телефонної розмови та відмовляється у реєстрації такого звернення.

7. Розгляд усних звернень, які отримані за допомогою засобів телефонного зв'язку у ЗГ №65, здійснюється з урахуванням термінів розгляду, передбачених чинним законодавством безпосередніми виконавцями згідно з резолюціями керівництва закладу.