Організація освітнього процесу з 01.09.2022 року на час дії воєнного стану на території України
Порядок організації роботи під час дистанційного навчання.
З урахуванням п.1.3 наказу Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 27.07.2022 №213р «Про організацію 2022/2023 навчального року в комунальних закладах освіти міста Запоріжжя в умовах воєнного стану», п.1.4 наказу територіального відділу освіти Шевченківського району від 04.08.2022 №50р «Про організацію 2022/2023 навчального року в комунальних закладах освіти району в умовах воєнного стану», з урахуванням рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо особливостей організації нового навчального року та першочергових кроків підготовки до нього (лист від 30.06.2022 № 1/7322-22)
рішенням педагогічної ради ЗЗШ № 65 від 26.08.2022 року (протокол № 1)
з01.09.2022 року в закладі встановлюється здійснення освітнього процесу
для всіх класів – за дистанційною формою.
Заняття будуть проходити за розкладом, затвердженим на початку навчального року та за оновленим розкладом дзвінків.
Заняття будуть організовані з використанням платформи GSuite for Education, (сервісів Classroom), Zoom.
Освітній процес здійснюється в онлайн режимі, відповідно до розкладу занять та оновленого розкладу дзвінків. Для учнів 1-4 класів початок окремих занять може змінюватись за погодженням з адміністрацією та батьками учнів.
Уроки проводяться в синхронному режимі. В синхронному режимі має бути проведено 100% уроків від загальної кількості уроків з предмету.
Перелік платформ для організації дистанційного навчання:
- Основною платформою – є GSuite for Education.
Для всіх класів з кожного предмета створюються окремі Google – класс (Classroom), в яких створюються завдання до кожного уроку відповідно до розкладів.
- Платформою для проведення уроків онлайн – є сервіс проведення онлайн конференцій ZOOM.
- Для розміщення записів авторських відеоуроків використовуються корпоративний YouTube - канал або власні учительські YouTube - канали.
- Записи авторських відео уроків можна додавати до матеріалів уроку.
- Для створення різних видів інтерактивних завдань, розміщення завдань до виконання, контролю за навчальними досягненнями учнів використовуються платформи "На урок", "Всеосвіта", сервіс LearningApps, тощо.
- Для оперативної комунікації між учасниками освітнього процесу використовується мессенджер Viber.
Інші платформи можуть бути використані виключно за погодженням з батьками учнів (через посередництво класного керівника) та з заступником директора, який відповідає за відповідну паралель класів.
В синхронному режимі організації дистанційного навчання передбачено проведення уроків онлайн в два етапи:
І (перший) – проведення онлайн частини (ZOOM– конференція).
В 1- 9 класах під час проведення всіх уроків, вважати І етапом синхронного навчання:
ZOOM– конференцій ( з додаванням до матеріалів уроку запису ZOOM– конференцій) або трансляція власних відеоуроків
ІІ (другий етап) – виконання завдань, записаних в Classroomsта завдань за рекомендаціями вчителя.
Встановити такі обмеження щодо тривалості першого етапу уроку - онлайн частини (ZOOM– конференція), з безпосередньою безперервною тривалістю навчальної діяльності з ТЗН: не більше 10 хвилин – для 1 класів; не більше 15 хвилин – 2- 4 класи; не більше 20 хвилин – 5 – 7 класи, 20 – 25 хвилин – 8-9 класи.
Вчителі оперативно готують та доводять до відома учнів та батьків в Classroomsінформацію щодо проведення уроку, оформлюючи її за наступним шаблоном:
Дата( 23 вересня 2022 року або 23.09.2022р.), тема
Робота на уроці:
- Приєднатися до онлайн уроку за посиланням (Посилання на ZOOM– конференцію)
Або 1. Переглянути відео урок за посиланням ( посилання на авторський урок на YouTube - каналі), або переглянути запис уроку в матеріалах до нього.
- Прочитати…
- Виконати усно….
- Виконати письмово…
- Повторити…..
Інші завдання
(Докладно записані завдання до виконання (номери завдань, сторінки підручників та т.п.) із обов'язковим зазначенням способу їх виконання).
Домашнє завдання або Д/з:
Докладно записано.
Або вчитель робить запис: домашнє завдання відсутнє.
Якщо учень не мав можливості приєднатися до онлайн уроку в ZOOM, він виконує завдання до уроку згідно плану, який прописаний для всіх в Інструкції Classrooms, використовуючи матеріали, надані до уроку ( записи ZOOM, презентації, відео уроки ….)
- Реєстрація навчальних занять, оцінювання учнів, інформування учнів щодо змісту домашніх завдань здійснюється через електронний журнал на платформі «Нові знання».
Якщо в електронному журналі немає запису про домашнє завдання, це означає, що воно не задано. Але в такому випадку, вчитель обов’язково робить запис в Classrooms: «домашнє завдання відсутнє».
- Письмові роботи учнів надсилаються та перевіряються за допомогою G Suite for Education, у разі необхідності - у
Оцінювання здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання учнів, оцінки виставляються в електронний журнал. Учень та батьки можуть побачити оцінку за відповідь на уроці та домашнє завдання в день проведення уроку. Оцінки за діагностувальні, діагностичні, контрольні, практичні, письмові роботи виставляються в електронний журнал не пізніше дати проведення наступного уроку.
Освітній процес в умовах дистанційного навчання організований на основі планування кількості та обсягу завдань, контрольних заходів з урахуванням принципу здоров’язбереження, запобігаючи емоційному, ментальному та фізичному перевантаженню учнів, забезпечуючи для цього співвідношення онлайн - етапу та виконання завдання та дотримання обмежень на обсяг домашнього завдання.
Допустимий обсяг домашнього завдання з 1 предмету за 1 навчальний день (розрахунковий час на виконання):
- 2 клас не більше 10 хвилин з предмету;
- 3 клас не більше 15 хвилин з предмету;
- 4 клас не більше 20 хвилин з предмету;
- 5–7 клас не більше 30 хвилин з предмету;
- 8-9 клас не більше 40 хвилин з предмету.