Про гімназію

вкл. .

У 1982 році в Шевченківському районі міста Запоріжжя по вулиці 8 Березня (пр. Моторобудівників)  при активній участі колективу працівників Запорізького моторобудівного заводу і особисто його директора Омельченка Василя Івановича почалося будівництво нової школи.

Це один з небагатьох навчальних закладів міста, який  було побудовано з ініціативи та за фінансової підтримки підприємства.

Вже 1 вересня 1983 року  за новенькі парти в світлих затишних класах сіли більше тисячі учнів. Першим директором школи став Мальчук Михайло Прокопович. Пізніше школу очолювали Величко Наталія Яківна, Осипенко Наталія Дмитрівна, Марченко Володимир Пилипович.

 Нині очолює школу досвідчений, креативний,  ініціативний директор, вчитель вищої категорії, «Учитель – методист», Чомова Світлана Валеріївна.

Колектив гімназії по праву пишається своїми випускниками, серед яких за всі роки існування школи 95 золотих медалістів. У 2023 році освітній  заклад відзначив свій ювілей - сорокаріччя від дня відкриття.

Гімназія впевнено дивиться в майбутнє, має чітке уявлення про подальші перспективи розвитку: впровадження Концепції нової української школи,  розвиток сфери позашкільної зайнятості учнів, подальше впровадження профільного навчання.

Сьогодні в роботі гімназії, на вимогу сучасності, з’явився  новий важливий напрям – відкриття спеціальних  та інклюзивних класів. Таким чином освітній заклад  вбачає своє місце в оновленні освітньої системи і приймає участь у все більшій розбудові системи інклюзивної освіти.

Структура:

Дошкільний підрозділ.

В 15 групах виховується 253 вихованців, групи розташовані в двох будівлях.

Для дітей з проблемами опорно-рухового апарату працюють 5 спеціальних груп.

Гімназія:

  • Для учнів початкової школи працюють класи з додатковим вивченням  математики, логіки. Працюють спеціальні класи для дітей з особливими освітніми потребами.
  • Робота класів з додатковим вивченням факультативних курсів математичного та філологічного спрямування, STEM, робототехніки.

Число учнів:819.

Основні напрямки діяльності:

-         -  Продовження роботи з формування позитивного іміджу закладу та створенню неповторного освітнього простору у закладі;

- Створення сприятливих психолого-педагогічних умов для розвитку і самореалізації кожної особистості;

- Забезпечення  рівного доступу до якісної освіти шляхом продовження роботи з організації освітнього процесу в класах інтенсивної педагогічної корекції та створення оптимальних умов для навчання учнів з особливими потребами у закладі.

- Формування профільної лінії навчання;

- Удосконалення умов для розкриття творчого потенціалу обдарованої і здібної учнівської молоді;

- Продовження роботи з педагогічним колективом щодо реалізації принципів компетентнісно-зорієнтованого підходу до організації навчання і виховання;

- Активізація роботи по втіленні в практику діяльності сучасних освітніх технологій;

- Удосконалення системи виховання в навчальному закладі, спрямованої на формування національно- патріотичної самосвідомості , гуманізацію виховання, утвердження здорового способу життя, екології душі, навколишнього середовища;

 - Створення безпечних умов для здійснення навчально-виховного процесу у закладі;

- Гармонійний всебічний розвиток дитини, підготовка його до життя в сучасних соціальних умовах.

У 32 класних колективах позакласна робота проводиться відповідно до планів виховної роботи та включає в себе проведення тематичних класних годин і традиційних свят. 

В закладі особливу уваги приділяють волонтерському руху, співпраці з громадськими та благодійними організаціями, допомози Збройним силам України